וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע במכללות: לא כוחות

אריאל גרייזס

20.11.2007 / 6:32

המדורגות הבכירות ניצלו את היריבות הנוחות לחימום מנועים לקראת ההמשך. אבל בתחתית הדירוג כבר קיבלנו מנה נאה של הפתעות

השבועות הראשונים של עונת המכללות מאופיינים במשחקים בין-חטיבתיים ובטורנירי פתיחת עונה, שברובם קבוצות בכירות בודקות את כוחן מול קבוצות חלשות יחסית, מה שנותן מעט מאוד מפגשים בין קבוצות מדורגות, אבל גם הרבה הפתעות, כשקבוצות לא מוכרות מנחילות הפסדים לקבוצות מדורגות שעוד לא הספיקו להתחבר. בשבוע שעבר ראינו את USC מפסידה למרסר ואת קנטאקי מושפלת מול גארדנר-ווב, וגם השבוע זכינו לראות מספר הפתעות, מספר כמעט הפתעות וגם כמה תצוגות מרשימות.

קשיים בהתנעה

צפון קרוליינה (1) – דייוידסון 68:72

זו לא היתה פתיחה יפה למדורגת הראשונה במדינה, כשטיילר הנסברו לא קלע מהשדה כל המחצית השניה, וטיי לאוסון רשם רק שמונה נקודות ומסר לאסיסט עלוב אחד. למזלם של הטאר הילס, היה להם את ווין אלינגטון שחיפה על חולשתם עם 20 נקודות, כדי למנוע מבוכה מרוי וויליאמס וחניכיו. במחצית הראשונה הנסברו דווקא היה מצוין עם 12 נקודות ו-11 ריבאונדים אבל עבירה טכנית שלו לאחר ההפסקה החזירה את הווילד קאטס למשחק, והם הצליחו לבנות יתרון של 46:50 עם פחות מעשר דקות על השעון.

אלא שאז התחיל אלינגטון לעבוד ועם שלוש דקות לסיום החזיר את ההובלה לתכולים, עליה הם שמרו עד הסיום. הסופמור סטפן קרי, כוכבה הגדול של דייוידסון ובנו של שחקן העבר דל קרי, סיים עם 24 נקודות, אבל ב-8 מ-22 מהשדה בלבד, וקבוצתו נשארה עם המחמאות בלבד. הנסובורו, לעומת זאת, כבר הספיק להתאושש וסיים עם 27 נקודות בניצחון הקליל של הטאר הילס על איונה 72:107 ביום ראשון.

ממפיס (3) – קונטיקט 70:81

הטייגרס נראים טוב. מה זה טוב, מצוין. כריס דאגלס-רוברטס המשובח והפרשמן המלהיב דרק רוז סיימו שניהם עם שיאי קריירה, כשהראשון קולע 33 נקודות והשני עוזר לו עם 24, כדי להוביל את ממפיס לעוד ניצחון קליל. במחצית הראשונה פתחו הטייגרס פער דו-ספרתי לפני שההאסקיס חזרו למשחק וירדו למחצית ביתרון נקודה, בעיקר בעזרתו של איי ג'יי פרייס, הרכז המצוין של יוקון, שסיים עם 23 נקודות ונראה בדרך להגשים את התקוות שתלו בו כשהגיע ליוקון. אבל במחצית השניה זה כבר היה רק דאגלאס-רוברטס, שהצית ריצה של 5:16 לקראת הסיום, כדי לתת לג'ון קאליפרי ניצחון על ג'ים קלהון, יריבו המר מהימים בהם אימן במסצ'וסטס.

ברוך שובך

קנזס (4) – וושבורן 60:92

התוצאה של המשחק הזה פחות חשובה, כיוון שוושבורן היא לא בדיוק מאריות היבשת ומשחק בכלל בדיוויז'ן 2. מה שהיה חשוב לג'ייהוקס היא החזרה של ברנדון ראש לפרקט לראשונה מאז פציעת הברך האיומה שלו שלקחה ממנו את תקוות הבחירה בדראפט בקיץ האחרון, אבל נתנה לאוהדי קנזס תקוות חדשות לאליפות.

ראש שיחק 12 דקות בלבד, קלע 3 מ-5 מהשדה קטף שלושה ריבאונדים, ונראה בכושר משחק סביר. ארבעה ג'ייהוקס אחרים קלעו בדאבל פיגרס, כשמוביל אותם דארל ארתור עם 14. חניכיו של ביל סלף זקוקים לעוד ניצחון אחד באלן פילד כדי להגיע ל-600 ניצחונות, ובעוד שבוע הם יקבלו את המבחן הראשון שלהם מול אריזונה.

אריזונה (17) – וירג'יניה 75:72

לפני שנתיים הגיעו הקאבלירס לאריזונה וקיבלו 30 הפרש בראש, אבל השנה זה סיפור אחר, כשוירג'יניה נהנית משירותיו המשופרים של שון סינגלטרי - אחד השחקנים הטובים ב-ACC השנה, בעוד אריזונה נאבקת בהעדרו של לוט אולסון. סינגלטרי קלע רק 6 מ-19 מהשדה, אבל קבר את כל 11 קליעות העונשין שלו, ו-39 שניות לסיום הוא העלה את הקאבלירס ליתרון 69:73, ממנו כבר לא יכלו הווילד קאטס לשוב.

הפרשמן ג'ארד ביילס נתן עוד משחק טוב של 21 נקודות והיה קרוב להחזיר את החתולים לתמונה עם שלשה שצמצמה לנקודה בלבד, אבל טעות שלו גם עלתה לאריזונה במשחק, כשהוא ניסה להציל עבירת חצי שלא היתה והעביר את הכדור לאדריאן ג'וזף שקלע שתי קליעות עונשין שקבעו את התוצאה הסופית. ג'ף ג'ונס עזר לסינגלטרי עם 15 משלו, 15 של צ'ייס באדינגר ו-14 של ג'ורדן היל לא הספיקו לווילד קאטס.

סיינה – סטנפורד (20) 67:79

עוד קבוצת פאק 10 עם הרבה שאיפות אבל גם הרבה בעיות היא סטנפורד, שהצליחה להפסיד לקבוצה שהדיחה אותה מהטורניר של 1989, אז היו הקארדינלס מדורגים 3. ג'וש דול קלע 16, אלכס פרנקלין הוסיף 14 וקני האסבורג שם 12 משלו, כדי להוליך את הסיינטס לניצחונם הראשון על קבוצה מדורגת זה 18 שנה. קני בראון עם 12 נקודות ולורנס היל עם 11 לסטנפורד, שמרגישה חזק את חסרונו של ברוק לופז, כשאחיו רובין לא ממלא את החסר עם 11 ריבאונדים אך רק 8 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

תעמיס לי ביזלי

קנזס סטייט (24) – ווסטרן אילינוי 64:77

מחזור הפרשמנים השנה לא נראה מבטיח על הנייר כמו זה של שנה שעברה, אבל אם לשפוט לפי התוצאות עד כה, הרי שאנחנו עתידים להנות ממנו לא פחות מדוראנט ואודן דאשתקד. היהלום של המחזור הזה עד עכשיו הוא מייקל ביזלי, שכבר מרגיל אותנו לתצוגות שיא, כשהפעם הוא הוריד את הממוצע שלו כשקלע 28 נקודות "בלבד", 23 מתוכן בחצי השני, כדי להוציא הווילד קאטס מהצרות אליהן נקלעו במחצית הראשונה. למרות פתיחה חזקה של הקאטס, הצליחו צווארוני העור (נשבע, ככה קוראים להם. להגנתם, מדובר בכינוי למארינס) לצמצם לנקודה אחת בלבד לקראת סוף המחצית, תוך שהם מתסכלים את ביזלי עם שמירות כפולות ומשולשות ומונעים ממנו לקלוע נקודה ב-17 הדקות הראשונות.

לקראת סוף המחצית התעורר ביזלי והמשיך את התצוגה המרשימה גם במחצית השניה, תוך שהוא מוסיף גם 22 ריבאונדים למאזנו. דיוויד נורס וניקולה בודיק קלעו 11 כל אחד לווסטרן אילינוי, כשדייויד ג'קסון עזר לביזלי עם 12. במנהטן יודעים שהם יזדקקו להרבה יותר מכך אם הם רוצים להמשיך את ההצלחה גם מול קבוצות יותר מוכשרות.

פרובידנס – ארקנסו (18) 51:67

הפתעה מסוימת נרשמה בטורניר שנערך בפורטו ריקו, כאשר ג'ון פלפרי, בעונתו הראשונה על הקווים בארקנסו, נכשל בניסיונו להוכיח שקבוצתו ראויה לדירוג קדם העונה שלה. במשחק מבולבל, ארקנסו "הצליחה" לאבד 32 כדורים ולא היתה קרובה לרגע לנצח את המשחק הזה כשהנזירים של פרובידנס לקחו את היתרון חמש דקות לסיום המחצית הראשונה ולא שמטו אותו עד לסיום. בריאן מקנזי וג'פרי מקדרמוט קלעו ביחד 33 נקודות ולקחו 13 ריבאונדים לפרובידנס, פטריק בברלי היה המצטיין בשורות הרייזורבקס עם 14 נקודות.

צפון קרוליינה סטייט (21) - ניו אורלינס 65:63

הקבוצה המדורגת האחרונה ליפול השבוע, וכנראה גם לעוף מהדירוג, היא צפון קרוליינה סטייט, שהפסידה משחק שהיה צמוד לכל אורכו, והוכרע בסל של השניה האחרונה. הפרייבטירס (שוב, נשבע – ככה קוראים להם. אתם חייבים לאהוב את השבועות האלה של העונה) לקחו את היתרון עם 15 שניות לסיום אחרי ריצה של 0:8, וגאבין גראנט החזיר לוולף-פאק את היתרון 8 שניות לסיום, לפני שטי ג'יי וורלי הרים כדור טועה ומעל שלושה מגנים קלע שלשת ייאוש שפגעה בקרש ונכנסה פנימה כדי לשלוח את ניו אורלינס לחגוג. בו מקלב סיים עם 20 נקודות, קינדל דייקס הוסיף 13 ו-וורלי קלע 10 משלו שהספיקו מול 22 של הפרשמן ג'יי ג'יי היקסון ו-20 של גראנט.

דירוג AP אחרי השבוע השני

1. צפון קרוליינה
2. UCLA
3. ממפיס
4. קנזס
5. ג'ורג'טאון
6. לואיוויל
7. טנסי
8. אינדיאנה
9. וושינגטון סטייט
10. מישיגן סטייט
11. מרקט
12. אורגון
13. דיוק
14. גונזאגה
15. טקסס
16. טקסס A&M
17. פיטסבורג
18. קנזס סטייט
19. סאות'רן אילינוי
20. וילאנובה
21. סירקיוז
22. באטלר
23. וירג'יניה
24. קלמזון
25. פלורידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully