וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: סירקיוז הפתיעה את אינדיאנה

המדורגת ראשונה במזרח נפלה עם 61:50. אוהיו סטייט שרדה בדרך לעלית אייט, מרקט העיפה את מיאמי, וויצ'יטה סטייט עלתה

אחרי ארבעה ימי מנוחה, התחדשו הלילה (בין חמישי לשישי) הקרבות הנהדרים בטורניר המכללות עם פתיחת שלב הסוויט סיקסטין. אחרי שלל הסנסציות בשני הסיבובים הראשונים, קיבלנו עוד שתי הפתעות בארבעת משחקי הלילה, ובין שישי לשבת יושלמו משחקי שמינית הגמר עם המשחקים בין לואיוויל לאורגון ובין דיוק למישיגן סטייט באיזור המערב התיכון, ובין קנזס למישיגן ובין פלורידה לפלורידה גאלף קוסט באיזור הדרום.

מייקל קרטר וויליאמס שחקן מכללת סירקיוז עם באייה קייטה. AP
לא ספרו את המדורגת ראשונה. מייקל קרטר וויליאמס/AP

אינדיאנה, המדורגת ראשונה באיזור המזרח שחלמה לחזור לגדולה לראשונה מאז עזיבתו של בובי נייט בתחילת המילניום נעצרה על ידי סירקיוז (4), עם 61:50 מפתיע. הכתומים הגבילו את הקבוצה של טום קריין לשיא נקודות שלילי העונה ולאחוז איום של 33% מהשדה, וסירקיוז כבר הובילה ב-18 הפרש בשלב מסוים, כשהסופמור מייקל קרטר וויליאמס מככב עם 24 נקודות, ומנגד קודי זלר נבלם על 10 בלבד (3 מ-11).

ג'מיל ווילסון שחקן מכללת מרקט. AP
כוח אש אדיר מהספסל. ג'מיל ווילסון/AP

מרקט (3), האקסית של קריין, תנסה לנקום בסירקיוז שם מאמנה לשעבר בעלית אייט אחרי שהעיפה את מיאמי (2) עם 61:71 מרשים. גם כאן התוצאה קצת משקרת והפער היה גדול יותר במשך מרבית שלבי המשחק, כשואנדר בלו להט בפתיחה לפני שסיים עם 14 נקודות, ולאחר מכן נשא המחליף ג'מיל ווילסון בנטל הקליעה בדרך ל-16 נקודות לצד 8 ריבאונדים.

לקווינטון רוס שחקן מכללת אוהיו סטייט. AP
הפעם קראפט נתן לו את הכבוד. לקווינטון רוס/AP

באיזור המערב אוהיו סטייט (2) שרדה פעם נוספת כשגברה 70:73 על אריזונה (6) בסטייפלס סנטר. אחרי שבסיבוב הקודם הבאקאייז העיפו את איווה סטייט בזכות שלשה של ארון קראפט עם הבאזר, גם הפעם קראפט החזיק את הכדור אצלו בשניות הסיום במצב של שוויון, אבל בחר למסור ללקווינטון רוס הלוהט, שקלע 14 מתוך 17 הנקודות שלו במחצית השנייה, וקבר את שלשת הניצחון שתי שניות לסיום.

ברבע הגמר הם יפגשו את וויצ'יטה סטייט (9), שהסתדרה עם לה סאל (13) וניצחה 58:72. השוקרס, שהעיפו את גונזאגה בסיבוב השני, הגיעו לעלית אייט לראשונה מזה 32 שנה, בזכות 18 נקודות של מלקולם ארמסטד, ומפגש הסינדרלות הוכרע בשלב מוקדם בלי דרמות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully