וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע השיבוץ לטורניר המכללות

קנטאקי, סירקיוז, צפון קרוליינה ומישיגן סטייט דורגו ראשונות בארבעת האיזורים של הריקוד הגדול, שייצא לדרך ביום חמישי

אחרי עונה בה לא זכה כדורסל המכללות להתעניינות מיוחדת בארצות הברית, הגיע הלילה (בין ראשון לשני) הרגע להפנות את כל תשומת הלב לילדי הקולג'ים עם ההכרזה על שיבוץ המשחקים לטורניר המכללות שייפתח השבוע, ויוציא לדרך את השיגעון השנתי הקרוי מרץ המשוגע.

הריקוד הגדול שהתרחב ל-68 קבוצות ייפתח כבר בלילה שבין שלישי לרביעי עם שני המשחקים הראשונים בסיבוב הראשוני, ולמחרת ייערכו שני משחקים נוספים באותו סיבוב בסיומם יישארו 64 מכללות שייחלו רשמית בטירוף ביום חמישי בערב (שעון ישראל), עם כל הדרמות, הסנסציות וההתרגשות שתמיד חוזרות בסיבובים המוקדמים של הטורניר הכי מטורף בספורט.

משחקי הסיבוב הראשון יתקיימו בימים חמישי ושישי, ומשחקי הסיבוב השני יגיעו כבר בימים שבת וראשון. בסוף השבוע הבא ייערכו משחקי הסוויט סיקסטין והעלית אייט, ושבוע לאחר מכן יגיע הפיינל פור שישוחק השנה בסופרדום של ניו אורלינס.

קנטאקי היא הפייבוריטית הגדולה לזכייה בטורניר, שזכתה להיות המדורגת ראשונה הבכירה למרות הפסדה המפתיע לואנדרבילט בגמר טורניר ה-SEC, והיא תוליך את איזור הדרום. סירקיוז דורגה ראשונה באיזור המזרח, צפון קרוליינה שובצה ראשונה באיזור המערב התיכון אחרי שגם היא מעדה בהפסד לפלורידה סטייט בגמר טורניר ה-ACC, ובאיזור המערב תפסה מישיגן סטייט את המקום הראשון בזכות ניצחון נהדר על אוהיו סטייט בגמר טורניר הביג 10.

הבראקט המלא של הטורניר עם לו"ז כל המשחקים

כדורסל מכללות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully