וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאסו: "אנחנו פייבוריטים, אבל מכבדים את מכבי"

מאמן ריאל מדריד חגג ניצחון אדיר על ברצלונה. יול: "אנחנו מנוסים יותר ממה שהיינו בשנה שעברה". רייס: "מקווה שנחגוג"

צילום: מגד גוזני עריכה: יותם בן דוד

צפו בתגובות של מכבי תל אביב אחרי הניצחון על צסק"א

ביום ראשון הקרוב ריאל מדריד תתייצב מול מכבי תל אביב למשחק על כל הקופה בגמר היורוליג. הבלאנקוס טיילו, אין הגדרה אחרת, מול ברצלונה עם 62:100 מביך במיוחד מבחינת הקטלאנים ורשמו את התבוסה הגדולה בתולדות ברצלונה ביורוליג. סרחיו רודריגס, שהוכתר יממה קודם לכן כ-MVP של היורוליג, הצדיק את הבחירה בו עם 21 נקודות, כולל ארבע מחמש משלוש. ניקולה מירוטיץ' היה חד כתמיד עם 19 נקודות.

שחקני ריאל מדריד בכדורסל. GettyImages
"כבר הוכחנו שאנחנו מוכנים לאתגרים מהסוג הזה". שחקני ריאל מדריד/GettyImages

פאבלו לאסו חגג את הניצחון, ואמר: "אני חושב ששיחקנו משחק טוב מאוד היום. פתחנו אמנם באיטיות והיו לנו בעיות בריבאונד ההגנה כך שהם לא אפשרו לנו לשלוט בקצב המשחק. ברגע שהגברנו את הלחץ בהגנה, הצלחנו לשלוט בקצב. השתפרנו מאוד בהתקפה, הנענו את הכדור ואני שמח שניצחנו קבוצה כל כך טובה כמו ברצלונה, אבל מחכה לנו עוד עבודה קשה כאן. אנחנו מדברים על ספורט, ואנחנו יודעים שיש ימים טובים ורעים בספורט. הצמיחה של הקבוצה שלנו נובעת מעבודה יומיומית".

לקראת המשחק מול מכבי תל אביב הוסיף מאמן ריאל מדריד: "ביום ראשון מחכה לנו משחק נוסף. מכבי הוכיחה שהיא מוכנה למשימה. אנחנו משוכנעים שאנחנו יכולים לתת את המיטב, אבל נצטרך להיות מחויבים. הקבוצה שלי תמיד מפוקסת, אני גם מחזיק בתחושות חיוביות לגבי איך שקבוצה שלי מרגישה. כבר הוכחנו שאנחנו מוכנים לאתגרים מהסוג הזה. אנחנו נחשבים לפייבוריטים משלב קדם העונה אחרי שהגענו לגמר בשנה שעברה, אבל זה התפקיד של העיתונאים להתעסק בזה.

"אנחנו יודעים שאנחנו הפייבוריטים וצריכים להתמודד עם זה, אבל יש לנו את כל הכבוד למכבי", המשיך לאסו. "אנחנו יודעים שהם מסוגלים לעשות את זה. בכל מקרה, פייבוריטים ואנדרדוגים זה לא חשוב. זה רק משחק בין שתי קבוצות נהדרות שמוכנות היטב. כשאתה עושה את כל הדרך עד לגמר, אין חשיבות לעדיפות, אלא מדובר רק בשתי קבוצות שמחפשות אליפות".

סרחיו יול ריאל מדריד בכדורסל. GettyImages
"צריך לחשוב על הגמר ולא על מה שהיה בטופ 16 כשניצחנו את מכבי פעמיים. הולך להיות קשה מאוד". סרחיו יול/GettyImages

סרחיו יול הוסיף: "שיחקנו משחק טוב מאוד, משחק שלם. כולם עזרו לנצח. עכשיו אנחנו חייבים לשכוח מהתוצאה הזו והדבר הכי חשוב הוא לנצח במשחק ביום ראשון ולא חשוב באיזה הפרש. אנחנו שמחים מאוד מאיך ששיחקנו, אבל צריך להתקדם. זה חשוב מבחינתנו שיש לנו עוד הזדמנות לזכות בתואר היורוליג. אנחנו עכשיו יותר מנוסים ממה שהיינו בשנה שעברה. אני מקווה שזה יעזור לנו. צריך לחשוב על הגמר ולא על מה שהיה בטופ 16 כשניצחנו את מכבי פעמיים. הולך להיות קשה מאוד".

סרחיו רודריגס: "הכול הלך לנו כשורה. היינו ממוקדים מאוד ואינטנסיביים. שיחקנו את אחד המשחקים הכי טובים שהיו לנו במהלך העונה. זה לא ייאמן שאתה מנצח משחק בפיינל פור בצורה הזו נגד קבוצה כל כך טובה כמו ברצלונה, אבל עכשיו אנחנו צריכים להישאר עם הרגליים על הקרקע כי מחכה לנו משחק גדול מול מכבי".

פליפה רייס: "אני לא יודע אם זו תוצאה היסטורית, אבל אני יודע ששיחקנו פשוט מצוין. הצגנו הגנה גדולה והשגנו סלים במתפרצות. אנחנו מצפים למשחק הגמר עכשיו. למכבי יש הרבה אוהדים, אבל גם אנחנו זוכים להרבה תמיכה מאוהדי מדריד. הם היו קרובים אלינו במשך כל העונה ואני מקווה שנחגוג את התואר יחד ביום ראשון בלילה".

יואניס בורוסיס: "זה לא משנה במשחק כזה אם אתה מנצח ב-38 נקודות או בנקודה. כל מה שחשוב זה שמשחקים עם הלב ומראים לכולם שאנחנו קבוצה חזקה. יהיה קשה מאוד מול מכבי מכיוון שזו קבוצה טובה מאוד. שיחקנו נגדם פעמיים וניצחנו בדקות האחרונות. אני זוכר היטב את שני המשחקים. יש להם שחקנים מנוסים ומאמן מצוין. יהיה גמר מעולה".

מאמן ברצלונה צ'אבי פסקוואל. GettyImages
"אי אפשר להשתוות לכישרון שלהם". צ'אבי פסקוואל/GettyImages

בצד המפסיד, צ'אבי פסקוואל, מאמן ברצלונה, ניסה להסביר: "התאמנו במשך חודשים כדי להגיע לשלב הזה. הקבוצה הייתה מוכנה, הרגשנו שאנחנו בכושר טוב. נקלענו לפיגור גדול מול היריבה והיה קשה לנו להתגבר על זה. היו לנו בעיות פסיכולוגיות במהלך המשחק. זו האחריות שלנו ואי אפשר להתכחש לזה. לא האמנו שהם יברחו ככה מאיתנו. זה הפסד כואב מאוד. הופתעתי מהתוצאה. אי אפשר להשתוות לכישרון שלהם. מצד שני, לא היינו במשחק ב-15 הדקות האחרונות. התוצאה הזו תשפיע עלינו. זה כואב מאוד. יהיה קשה לנו להמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully