וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטיקט זכתה באליפות המכללות

5.4.2011 / 6:26

יוקון חגגה תואר שלישי בתולדותיה אחרי שגברה בגמר 41:53 על באטלר, שקלעה ב-18% מהשדה. 16 נקודות לקמבה ווקר

דווקא אחרי טורניר מכללות מרגש במיוחד קיבלו הבוקר (שלישי) גמר מאכזב שהציג שתי קבוצות מבולבלות שהתרגשו מעוצמת המעמד, בסיומו חגגה קונטיקט זכייה באליפות שלישית בתולדותיה עם ניצחון 41:53 על באטלר. הקהל העצום ברילאנט סטדיום ביוסטון הותיר את סינדרלה המומה, והבולדוגס פשוט לא הצליחו לשים את הכדור בטבעת ואיפשרו ליוקון לברוח לניצחון המתוק למרות שגם היא לא הבריקה.

ההאסקיז השלימו את הדהירה הפנטסטית שלהם אחרי שזכו במפתיע בגמר טורניר הביג איסט עם ניצחון ה-14 ברציפות, והפעם קמבה ווקר אפילו לא נדרש להפעיל את אחד הניסים שלו. הרכז המלהיב סיים עם 16 נקודות (5 מ-19 מהשדה) ו-9 ריבאונדים, במשחקו האחרון במכללה לפני עזיבתו הצפויה ל-NBA הקיץ.

שנה אחרי שגררה את דיוק לקרב צמוד שהוכרע רק עם הבאזר, באטלר האמינה ביכולתה לגזור את הרשתות בסיום ולהפוך את אגדת הסרט "ימים של תהילה" למציאות, אבל נאלצה לגלות שזה פשוט לא היום שלה. עד ההפסקה קרב החפירות שהתפתח עוד התאים ללכלוכית מאינדיאנה, שהוליכה 19:22 בסיום מחצית ראשונה מחרידה, אבל פערי האיכות התגלו במחצית השנייה כשהסטטיסטיקות של ההאסקיז החלו להתיישר, בעוד שהבולדוגס המשיכו להחטיא ולהחטיא.

הפרשמן המוכשר ג'רמי לאמב, הוביל את הבריחה כשקלע את כל 12 הנקודות שלו במחצית השנייה, עזר לווקר לצידו של אלכס אוריאקי שסיים עם 11 נקודות, 11 ריבאונדים ו-4 חסימות. יוקון ברחה ליתרון של 14 נקודות שבמונחים של הגמר הזה היו פער בלתי ניתן למחיקה, ולמרות שבאטלר התעשתה מעט בדקות האחרונות ונמנעה ממבוכה עוד יותר גדולה, המספרים שרשמה לא מוסיפים כבוד לענף וגם לא לסינדרלה עצמה.

שלווין מאק היה היחיד משחקניו של בראד סטיבנס שקלע בדאבל פיגרס עם 13 נקודות ו-9 ריבאונדים, בעוד שמאט הווארד נעלם לחלוטין עם 7 נקודות (1 מ-13 מהשדה). כשהעשן התפזר עמדה באטלר על 18% (!) אחוזים מהשדה (12 מ-64), 5 אסיסטים קבוצתיים לעומת 6 איבודים, שתי נקודות בלבד בצבע לעומת 26 של קונטיקט, ושיא שלילי משפיל של 41 נקודות במשחק גמר, 10 פחות מה-51 של הפאב פייב של מישיגן בהפסד לדיוק בגמר 1992.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully