וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין השאיר את לובליאנה בחיים

26.1.2006 / 21:44

26 נקודות באחוזים מדהימים הובילו את לובליאנה לניצחון 68:77 על א.א.ק. ברצלונה ניצחה בזאגרב, צסק"א במדריד אחרי הארכה

בית א

א.א.ק - אולימפיה לובליאנה 77:68

משחק ענק של יותם הלפרין נתן לאולימפיה לובליאנה ניצחון קריטי ששמר אותה עדיין בתמונת הסיכויים לשלב הבא. א.א.ק, שרושמת הפסד שמיני רצוף, מאבדת סיכוי לעלות לשלב הבא. המשחק היה צמוד מן הפתיחה, אבל לובליאנה הצליחה לברוח ברבע האחרון. הלפרין שיחק 36 דקות ונתן משחק כמעט מושלם בו הוליך את קלעי לובליאנה עם 26 נקודות. הוא קלע 8 מתוך 9 הזריקות שלקח ל-2, והוסיף 3 שלשות במאה אחוזים, ובסך הכל 11 מ-12 מדהימים מהשדה. למאזן המרשים הוא הוסיף 6 אסיסטים, 2 ריבאונדים ושלושה איבודים. טימו ראנייקו הוסיף 16 ללובליאנה.

דרור חג'ג' לא קלע נקודה ב-3 דקות משחק, עמית תמיר לא שותף. קופנראת' הוביל את היוונים עם 18 נקודות.

ז'לגיריס קובנה - באמברג 65:86

ז'לגיריס שמרה על סיכוי לסיים אולי במקום הראשון בבית אחרי מחצית שניה מצוינת מול הגרמנים המפתיעים. במחצית הובילו הליטאים בשלוש נקודות בלבד, אבל שני רבעים קטלניים לא השאירו לאורחים סיכוי. טנוקה בירד קלע 23 והוריד 10 ריבאונדים לקובנה ושראפינאס הוסיף 15. קני אנדרסון שיחק 6 דקות ולא קלע בבכורה בליטא. האמאן עם 12 הוביל את הגרמנים והיה היחיד בשורותיהם שקלע בספרות כפולות.

קליממיו בולוניה - שטרסבורג 47:71

קליממיו השיגה את ניצחונה השלישי ברציפות ושמרה על סיכוי לסיים ראשונה, בעוד הצרפתים סיימו את דרכם במפעל. בלינלי הוביל את האיטלקים עם 18 נקודות, לורבק קלע 13, וגרין 11. אף שחקן בשטרסבורג לא הצליח להגיע ל-10 נקודות, וגריר הוביל את דף הסטטיסטיקה העלוב שלהם עם 8 נקודות.

בית ב'

ציבונה זאגרב - ברצלונה 77:57

ציבונה ניצחה 7 מתוך 13 המפגשים בין השניים ב-25 השנים האחרונות והפסידה העונה בבית רק למכבי ת"א. אך כל זה לא עזר לה, במיוחד שכוכבה בזדאריץ' שנמצא בדרך לדינמו מוסקבה, לא שיחק. ברצלונה השיגה את הניצחון הראשון שלה בזאגרב מאז 1992, בעזרת משחק מצוין של רוג'ר גרימאו שקלע 14 נקודות באחוזים מושלמים. ציבונה עדיין במקום החמישי אבל בגלל ההפסד השלישי ברציפות היא נמצאת בסכנה כשאולימפיאקוס נושפת בעורפה. ויליאמס ונבארו הוסיפו 13 כל אחד לספרדים, סקוני פן הוביל את שחקני ציבונה עם 10 נקודות.

בית ג'

אולקר - פרטיזן בלגרד 64:100

הטורקים הביסו את האחרונה בבית ועלו למקום החמישי על חשבון אורטז. שתי הקבוצות הפסידו בשבוע שעבר דווקא לאחר שששיחקו טוב: פרטיזן בבית לפנאתינייקוס, ואולקר בבית לריאל מדריד, אך הערב האורחים היו בכושר ירוד וסיימו למעשה את דרכם במפעל. סטפאנוב הוביל את אולקר עם 24 נקודות וטרפאנייר הוסיף 18. פרוביץ' הוביל את קלעי בלגרד עם 18 נקודות.

ריאל מדריד - צסק"א מוסקבה 80:71 (אחרי הארכה)

שתי הקבוצות היו עם אותו מאזן, (4:7), לפני המשחק, אבל דירוג והרבה יוקרה היו מונחים על הכף. המשחק לא איכזב והיה צמוד לכל אורכו. צסק"א הוליכה ב-5 נקודות לקראת הסיום, אך ריאל שלחה אותה לקו, אבל החטאות של פאנוב ופפאלוקס עזרו לספרדים להשוות. פליפה רייס העלה את ריאל ליתרו 64:66, אבל לנגדון דייק מהקו והשווה. ריאל יצאה להתקפה ואיבדה כדור שניות לסיום, אבל הולדן החטיא ליי אפ עם הבאזר ושלח את המשחק להארכה, שם הרוסים השתלטו על המשחק. הניצחון של הרוסים העלה אותם ל-8:19 במפגשים הישירים בין שתי מעצמות הכדורסל הללו. לנגדון הוביל את צסק"א עם 17, אנדרסן הוסיף 15, ופאנוב קלע 14. ראקוצ'ביץ' הוביל את ריאל עם 26 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully