וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס: "בטוח שנזכה בגביע, יש לנו יותר לב"

הסנטר הפצוע כבר מתכנן את ההנפה ("פניני בטח יקרא לי לבוא איתו"), מנסה להתגבר על התסכול ("מכעיס שאני לא יכול לשחק באירוע הגדול ביותר שיש") ויודע מי אחראי להעפלה ("בלי רייס לא היינו מגיעים לכאן"). ראיון

וידאו: מגד גוזני, עריכה: טל רזניק

שון ג'יימס כבר מריח את הזכייה בגביע. ערב משחק הגמר, הוא התיישב בלובי של מלון מריוט - בו שוהות ארבע הקבוצות המשתתפות בפיינל פור, לשיחה עם וואלה! ספורט, ומצהיר: "ננצח הערב. יש לנו יותר לב". לפני השיחה לא מעט משחקני מכבי תל אביב באים אליו ומתלוצצים עמו. אולם מן הסתם גם ג'יימס היה רוצה להיות על הפרקט ולשחק הערב. ג'יימס, כזכור, עבר ניתוח בגבו עקב פריצת דיסק, ניתוח שהשבית אותו לתקופה ארוכה האמריקאי סיפר על תחושותיו האישיות על כך שלא יוכל לשחק: "זה מכעיס, זה מכעיס שאני לא יכול לשחק. אני כועס כי לא להיות מסוגל לשחק באירוע הגדול ביותר שיש, זה פשוט קשה. אבל זה מה שקורה", הוא אומר.

"אתה יודע מה אתה יכול לעשות כדי לעזור ואתה לא יכול להיות שם ולעשות את זה. ברור שזה משהו רפואי שאתה לא יכול לשלוט עליו אבל עצם העובדה שאתה לא יכול לעשות את זה - זה מה שמעציב אותי, אבל ברגע שהמשחק יתחיל אני אעודד את מכבי. הלוואי שיכולתי להיות על הפרקט אבל אעודד את הבחורים שלי. הימים האחרונים כאן היו נפלאים עבורי".

מה מצבך עכשיו?

"זה משתפר מרגע לרגע, אני עורך הרבה פעילויות ספורט סביב הכדורסל, מרים משקולות, אני עדיין לא נמצא איפה שאני צריך מבחינת משחק, אבל כל יום זה צעד קדימה ולכך אני מכוון".

האם ידוע מתי תשוב לשחק?

"אני עושה מה שאני צריך לעשות כהכנה לפני שאשחק, אבל בסופו של דבר, נותרו עוד שלושה שבועות לסיום העונה, אז אדאג לכך שאהיה מאה אחוזים לפני שאשחק, ולא מתי שהכאב ייעלם. עם פציעה מהסוג הזה אם חיכיתי כל כך הרבה זמן, לא אמהר, אהיה בטוח שאני כשיר לחלוטין קודם. כשהייתי בניו יורק התרכזתי בלחזור לעצמי, כדי שמכבי יקבלו את השחקן שהם רגילים לראות, לא השחקן שהיו לו עליות ומורדות כל השנה עם הבריאות. מכבי ראויה לשחקן טוב יותר מזה. וזה מה שהם יקבלו ממני. אני רוצה רק להיות שון ג'יימס".

מי באמת ניצח למכבי את המשחק? בלוג הפיינל-פור

צפו: סל הניצחון של טייריס רייס בשלל שפות

וגם: צפו בסל הניצחון מזווית שעוד לא ראיתם

פניני: "זה היי מטורף", רייס: "אנחנו כאן כדי לזכות"

פבלו לאסו: "אנחנו פייבוריטים, אבל מכבדים את מכבי"

במכבי תל אביב, אף משחק לעולם לא "גמור"

בלאט במסיבת העיתונאים: "ריאל היתה הכי טובה העונה"

שון ג'יימס מכבי תל אביב. מגד גוזני
מתכנן את ההנפה. שון ג'יימס/מגד גוזני

מה אתה חושב על כך שהקבוצה הגיעה לגמר?

"אני שמח שהקבוצה מנצחת ברמות האלו. האוהדים נותנים לנו כאן את התמיכה המרבית שלהם, וזה מאוד משמעותי עבורנו. זו תמיכה שאנחנו מאוד זקוקים לה מול הקבוצה שאנחנו פוגשים".

אם תניפו את הגביע, יתנו לך להניף אותו?

"אני בטוח, כי גיא פניני הוא בחור טוב, אז אני בטוח כשנניף את הגביע גיא יגיד לי: תלבש חולצה של מכבי, וששנינו נניף את הגביע".
.
ספגתם לא מעט ביקורות העונה.

"אמרו שלא נעבור את הטופ 16, תמיד אומרים דברים כאלו, אבל זה שונה, כשאתה מאמין כשחקן, וכצוות מקצועי. אנחנו יודעים למה אנחנו מסוגלים להביא ולעשות ואני חושב שנוכיח את זה בגמר מול ריאל מדריד. אף אחד לא שיער שנגיע עד לכאן, בטח גם לאחר שנפצעתי, אבל אנחנו כאן וזה מה שחשוב. אמרו עלינו שאנחנו לא יכולים לנצח את הקבוצות מהרמות הגבוהות, אנחנו לא מדברים עברית אבל אנחנו מודעים לשטויות שאנשים אומרים עלינו, שלא 'סופרים' אותנו".

אתה נשמע בטוח שתזכו באליפות.

"מאה אחוז שנזכה. אני ממש מאמין בקבוצה. נשחק טוב כקבוצה גם בפעמיים ששיחקנו הם לא הביסו אותנו, אלו היו משחקים צמודים. נזכה כי לנו יש יותר לב. זו הסיבה שניצחנו את צסק"א. יכול להיות לך את כל הכסף בעולם, שם נוצץ, אבל אם כשחקן לא תשאיר את הכל על הפרקט - תפסיד. ככה נשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גיא פניני מכבי תל אביב. מגד גוזני
"הוא בחור טוב, הוא ייתן לי להניף איתו את הגביע". פניני/מגד גוזני

מה ניקולה וויצ'יץ' מביא איתו למכבי?

"ניקו הוא אחד הסנטרים הגדולים ששיחקו באירופה, הוא יודע מה צריך בכדי לשחק, הוא היה הרבה בהמון מצבים אז רק להקשיב לעצות שלו ולהנחיות שלו – זה מאוד עוזר לשחקנים כמוני, או כמו סופו ואלכס טיוס".

מה דעתך על טייריס רייס?

"אם יש שחקן עם לב צהוב זה טייריס. אם הוא לא היה מראה את האנרגיה וכוח הרצון הזה - אני לא חושב שהייתי עושים את מה שעשינו".

מכבי מנסה לשכנע את בלו לא לפרוש.

"אתמול שוחחתי עם בלו, אמרתי לו 'דיוויד, אתה רוצה להגיד לי שזו הפעם האחרונה שתגיע לפיינל פור? הוא אמר שהוא רוצה לזכות בהכל ואז לפרוש כנפיים ולעוף לעבר השמש. כן, אני מקווה שימשיך, כי הוא עדיין יכול לשחק ולשחק ברמות הגבוהות. אבל בסופו של דבר הוא צריך לעשות מה שהכי טוב לו ולמשפחה שלו. מה שהוא יחליט – אתמוך בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully