וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אולימפיאקוס הביסה את צסק"א בחצי הגמר

52:69 ענק לאלופת אירופה על הרוסים, שנחשבו לפייבוריטים. 13 לקייל היינס ופרו אנטיץ', משחק נורא למילוש תאודוסיץ'

רויטרס

שנה פחות שלושה ימים חלפו מאותו ערב משוגע, בו אולימפיאקוס חזרה מפיגור 19 בגמר היורוליג והדהימה עם הבאזר את צסק"א מוסקבה העדיפה כדי לקחת את הגביע. הערב (שישי), שתי הקבוצות הללו נפגשו פעם נוספת, הפעם בחצי הגמר, במשחק שהוציא לדרך את הפיינל פור בלונדון. הרוסים שוב הגיעו כפייבוריטים, אבל הפעם הם לא עלו ליתרון גדול, אלא נקלעו לפיגור ענק, לא היו קרובים אפילו לקאמבק ואולימפיאקוס יצאה עם 52:69 מדהים וכרטיס לגמר, שם תנסה להגן על התואר.

אייסי לואו שחקן אולימפיאקוס מול צסק"א מוסקב. GettyImages
הצגה יוונית. לואו מול חריאפה/GettyImages

צסק"א, שהציגה יכולת מצוינת לאורך העונה, קיוותה לעשות צעד נוסף לעבר הגביע השביעי בתולדותיה ופתחה את המשחק בקצב טוב ועם צליפות של ויקטור חריאפה, אבל ליוונים הייתה תשובה לכל סל ומהר מאוד, רק הם המשיכו לקלוע, בעוד הרוסים נעצרים על 36 נקודות בשלושה רבעים. מילוש תאודוסיץ' היה איום ונורא ובלעדיו, לחבורה של אטורה מסינה לא היה סיכוי מול ואסיליס ספאנוליס והיריבה הנלהבת, שרצה עוד ועוד, כל הדרך אל הגמר.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ארון ג'קסון שחקן צסק"א מוסקבה. Rodolfo Molina, GettyImages
צסק"א הלכה לאיבוד. ארון ג'קסון/GettyImages, Rodolfo Molina

מהלך המשחק

רבע 1:

ווימס פתח טוב וקלע את כל חמש הראשונות של צסק"א, חריאפה הוסיף עוד שלשה ובצד השני, דאנק גדול של פפאניקולאו וסל ועבירה של ספאנוליס. הקצב הטוב נמשך ועניינים קצת התחממו, כאשר באמצע הרבע היוונים הובילו 10:12. הרוסים לקחו טיים אאוט וחזרו ממנו חדים, עם ריצת 0:5 שהעבירה את היתרון אליהם. גם הפעםפ אלופת אירופה לא נבהלה והמשחק המשיך להיות שקול. קייל היינס נלחם בהתקפה, קטף ריבאונד והשיג סל ועבירה, פפאלוקאס טעה מן העבר השני ומסינה הזעיק עוד טיים אאוט. פפאלוקאס איבד עוד כדור, סלוקאס תפר שלשה עם הבאזר ואולימפיאקוס סיימה את הרבע ב-17:24 נהדר.

רבע 2:

חריאפה פתח עם צליפה מחוץ לקשת, אבל ההגנה הרוסית הייתה טיילת והיינס חדר בקלות. שלשה של אנטיץ' קבעה 20:29. עוד סל מחצי מרחק של אנטיץ', מתפרצת קטלנית של ספאנוליס שסידר סל ללואו וזה כבר 23:35 ליוונים. גיורגי שרמדיני מיודענו הוסיף עוד סל ועבירה, אבל סל של קהון החזיר מעט צבע לפנים של מסינה. עד למחצית צסק"א ניסתה למזער נזקים, אבל זה היה לא פשוט עם אפס נקודות של תאודוסיץ'. במחצית: 28:40 ליוונים.

קוסטס פפאניקולאו שחקן אולימפיאקוס בין שחקני צסק"א מוסקבה. רויטרס
פפאניקולאו הוא הסיוט של צסק"א עוד מהעונה שעברה, תאודוסיץ' היא איום/רויטרס

רבע 3:

צסק"א איבדה עוד כדור בפתיחת המחצית ומנגד ספאנולסי חדר באלגנטיות והוסיף שתיים למאזנו. שלשה של פפאניקולאו כבר העלתה את זה ל-17 הבדל, אבל אז ספאנוליס ביצע את העבירה השלישית שלו. צסק"א התעוררה עם ארבע רצופות, אבל היינס הרגיע אותה עם סל לא אופייני מחצי מרחק, 34:47 לאולימפיאקוס, ארבע דקות לסיום הרבע. ספאנוליס נח מעט, אבל גם כשהוא חזר היוונים לא הצליחו למצוא נקודות. למזלם, גם צסק"א התקשתה במלאכה והפער נותר דו ספרתי עד לדקה האחרונה של הרבע. היינס תפס איירבול וקלע עם הבאזר, אנטיץ' שוב פגע משלוש, פפאלוקאס עשה עבירה מטופשת עם הבאזר והרבע הסתיים ב--36:53 ענק ליוונים (8:13 לאולימפיאקוס ברבע הזה). אגב, את הגמר בעונה שעברה פתחה צסק"א ביתרון 40:53 ברבע האחרון והפסידה, אז אולי יש לה תקווה.

רבע 4:

הישועה לא נראית באופק: קרסטיץ' החטיא שתיים מהקו, בהתקפה הבאה הרוסים אפילו לא הוציאו זריקה ב-24 שניות ומנגד זה עלה ל-21 הפרש מדהים. אולי בכל זאת? שלשה של פרפרוגלו נענתה בארבע רצופות של צסק"א, אבל שרמדיני הרגיע את אולימפיאקוס עם סל קל. 44:62, שש דקות לסיום. תאודוסיץ' קלע שלשה, סל שדה ראשון שלו במשחק, אבל צסק"א לא מינפה זאת לעוד נקודות, בעוד אולימפיאקוס מורחת התקפות ומעבירה את הזמן. תאודוסיץ' איבד את זה וביצע עבירה לא ספורטיבית על אנטיץ'. משם ועד לסיום זה הפך לגארבג' טיים ואולימפיאקוס סיימה עם 52:69 עצום וכרטיס לגמר.

גאורגיוס פרינטזיס שחקן אולימפיאקוס. רויטרס
במעמד צד אחד. פרינטזיס חוגג/רויטרס

קלעו לאולימפיאקוס: קייל היינס (10 ריבאונדים) ופרו אנטיץ' 13 נקודות כל אחד, ואסיליס ספאנוליס (4 אסיסטים, 5 איבודים, 0 מ-6 לשלוש) וסטראטוס פרפרוגלו 8 כל אחד, גאורגיוס פרינטזיס, אייסי לואו 6 כל אחד, קוסטס פפאניקולאו, גיורגי שרמדיני, קוסטס סלוקאס 5 כל אחד, ג'וש פאוול שיחק ולא קלע.

קלעו לצסק"א מוסקבה: סוני ווימס 13, ויקטור חריאפה 11, ארון ג'קסון וסשה קאון 7 כל אחד, מילוש תאודוסיץ' 5 (1 מ-9 מהשדה), ולדימיר מיצוב 3, ננאד קרסטיץ', זוראן ארצג ואנדריי וורונצביץ' 2 כל אחד, תיאו פפאלוקאס שיחק ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully