וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: אוהיו סטייט ולואיוויל בפיינל פור

הבאקאייז גברו 70:77 על סירקיוז, הקרדינלס עלו עם 68:72 על פלורידה. הערב בעלית אייט: קנטאקי-ביילור, צפון קרוליינה-קנזס

שני הכרטיסים הראשונים לפיינל פור חולקו הלילה (בין שבת לראשון) כשאוהיו סטייט ולואיוויל תפסו את מקומן בניו אורלינס בסוף השבוע הבא. הערב ייערכו שני המשחקים הנוספים בשלב העלית אייט, כשקנטאקי תפגוש את ביילור (20:00, ESPN), וצפון קרוליינה תתמודד מול קנזס (22:30, ESPN).

באיזור המזרח, אוהיו סטייט (2) הדיחה את סירקיוז (1) עם 70:77 משכנע, ששלח את הבאקאייז לפיינל פור לראשונה מאז עזיבתו של גרג אודן. ג'רד סאלינג'ר, שהיה מועמד לבחירה גבוהה בדראפט אשתקד והעדיף להישאר בקולג', היה הגיבור של אוהיו סטייט עם 19 נקודות ו-7 ריבאונדים, כשמנגד האורנג' צימקו פיגור דו ספרתי ל-3 בלבד בדקת הסיום, אבל האדומים קלעו 13 מ-14 מהקו ב-68 השניות האחרונות והרוויחו מפגש עם המנצחת בין צפון קרוליינה לקנזס.

באיזור המערב, לואיוויל (4) המשיכה לדהור בדומה לקונטיקט שלקחה אשתקד את המומנטום מהזכייה בטורניר הביג איסט, עם 68:72 על פלורידה (7). הקרדינלס כבר היו על הקרשים לפני שריצת 8:23 בסיום המשחק הוציאה את האוויר מהמפרשים של הגייטורס בראשות הפרשמן צ'יין בהאנן שקלע 17 נקודות וקטף 7 ריבאונדים. ריק פיטינו חזר לפיינל פור לראשונה מאז 2005, כשהוא משאיר בחוץ את בילי דונובן, שהיה הרכז שלו בפעם הראשונה בה העפיל למעמד השיא של עולם המכללות עם פרובידנס ב-1987.

כדורסל מכללות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully