וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: BYU השעתה שחקן שקיים יחסי מין עם חברתו

המכללה מיוטה, השלישית בדירוג הארצי, ניפתה את הפורוורד המצוין ברנדון דייויס בשל העבירה על חובת ההתנזרות בקמפוס

יומיים לאחר שטיפסה למקום השלישי בדירוג המכללות הארצי, שוב כבשה הלילה (בין רביעי לחמישי) בריגהאם יאנג את הכותרות הראשיות בתקשורת האמריקאית, והפעם מסיבות אחרות לגמרי. אתמול הודיעו ראשי המכללה על ניפויו המפתיע של ברנדון דייויס מהקבוצה, והלילה התברר שהסיבה לכך לא הייתה עבירה פלילית או משמעתית של הפורוורד הפותח של הקוגארס, אלא העובדה שהוא הפר את חובת ההתנזרות מיחסי מין הנהוגה בקמפוס.

כל 34,000 הסטודנטים הלומדים ב-BYU, הממוקמת ביוטה המורמונית, מחויבים לשמור על קוד אתי קפדני, שבין היתר אוסר עליהם לקיים יחסי מין ולצרוך אלכוהול. "שערוריית המין" בה היה מעורב דייויס התגלתה בסך הכל כהודאה בכך שקיים יחסי מין עם חברתו, ובתגובה הוא הושעה מיידית מהקבוצה עד סיום העונה. דובר המכללה הודיע שטרם הוחלט האם יתאפשר לדייויס להמשיך את לימודיו.

דייויס היה אחד מעמודי התווך של הקוגארס בעונה הנפלאה שלהם עד כה. הסופמור היעיל פתח ב-26 מתוך 29 משחקי קבוצתו, רשם 11.1 נקודות ו-6.2 ריבאונדים למשחק והיה אחד משותפיו העיקריים של הכוכב ג'ימר פרדט בכמה מהניצחונות המרשימים של המורמונים, שעמדו עד הלילה מאזן מדהים של 2:27, לפני התבוסה הביתית 82:64 לניו מקסיקו הבינונית במשחקם הראשון ללא דייויס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully