וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: חזקות יותר מכל הפתעה

30.3.2008 / 7:13

שני הכרטיסים הראשונים לפיינל פור נתפסו על ידי צפון קרוליינה, שגברה על לואיוויל 73:83, ו-UCLA, ששייטה מול קסבייר עם 57:76

במרבית ענפי הספורט הגעתן של הקבוצות הטובות ביותר לשלבים המכריעים של העונה היא דבר שכיח, אבל טורניר המכללות מעולם לא ציית לחוקים הללו. השיגעון המפורסם של חודש מרץ שלח מדי שנה לפחות אחת מהפייבוריטיות לאליפות הביתה בשלב מוקדם, ומעולם לא הצליחו ארבע המדורגות הראשונות בכל אחד מהאיזורים בטורניר להגיע לפיינל פור.

אבל הלילה (בין שבת לראשון) הבטיחו שתיים מהן את מקומן בין ארבע האחרונות בפיינל פור שייערך ב-5 וב-7 באפריל באלמודום בסן אנטוניו, כשצפון קרוליינה גברה על לואיוויל 73:83, ו-UCLA הביסה את קסבייר 57:76. הערב (ראשון) ינסו שתי המדורגות הראשונות הנותרות להצטרף, כשממפיס תפגוש את טקסס הלוהטת (21:15, שידור ישיר ב-ESPN), וקנזס תשחק מול דייוידסון המפתיעה (23:55, שידור ישיר ב-ESPN).

צפון קרוליינה (1) - לואיוויל (3) 73:83

טיילר הנסברו הגיע לצפון קרוליינה מיד לאחר עונת האליפות של הטאר הילס ב-2005, ולמרות שבנה לעצמו מהר מאוד שם של מפלצת כדורסל אימתנית, בשתי עונותיו הראשונות במכללה הוא לא זכה להגיע לפיינל פור. לפני שנתיים הוא היה הכוכב היחיד בקבוצה חסרת כישרון שהפתיעה בעצם הגעתה לטורניר המכללות, ובשנה שעברה הוא כבר קיבל מספיק עזרה עם הגעתם של טיי לאוסון ו-ווין אלינגטון, אבל ג'ורג'טאון עצרה אותו רגע לפני הבאר עם ניצחון סנסציוני באליט אלייט.

אז הלילה חזר הנסברו כדי להשלים את העבודה, ועשה את זה בסטייל עם 28 נקודות, 12 מ-17 מהשדה, 13 ריבאונדים וכל האנרגיה המוכרת של השחקן הכי אנרגטי בכל היבשת. לא עניינו אותו השאיפות של לואיוויל המצוינת, ואפילו לא קרב המוחות בין רוי וויליאמס וריק פיטינו על הקווים. הוא הגיע כדי לגזור את הרשתות בסיום.

אחרי פתיחה צמודה רצו הטאר הילס ליתרון של 32:44 בהפסקה, אבל הקארדינלס לא וויתרו והצליחו לחזור באמצעות הגנה אגרסיבית ל-64:68 בלבד, אבל לא התקרבו מעבר לכך, ופסיכו-טי סגר את הסיפור עם שני ג'אמפרים מעל דייויד פאדג'ט שנתנו את האות לחגיגות על הספסל של התכולים. אלינגטון עם 13 נקודות ולאוסון עם 11 ותשעה אסיסטים סייעו להנסברו, ג'רי סמית' עם 17 וטרנס וויליאמס עם 14 הובילו את לואיוויל.

יו.סי.אל.איי (1) - קסבייר (3) 56:76

עבור קווין לאב זו רק העונה הראשונה ב-UCLA, אבל אם היא תמשיך להתקדם בקצב הזה, היא עשויה להיות גם האחרונה. הברוינס הגיעו לשני הפיינל פורים האחרונים גם בלי האיש הגדול באמצע, לפני שנתיים בכיכובו של ג'ורדן פארמר ובשנה שעברה בהנהגתו של אהרון אפללו, והשנה הבמה כולה של הפרשמן המאסיבי. לאב לקח אחריות אחרי שקבוצתו כמעט ושמטה יתרון של 20 נקודות בסוויט סיקסטין מול ווסטרן קנטאקי וקרא להופעה של הברוינס "בלתי מקובלת", ולמפגש מול קסבייר הלוחמנית הם כבר הגיעו בראש אחר.

המוסקיטרים הם אולי לא שם מוכר בארצות הברית, אבל הם הרוויחו את הדירוג הגבוה שלהם בזכות, ועמדו בקצב של UCLA במשך 15 דקות, לפני שלאב ודארן קוליסון פתחו מבערים ובנו יתרון של 24:33 בהפסקה. פתיחה מוחצת של המחצית השניה הפכה את דקות הסיום לגארבג' טיים, והברוינס חגגו העפלה לפיינל פור שלישי ברציפות, בשאיפה לסיים אותו בצורה שונה מהשניים הקודמים, ולהביא למכללה המפוארת תואר אליפות 12 במספר, וראשון מאז 1995.

לאב סיים עם 19 נקודות (7 מ-11 מהשדה), 10 ריבאונדים וארבעה אסיסטים, קוליסון הוסיף 19 נקודות משלו, ראסל ווסטברוק תרם 17 ולוק רשארד 'מבה א-מוטה סייע עם 13 נקודות ו-13 קרשים. דרק בראון הוביל את המפסידים עם 13 נקודות, ג'וש דאנקן קלע 11 ודרו לאבנדר היה חלש עם חמש נקודות (2 מ-9 מהשדה), אבל הוסיף שישה אסיסטים ושישה ריבאונדים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully