וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ריאל לאסו: "השלשה של רייס תרדוף אותי בלילות"

מגד גוזני, שליחתנו למילאנו

19.5.2014 / 8:45

ריאל מדריד בהלם מההפסד הכואב בגמר, לאסו מחמיא למכבי, יול מודה: "אנחנו מפורקים". בתקשורת היללו: "הפסטיבל של רייס"

צילום: מגד גוזני עריכה: טל רזניק

בזמן שמכבי תל אביב חוגגת תואר אירופי שישי בתולדותיה, בריאל מדריד מנסים לעכל הפסד שני רצוף בגמר המפעל. הבלאנקוס הגיעו למשחק מול הצהובים כפייבוריטים ברורים אבל נכנעו לתצוגה ענקית של טייריס רייס שקלע 14 נקודות בהארכה והוליך את מכבי ל-86:98 פשוט מדהים. אחרי ההפסד לאולימפיאקוס אשתקד, ריאל שוב נותרת בידיים ריקות ולא זכתה ביורוליג מאז 1995.

שחקני ריאל מדריד מאוכזבים. AP
הפנים אומרות הכול. ריאל/AP

בניגוד ללגלוג הישראלי, הידיעות על ההפסד של ריאל מדריד בגמר תפסו כותרות ראשיות באתרי האינטרנט הגדולים בספרד. הכותרת הראשית ב"מארקה" קראה "עוד מפלה למדריד", וצוין ש"מכבי שדדה את ריאל בהארכה, ריאל מעדה בגמר שנה שנייה ברציפות, בעוד מכבי הצליחה להפתיע את צסק"א וריאל בדרך לגביע". הכותרות הראו תמונות של שחקני ריאל המומים, ןכמובן של נשיא המועדון פלורנטינו פרס אוחז בראשו בכאב.

ב"אס" הכותרת קראה "הסוף המר של מדריד", שם נכתב ש"הצגה של רייס וחוסר יכולת של ריאל בהארכה הביאו את הגביע למכבי מול 9,000 אוהדיה". ב"מונדו דפורטיבו", נכתב ש"מכבי, בניגוד לברצלונה, מעולם לא הרימה ידיים, נלחמה בהגנה ועל כל כדור חוזר והאמינה באחד על אחד של היקמן ורייס, וההארכה כבר הייתה פסטיבל של רייס".

מאמן ריאל פאבלו לאסו אמר "נהיה חייבים להתאושש מהר, כי העונה עוד לא נגמרה. היינו קרובים, ואני בטוח שזה ישמש עבורנו שיעור לעתיד. כשאתה בונה קבוצה, אתה רוצה שהיא תישאר ככה, והדבר הכי קשה זה פציעות. דונטה דרייפר חסר לנו מאוד, אבל לא נשתמש בזה כתירוץ, מכבי אלופה גדולה. אני עדיין גאה מאוד בשחקנים. המשחק הוכרע על הפרטים הקטנים. אני חושב שאני עוד אחלום הרבה לילות על השלשה ההיא של רייס, שיצאה ונכנסה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן ריאל מדריד סרחיו רודריגס מאוכזב. AP
פרצופים לבנים. הבלאנקוס/AP
שחקני ריאל מדריד כדורסל. מגד גוזני
עוד אכזבה. ריאל/מגד גוזני

סרחיו רודריגס: "הם היו טובים יותר מאיתנו. כל מה שאני יכול לעשות זה לתת להם קרדיט. הם שלטו בסיטואציה בצורה טובה יותר במחצית השנייה. עכשיו אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה כדי לזכות באליפות, ולאחר מכן להגיע בעונה הבאה. זה תמיד עצוב להפסיד בגמר. רצינו את התואר. לפעמים אתה פשוט לא משיג את זה. אנחנו משחקים כדי לזכות בתואר היורוליג. אם אתה מפסיד בגמר, זה אומר שהייתה לך הזדמנות לזכות בו. אנחנו גאים במה שעשינו במהלך כל העונה".

סלאח מג'ארי: "היה לנו משחק טוב. מכבי פשוט עשתה עבודה טובה יותר. כולם חשבו שאנחנו הולכים לנצח אחרי שהשוונו לפני ההארכה. למרות זאת, עשינו עונה טובה. כולם התלהבו מאיך ששיחקנו. זה גמר ואתה שם את הכול על הכף במשחק אחד ולפעמים זה לא הוגן. יש לנו עדיין את הליגה שאנחנו צריכים לזכות בה, ואנחנו צריכים להגיע מוכנים לפלייאוף. בשנה הבאה הפיינל פור יהיה במדריד. אולי זה יהיה הזמן שלנו לזכות אחרי שני הפסדים במשחקי אליפות".

יואניס בורוסיס: "אנחנו חייבים לתת את הקרדיט למכבי תל אביב. הם הציגו הגנה מדהימה וגם אנחנו ביצענו טעויות. בהארכה לא שיחקנו טוב בהגנה בכמה פוזשנים. זה היה משחק צמוד עד הסיום. הם פשוט היו טובים יותר והשיגו את הניצחון".

פאבלו לאסו מאמן ריאל מדריד, מימין. מגד גוזני
גם הוא לא מאמין למראה עיניו. לאסו, מימין/מגד גוזני

פליפה רייס: "זה פשוט לא היה היום שלנו. זה הפסד מאוד כואב כי עשינו עונה מצוינת. רצינו להביא את הגביע הזה לאוהדים שלנו. גם בשנה שעברה לא ידענו לעשות את זה וגם הפעם לא וזה קשה מאוד. צריך להרים את הראש, להיות מקצוענים ולקחת אליפות בספרד".

סרחיו יול: "אנחנו מפורקים. התחלנו טוב, אבל במחצית השנייה נחלשנו. אני במצב רע במיוחד כי לא הצלחתי לעזור לחברים שלי. היה לי משחק חלש מאוד. הניצחון הגיע למכבי, הם התעלו במשחק הקובע של העונה, משחק שתלינו בו הרבה תקוות. כואב מאוד, כי העונה שלנו ביורוליג הייתה כמעט מושלמת. ננסה בשנה הבאה".

רודי פרננדס, שעל פי התקשורת הספרדית שיחק עם שבר באצבע: "צריך להמשיך ולצמוח בתור קבוצה, להיות גאים במה שהשגנו. הפסדנו בדברים הקטנים מול מכבי, שהיא אלופה ראויה. ההרגשה נוראית".

רודי פרננדס שחקן ריאל מדריד. מגד גוזני
שיחק עם שבר באצבע. רודי/מגד גוזני

צפו: מכבי זוכה, השדרים הקטאלנים משתגעים משמחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully