וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "עברנו קבוצה מאוד מנוסה, הראש באתגר הבא"

24.9.2014 / 21:00

מאמן הפועל ירושלים שמר על פאסון אחרי הניצחון המשכנע מול נימבורק: "בנינו לעצמנו מומנטום דרך הקרבה ולחימה"

ברייסי רייט הפועל ירושלים. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
אין יותר מדי זמן לחגוג. דני פרנקו והשחקנים/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

הפועל ירושלים עשתה הערב (רביעי) צעד ראשון מתוך שלושה לעבר שלב הבתים של היורוליג, כשניצחה ברבע הגמר 84:94 את נימבורק הצ'כית. מחזיקת גביע ווינר הופיעה נלהבת למשחק באוסטנד, נעזרה בכמה מאות אוהדיה ולא הותירה ליריבה הצ'כית סיכוי כשברייסי רייט (22 נקודות), ג'וזף ג'ונס (16) ודרווין קיצ'ן (15) מחפים על יכולת חלשה של יותם הלפרין (0 נקודות) מוליכים אותה לניצחון החשוב הזה. לדני פרנקו ושחקניו אין יותר מדי זמן לחגיגות במהלך החג הזה, שכן כבר מחר (חמישי, 21:45, ספורט1 ו-HD) מצפה להם משחק חצי הגמר מול קאזאן.

ג'וזף ג'ונס שחקן הפועל ירושלים. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
יכולת מרשימה. ג'ונס/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

דני פרנקו אמר בסיום המשחק: "אני שמח שהצלחנו להתגבר על האתגר הראשון שלנו וניצחנו את נימבורק. עברנו קבוצה שהיא מאוד מנוסה במשימות האלה ובמשחקים האלה. פתחנו טוב התקפית ואני שמח שיצאנו מחדר ההלבשה לרבע השלישי הרבה יותר אגרסיביים. בנינו לעצמנו מומנטום דרך הקרבה ולחימה, ואני מאמין שבעוד כמה שבועות יהיה קשה יותר לחזור מולנו כשאנחנו פותחים הפרשים כאלה. אני שמח מאיך שהקבוצה שיחקה, שישה שחקנים בדאבל פיגרס וכמות גדולה של אסיסטים. הפנים שלנו כבר לאתגר הבא מחר בערב".

ליאור אליהו: "פתחנו את המשחק בסדר, בהמשך שיחקנו יותר טוב. מהמשחק הזה אני בעיקר לוקח את הרבע השלישי שפתחנו 20 הפרש אבל אנחנו צריכים לדעת לשחק יותר מסודר ברבע האחרון ולא לאבד את היתרון. זה שלב נוקאאוט כך שבמשחק הזה היה הרבה לחץ וגם מחר יהיה הרבה לחץ".
.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully