וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: קונטיקט הפסידה לסירקיוז אחרי שש הארכות

13.3.2009 / 9:11

המותחן המרתוני ברבע גמר טורניר הביג איסט במדיסון סקוור גארדן הסתיים ב-117:127 מדהים לכתומים. פיטסבורג מעדה מול ווסט וירג'יניה

שבוע בדיוק לפני פתיחת טורניר המכללות, קיבלנו הלילה (בין חמישי לשישי) מתאבן משובח במיוחד לקראת הדרמות שמחכות לנו במרץ המשוגע בשבועות הקרובים, עם דרמת ענק במדיסון סקוור גארדן שהסתיימה בניצחון מטורף של סירקיוז 117:127 על קונטיקט ברבע גמר טורניר הביג איסט אחרי לא פחות משש הארכות. עוד לפני המשחק ההיסטורי הזה הופתעה פיטסבורג ברבע הגמר שלה על ידי ווסט וירג'יניה, שניצחה 60:74 ותפגוש את סירקיוז בחצי הגמר. בחצי הגמר השני תפגוש לואיוויל (שניצחה 55:73 את פרובידנס) את ויאלנובה (שניצחה את מרקט 75:76 מסל של דווין אנדרסון עם הבאזר).

גם בטורניר הביג 12 נפלו שתי הגדולות של החטיבה, כשאוקלהומה הופתעה על ידי אוקלהומה סטייט והפסידה 71:70, והאלופה קנזס נכנעה לביילור 71:64. מי שעשויה ליהנות מהמעידה של קונטיקט ולגנוב לה את המקום בין ארבע המדורגות ראשונות בטורניר המכללות היא ממפיס, שנחלצה בעצמה מהדחה מוקדמת ברבע גמר טורניר קונפרנס USA עם ניצחון דחוק 41:51 על טוליין. ביום ראשון בערב יסתיימו כל טורנירי החטיבות, והועדה המסדרת תודיע על שיבוץ המשחקים לטורניר המכללות, שייפתח כאמור ביום חמישי הקרוב.

קונטיקט - סירקיוז 127:117

גם זקני המדיסון סקוור גארדן לא זוכרים משחק כזה. יוקון ידעה שהפסד עלול לעלות לה בשיבוץ בעייתי בריקוד הגדול ונתנה את כל מה שהיה לה, אבל סירקיוז פשוט לא הייתה מוכנה להפסיד. שלוש שנים אחרי סדרת מופעי הקלאץ' הבלתי נשכחת של ג'רי מקנמארה בטורניר הביג איסט, כתבו הכתומים עוד פרק דרמטי במיוחד בדפי ההיסטוריה של החטיבה, והעניקו למאמנם ג'ים בייהם ניצחון מתוק על יריבו הוותיק ג'ים קלהון.

באופן מדהים נשארו השתיים צמודות לכל אורך המשחק, שהיה יכול להסתיים כבר בתום הזמן החוקי כשאריק דיוונדורף קלע שלשה בשנייה האחרונה, אבל אחרי בדיקה ארוכה של השופטים שנעזרו במצלמות הטלוויזיה נקבע כי הכדור עזב את ידו מאית שנייה מאוחר מדי. אחרי שקונטיקט החטיאה חמש הזדמנויות לנצח את המשחק עם הבאזר (והיו הרבה באזרים במשחק הזה), הייתה זו סירקיוז שנותרה עומדת על הרגליים בהארכה השישית, בה יוקון התפרקה והרימה ידיים. כעת יוכל קלהון להתנחם בכך שלשחקניו המותשים יהיה זמן לנוח לקראת הטורניר האמיתי, והם בהחלט יזדקקו לכך אחרי הקרב השוחק הזה שהסתיים רק ב-1:22 בלילה שעון ניו יורק. "אין לי מילים", אמר בייהם התשוש בסיום. "מעולם לא הייתי גאה יותר באף קבוצה שאימנתי".

ג'וני פלין היה הגיבור של סירקיוז עם 34 נקודות (16 מ-16 מהקו) ו-11 אסיסטים בלא פחות מ-67 דקות (!). פול האריס היה ענק עם 29 נקודות ו-22 ריבאונדים, ודיוונדורף הוסיף 22. איי ג'יי פרייס הוביל את ההאסקיז עם 33 נקודות ו-10 אסיסטים, סטנלי רובינסון תרם 28 ו-14 ריבאונדים והאשים ת'אביט הספיק לשחק 53 דקות לפני שיצא בחמש עבירות עם 19 נקודות, 14 ריבאונדים ושש חסימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully