וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ניראה ככה לאורך זמן"

27.10.2006 / 8:06

במכבי ת"א מרוצים מהניצחון במשחק הפתיחה ביורוליג נגד מלאגה, אבל גם הם יודעים שיש עוד עבודה. קבזאס נבחר ל-MVP של המחזור

ברני ארדוב

צילום: זוהר ראובני. עריכה: שגיא צורף

מכבי תל אביב שרדה בקושי את המבחן האירופי הראשון שלה העונה, עם ניצחון 101:106 על מלאגה לאחר הארכה, אבל ברור לצהובים שהיכולת שהציגו תצטרך להשתפר מהר מאוד כדי להשיג את המטרות הקבועות שלהם באירופה.

וויל ביינום, שסיים עם 29 נקודות, אמר בסיום המשחק: "תודה לאל על הניצחון הזה. אנחנו עדין צריכים להשתפר. אנחנו משחקים נגד קבוצות טובות וצריכים להיות בפוקוס כל הזמן ולא רק 10-20 דקות ואז הכל יראה הרבה יותר טוב.

"מלאגה היא קבוצה טובה. הם התחילו לרוץ ולא הגבנו בזמן. בסך הכל צריך לזכור שזו תחילת העונה ואנו עדין לא מחוברים לגמרי. אני נהנה במכבי וההופעה שלנו הערב היתה בסך הכל טובה. כולנו צריכים לשים לב להגנה אבל אנו בשלב מוקדם ונשתפר ממשחק למשחק. האווירה בהיכל מרגשת".

נוון ספאחיה: "אני רוצה לברך את השחקנים שלי על הניצחון. אם אתם שואלים אותי נתנו משחק רע אבל ניצחנו. לא נשחק ככה לאורך זמן, אנו נמשיך ונשתפר אבל עדיף ללמוד ממשחק שנגמר בניצחון מאשר שנגמר בהפסד. אהבתי את 10 הדקות הראשונות שלנו אבל אם אתם זוכרים, כבר אמרתי שבשלב זה של העונה אנו מוכנים לשחק רק 20-25 דקות ברמה הגבוהה והיום ראיתם למה. לנצח את המשחק זה החשוב ביותר.

"נרצה לעשות לאורך העונה בדיוק מה שמלאגה עשתה הערב, שיחקה בקצב גבוה מאוד לאורך כל המשחק, אבל הנטל התחלק בין הרבה שחקנים".

לגבי רודני ביופורד שהיה חלש מאוד, אמר המאמן: "הוא נכנס למשחק לא טוב, אולי היה עליו לחץ גדול והוא רצה להוכיח לאוהדים שהוא טוב, אבל אני מאמין בו ואני אמשיך להסביר לו מה אני רוצה ממנו".

קרלוס קבזאס, הגארד הספרדי של מאלגה, שקלע 32 נקודות נגד מכבי וחילק 6 אסיסטים, נבחר ל-MVP של המחזור הראשון ביורוליג. למרות ההפסד בסיום, זקפו בהנהלת היורוליג לזכותו של אלוף העולם את הכניסה לסל 6.1 שניות לסיום הזמן החוקי, שהביאה לשוויון והארכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully