וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיוס: "לא יודע אם יש פייבוריטית. ההתרגשות לא תפריע"

מכבי ת"א ערכה את האימון המסכם לקראת חצי הגמר מול צסק”א (ו’, 19:00, ישיר בוואלה! ספורט). בלאט: "אנחנו באים עם היסטוריה ארוכה, עם חזון ועם מסורת". מסינה: ”רובכם חושבים שאנחנו צ’וקרים, אני מקווה שהפעם נחנקנו בזמן הנכון”

צילום: מגד גוזני, עריכה: מתן חדד

מכבי תל אביב, צסק"א מוסקבה, ברצלונה וריאל מדריד ערכו היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים הרשמית לפתיחת אירוע הפיינל פור של היורוליג. ארבע הקבוצות נאבקות על תואר אחד, כשהצהובים יתמודדו מחר ב-19:00 שעון ישראל עם אלופת רוסיה. המשחק יועבר בשידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות.

מכבי תל אביב בפיינל פור: סיקור מיוחד

צפו בגיא גודס מתארח בתכנית "משחק מקדים"

כל המספרים לקראת חצי הגמר המרתק מול צסק"א מוסקבה

הסיכוי של מכבי תל אביב לנצח ביום שישי

ובחצי הגמר השני: קלאסיקו בין ברצלונה וריאל מדריד

מסיבת העיתונאים לפני הפיינל פור. מגד גוזני
רגע השיא של העונה. בלאט וסמית' במסיבת העיתונאים היום/מגד גוזני

אחרי חלוקת הפרסים, החלה מסיבת העיתונאים כשהראשונים לדבר הם נציגי מכבי תל אביב, המאמן דיוויד בלאט והפורוורד דווין סמית'. בלאט אמר: "אנחנו גאים להיות חלק מהאירוע הגדול הזה. אנחנו מביאים הרבה ניסיון, לא רק בגלל ששיחקנו כאן ברבע הגמר השנה. מכבי באה עם היסטוריה של שנים ארוכות, עם מסורת ועם חזון. יש לנו רשימה בלתי נגמרת של שחקנים ומאמנים גדולים שהיו במועדון".

בלאט גם התייחס למפגש המיוחד מבחינתו מול היריבה הרוסית, ואמר: "זה מיוחד בשבילי בגלל ההיסטוריה של שני המועדונים. אתם מכירים את השיפור שנעשה בנבחרת רוסיה. היה לי הכבוד לעבוד ברוסיה במשך שבע שנים עם שחקנים מצוינים. רובם משחקים כיום אצל מסינה ואנחנו נפגוש אותם".

דווין סמית' אמר: "כולם עושים שינויים. יש לנו צוות נהדר שיכין אותנו למשחק נגד צסק"א. אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו, להיות מחויבים בהגנה ולהיות אגרסיביים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט עם מנכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומאו. GettyImages
"אנחנו מביאים הרבה ניסיון, לא רק בגלל ששיחקנו כאן ברבע הגמר השנה". בלאט, הגביע וברתומאו/GettyImages

עוד לפני התהלוכה המתוכננת, האוהדים ערכו מפגן ראווה בכיכר דואמו. האוהדים נופפו בשלטים ענקיים והלמו בתופים. שמעון מזרחי אמר לוואלה! ספורט: "זה הפיינל פור ה-12 עם קבוצות מהדרג הראשון. כמובן שאנחנו שמחים שמקומנו לא נפקד מכאן. הקבוצה נראית דרוכה ומוכנה ומחר בערב נראה אותה במגרש".

לשאלה לגבי הסיכוי של מכבי תל אביב מול צסק"א לאחר שהרוסים הפסידו לקובאן, השיב מזרחי : "אני לא יודע באיזה הרכבים הם שיחקו מולם, אך פיינל פור זה פיינל פור. כל אחד רוצה לזכות בליגה האירופית וההפסדים שלהם לא משקפים כלום". על האוהדים שיתייצבו במשחק אמר יושב הראש הוותיק: "אני יודע על כמה מאות שהגיעו ללא כרטיסים ואני מקווה שהם יצליחו להיכנס. האם יהיה רוב במשחק? את זה נראה מחר בערב".

אוהדי מכבי תל אביב במילאנו. מגד גוזני
שומרים על כושר. אוהדי מכבי תל אביב בצעדה/מגד גוזני

לאחר האימון המסכם, אמר ריקי היקמן לוואלה! ספורט: "אני מרגיש שלכולנו יש ביטחון, יש לנו סיכוי טוב כמו כל קבוצה אחרת. איך עוצרים את צסק"א? אין להם יותר מדי חולשות כקבוצה, צריך לשחק את סגנון המשחק שלנו, ולהעלות את הקצב. זה משחק מלחמה על גביע, צריך להתחרות ולהיות הקבוצה האחרונה שעודת על הרגליים – זו הדרך לקחת לקחת את המשחק".

שותפו של היקמן לקו האחורי, יוגב אוחיון, אמר: "עשינו כמה התאמות ועבדנו קשה לקראת המשחק, אנחנו יכולים לשפר בהרבה את משחק הריצה שלנו, ולעשות עוד כמה דברים שלא עשינו במפגש הקודם". לגבי התלהבות האוהדים והרעש סביב הפיינל פור, הוסיף הרכז: "אנחנו מאוד מרוכזים, אין שום הפרעות מהצד, אנחנו כל היום ראים מתאמנים ונחים".

אלכס טיוס הוסיף: "זו היתה המטרה העיקרית שלנו העונה, זה היה מרגש ומאתגר ואני שמח ומוכן לקראת המשחק. אני לא רואה אם יש קבוצה עדיפה. יש התרגשות, אבל לא ניתן לה כמובן להפריע לנו".

בצהריים השתתף דייויד בלו עם שלושה שחקנים נוספים, ביניהם קייל היינס מצסק"א, באירוע של הספיישל אולימפיקס. בלו אמר: "אני מתרגש לקראת הפיינל פור. זה כיף להיות פה. אני לא אתיש את עצמי יותר מדי עם הילדים, אבל זו הסיבה האמיתית לכך שאני פה".

דייויד בלו שחקן מכבי תל אביב עם פרויקט הספיישל אולימפיקס. מגד גוזני
מתרגש. בלו עם משלחת הספיישל אולימפיקס/מגד גוזני

קייל היינס: "אין פייבוריטית, האולם ייצבע צהוב-כחול"

היריבה מגיעה במומנטום רע מאוד, ובמצב מנטלי שביר למדי. שני הפסדים ללוקומוטיב קובאן הציבו את צסק"א מוסקבה בפיגור 2:0 בסדרת רבע הגמר של ליגת ה-VTB, ונדמה שהרעידו את האלופה הנצחית מבפנים. היסטורית, המאזן בין שתי הקבוצות עומד על 14:16 לצסק"א, כולל 2:2 בחצאי הגמר והגמר, אולם המאזן בין אטורה מסינה ודיוויד בלאט מראה 0:8 מוחץ לאיטלקי הנפלא, כולל שני ניצחונות מוקדם יותר העונה.

"התחלנו לאט, אבל התקדמנו מאוד בטופ 16 ובהצלבה", אמר אטורה מסינה במסיבת העיתונאים. "הוספנו שחקנים עם ניסיון, שחקנים קשוחים שחיזקו אותנו. אנחנו מקווים לעמוד באתגר. אין לי מושג איך ההפסדים האחרונים ישפיעו, אבל אני יודע דבר אחד: רובכם חושבים שאנחנו 'צ'וקרים'. אני מקווה שהפעם נחנקנו בזמן הנכון".

כוכב הקבוצה הרוסית, סוני ווימס, הוסיף: "אסור לנו להתרגש כמו שקרה לנו בשנה שעברה. אנחנו משחקים נגד יריבה חזקה ונהיה צריכים להיות ממוקדים, לשים לב לפרטים הקטנים".

קייל היינס אמר לוואלה! ספורט: "בפיינל פור זה משחק אחד ובסיטואציה כזאת קשה להגדיר מי עדיפה יותר או פחות. אני לא חושב שיש פייבוריטית. מכבי משחקת כדורסל טוב עכשיו ובמשחק האחרון מולם היה לנו משחק צמוד. אני חושב שהארינה תיצבע בצבעים כחול – צהוב, אז נצטרך להתמודד עם הלחץ הזה, אבל אנחנו קבוצה מנוסה ונצטרך להשתמש בניסיון שלנו. מכבי מסוכנת, יש לה שחקנים מצוינים, הם הגיעו להישגים, מה שחשוב שאחנו כקבוצה נישאר בפוקוס. לא ניתן למשחקים מול קובאן להשפיע עלינו".

מאמן צסק"א מוסקבה אטורה מסינה. GettyImages
"רובכם חושבים שאנחנו 'צ'וקרים'. אני מקווה שהפעם נחנקנו בזמן הנכון". מסינה/GettyImages
שחקן צסק"א מוסקבה סוני ווימס. GettyImages
לשים לב לפרטים הקטנים. ווימס/GettyImages
גביע היורוליג. מגד גוזני
כולם מחכים רק לו/מגד גוזני
אוהדי מכבי תל אביב. מגד גוזני
אוהדי מכבי תל אביב/מגד גוזני
דייויד בלו שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
דייויד בלו שחקן מכבי תל אביב/מגד גוזני
אוהדי מכבי תל אביב במילאנו. מגד גוזני
אוהדי מכבי תל אביב במילאנו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully