וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייסוריו של בילי דונובן

4.6.2007 / 12:39

שלושה ימים אחרי שהוצג כמאמן אורלנדו, התחרט דונובן וביקש לחזור למכללת פלורידה. המג'יק יאפשרו לו לצאת, וכנראה יציעו לואן גנדי להחליפו

שלוש יממות בלבד אחרי מסיבת העיתונאים בה הוצג באופן רשמי כמאמן אורלנדו, שינה בילי דונובן את דעתו, וביקש על פי מקורות רבים להתיר את החוזה הטרי עליו חתם עם המג'יק.

דונובן, שהוביל באפריל האחרון את פלורידה לתואר אליפות שני ברציפות, התלבט ארוכות לפני שהסכים לקבל את הצעת המג'יק ולקפוץ ל-NBA תמורת חוזה של 27.5 מיליון דולר לחמש שנים. את ההחלטה לנטוש את הקמפוס קיבל דונובן בלב כבד, והיום (שני) הוא כבר הודיע לראשי המג'יק כי הוא מבקש לחזור למכללה. אחרי שהשמועות בנושא השתוללו כל הלילה, אישרו באורלנדו בחצי פה את הסיפור, ומסרו כי יאפשרו לדונובן לצאת מהחוזה במידה והחלטתו תהיה סופית.

המנהל הספורטיבי של פלורידה, ג'רמי פולי, כבר היה בדרך לפגישה עם המועמד להחליף את דונובן על הקווים בגיינסוויל - אנתוני גראנט, מאמן מכללת וירג'יניה קומונוולת' ועוזר מאמן בפלורידה בעבר - אבל הפגישה התבטלה ברגע בו שמע פולי את החדשות, וכעת נדמה שהכל מוכן לחזרתו של דונובן למכללה.

מקורות באורלנדו טוענים כי סטן ואן גנדי, שפוטר ממיאמי היט באמצע העונה הקודמת, עומד לקבל הצעה לאמן את המג'יק במקומו. ואן גנדי כבר התראיין למשרה לפני ההחתמה של דונובן שכאמור צפויה להתבטל.

* מארק ג'קסון, על פי דיווחים שמגיעים מאיזור ממפיס, הוא המועמד המוביל להתמנות לתפקיד הג'נרל מנג'ר של הגריזליס. הפוינט גארד לשעבר שהפך לפרשן טלוויזיה ב-ABC נראה כבעל סיכוי טוב יותר לקבל את התפקיד מאשר כריס וואלאס וקיקי ואנדאווי, שהתראיינו גם הם למשרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully