וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב היא מפלצת כדורסל אירופאית"

23.10.2012 / 10:42

בצרפת מתכוננים למשחק בין שאלון לאלופה הישראלית: "עם יום גדול של בלייק שילב, החלום אפשרי". פניני: "עולם אחר מהליגה"

רגע לפני שהיא יוצאת לשאלון שבצרפת, שם תנסה לשמור על מאזן מושלם גם לאחר המחזור השלישי של היורוליג, מכבי תל אביב לא התקשתה לפרק אמש (שני) במשחק חוץ את אליצור אשקלון 67:100 ולהשיג ניצחון שני במסגרת ליגת העל. הצהובים טסו מהפתיחה קדימה, סיימו את המחצית ביתרון 29 נקודות ושייטו לניצחון הקל.

גיא פניני, קפטן הצהובים, קלע 14 נקודות מול אשקלון ונשמע מרוצה מהתצוגה של מכבי: "כל שנה אנחנו מתקשים במגרש הזה והזכרנו את זה לעצמנו לפני המשחק. אני שמח שכל השחקנים לקחו את הדברים לתשומת ליבם. אני חושב שאנחנו עשינו את המשחק לקל, פתחנו בשיא האגרסיביות ובשיא המוטיבציה. אנחנו מאמינים שתהיה המשכיות".

למרות האופטימיות של פניני, במכבי לא התרגשו יותר מדי מהניצחון ובקבוצה מודעים היטב לעובדה כי ישנן נקודות רבות שעדיין טעונות שיפור ופניני הוסיף: "ביום חמישי מול שאלון זה כבר עולם אחר. אנחנו מתרכזים במה שצריך לתקן ויש לנו עוד כמה ימים עד למשחק, אז אני בטוח שנתכונן כמו שצריך. יש חיבור ואין ספק שככל שהזמן עובר, הקבוצה מתגבשת ואנחנו מתחילים להבין יותר אחד את השני. אני שמח שדווין סמית' חזר ושהוא בכושר ואנחנו עובדים קשה. יש תוצאות טובות ורק צריך להמשיך אותן. זו תחילת הדרך, תחילת העונה ויש מה לשפר. עם הזמן, אתם תראו מכבי תל אביב הרבה יותר טובה".

שחקני מכבי תל אביב גיא פניני, סילבן לנדסברג. מגד גוזני
הקבוצה מתגבשת עם הזמן. פניני/מגד גוזני

ניצחון 61:76 על נאנסי במחזור השלישי בליגה הצרפתית, נתן לאנשי ושחקני שאלון הרבה שקט לקראת משחק הבית שלהם נגד מכבי תל אביב ביום חמישי הקרוב. אצל אלופת צרפת נרשמה אכזבה גדולה אחרי רבע אחרון של 23:12 שהוביל להפסד 74:71 לאלבה ברלין במחזור האחרון במפעל האירופאי, אבל הניצחון אתמול הפיח אופטימיות.

השחקן המצטיין במשחק היה בלייק שילב האמריקאי, שהפיק עם 21 נקודות, 6 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-4 חטיפות, כל אלו ב-28 דקות. באחד מכלי התקשורת המקומיים אף כתבו ש"מכבי תל אביב היא מפלצת כדורסל אירופאי, אבל עם יום גדול של בלייק שילב החלום אפשרי".

הפורוורד האמריקאי, 28, שהחל את העונה הרביעית שלו במדי הקבוצה מבורגונדי, אמר: "רצינו לגלות מחדש את ההנאה שבלשחק ביחד. רצינו לנצח ולשכוח מהמשחק בברלין. זה עדיין לא מושלם, אבל הגישה שלנו נכונה ועכשיו אנחנו יכולים להתרכז במכבי תל אביב. המשחק ביורוליג יהיה שונה לגמרי".

שחקן מכללת לויולה לשעבר, בלייק שילב. AP
"עכשיו אפשר להתרכז במכבי תל אביב". בלייק שילב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully