וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד פדרמן: "זו אחת העונות הטובות ביותר של מכבי תל אביב אי פעם"

חלק מהנהלת מכבי תל אביב כבר שוחחה עם המאמן. דייויד פדרמן: "הרושם הוא שבלאט לא הולך לשום מקום". נמשכים הלחצים על בלו להמשיך עונה נוספת. עוד בתכניות: האופציה על רייס תמומש, אינגלס יעזוב, סופו יישאר, בן רייס על הכוונת

גמר היורוליג 2014 בין מכבי תל אביב לריאל מדריד/ערוץ 10

הדי הזכייה הסנסציונית ביורוליג עדיין נשמעים, אבל במכבי תל אביב כבר מביטים לעתיד. מלבד השאיפה להחזיר את כתר האליפות בליגת העל, המטרה העיקרית של ראשי המועדון היא להשאיר את רוב השחקנים בקבוצה. יחד עם זאת, נראה שהמשימה הזו לא תהיה קלה בגלל שישנן קבוצות אירופאיות שסימנו שחקנים צהובים כמטרה. למשל ריקי היקמן, שיסיים את חוזהו וזוכה להתעניינות ממועדונים אחרים ביבשת.

בנוסף, אחת המטרות הבולטות בה ממקדים אנשי הקבוצה הרבה זמן מזו תקופה ארוכה, היא שכנועו של דייויד בלו להמשיך. בלו אותת לא פעם על הרהורי פרישה נוספת מכדורסל. טייריס רייס כבר הצהיר בראיון עם וואלה! ספורט שהוא רשם את בנו לבית ספר בתל אביב בעונה הבאה ושברצונו להישאר. לצהובים אופציה להאריך את חוזהו של הגארד שנבחר ל- MVP של היורוליג ונראה ששכרו ישודרג.

סילבן לנדסברג צפוי להמשיך, אבל גם הפועל ירושלים מתעניינת בו ולוואלה! ספורט נודע שלפני כמה חודשים מכבי דחתה הצעה של מלאגה הספרדית לצרף אותו בצורה מידית. גיא פניני כנראה יקבל הצעה לחתום על חוזה ארוך טווח. בקבוצה מאמינים שניתן להחתימו אם תוגש לו הצעה של 450 אלף דולר לעונה. דווין סמית' יעבור ניתוח בברכיו אך צפוי להמשיך לעונה נוספת.

ג'ו אינגלס, ממנו קיימת אכזבה, יעזוב. במכבי יעקבו אחר מצבו של שון ג'יימס וקצב ההתאוששות שלו מהניתוח פריצת הדיסק שעבר, אולם קיימת דאגה שהוא יושבת שוב ולכן שוקלים לפתוח במו"מ כדי לפצות אותו ולשחררו. ליוגב אוחיון יש חוזה לעונה הבאה וסעיף היציאה שלו אוחיון גבוה מאוד. במכבי הצהירו לא אחת כי בכוונתם להמשיך את ההתקשרות עם סופוקליס שחורצטיאניטיס, אבל המנהל ניקולה וויצ'יץ' אמר בשיחות פנימיות שיש להביא עוד גבוה דומיננטי.

בין המועמדים להצטרף ניתן למצוא את שחקני הקבוצה לשעבר, ג'רמי פארגו וקית' לנגפורד, וכן את ג'וש דאנקן מהפועל ירושלים. על הכוונת נמצא גם שחקנה של מכבי חיפה בן רייס, ששיחק בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב. שינוי נוסף נשקל בצוות המקצועי. לוואלה! ספורט נודע שיכול להיות שאבי אבן, שמשמש כסקאוט של הקבוצה, יחזור במקביל לעמדת עוזר המאמן.

טייריס רייס שחקן מכבי תל אביב עם בנו. מגד גוזני
נשארים בתל אביב. משפחת רייס/מגד גוזני

דייויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב, אמר בשיחה עם וואלה! ספורט: "אני חושב שזו אחת העונות הטובות ביותר של מכבי אי פעם. לאוהדים חלק גדול מאוד בניצחון. אני חושב שהפעם זה מתוק באופן מיוחד. לא היו ציפיות, לא היה פרגון. זו הנאה אדירה ואני מאוד שמח עבור הקהל שהגיע למשחק ובשביל הקהל בבית. אני חושב שהשנה החגיגות כיפיות באופן מיוחד".

פדרמן הוסיף: "25 נקודות בחמש דקות הארכה על ידי קבוצה יחסית אפורה. בלי כוכבים, בלי 'שאראסים' בלי 'פארקרים' בלי 'באסטון'. בהתחלה היו לנו קשיים וגם הפסדים בליגה, אבל לא צריך להתרגש מזה יותר מדי. אמרו 'מי זה טייריס רייס?'. בספורט אי אפשר בלי סבלנות, יש אנשים שאחרי חודשיים-שלושה היו שולחים הביתה הרבה שחקנים שהיו פה בעבר, ושחקנים שנמצאים בקבוצה גם היום. ואני לא רואה איך אף אחד שולח היום את טייריס רייס ואת היתר".

אז תקציב זה לא הכול? ניצחתם גם את צסק"א וגם את ריאל מדריד, מהקבוצות העשירות באירופה.

"ראינו את זה בשנתיים האחרונות עם אולימפיאקוס וראינו את זה גם השנה. זה לא מקרה. מכבי ניצחה את צסק"א, מילאנו וריאל מדריד, קבוצות עם תקציבים פי כמה. זה לא מקרה כשיש לך שחקנים שמשחקים אחד בשביל השני, עם חבר'ה טובים. פשוט אין מילים".

דיוויד בלאט אמר שהיו לו שיחות אתכם ותמשיכו לדבר בשבוע הבא. היכן הדברים עומדים?

"נכון שהייתה לנו שיחה ונכון שהרושם הכללי שהוא לא הולך לשום מקום. לגבי סגל השחקנים, אני מאמין שכל אחד יקבל הצעות ונראה מה יהיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. רויטרס
גם אותו מכבי עדיין צריכה להשאיר. בלאט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully