וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סשה וויאצ'יץ': "חייבים להגן על הבית ולהשיג את הניצחון"

כוכבה של אפס איסטנבול כבר מוכן למכבי ת"א: "מצפים שהקהל יהיה השחקן השישי". המאמן, סאריצ'ה: "משחק חשוב במיוחד"

איזה מאבק מחכה למכבי תל אביב ביום חמישי. קבוצתו של דיויד בלאט מגיעה אחרי שגברה על ריאל מדריד במחזור האחרון ביורוליג, אבל עתה ממתינה לה אפס איסטנבול המאיימת, שמגיעה אחרי ניצחון מרשים משל עצמה כשגברה במילאנו על הקבוצה המקומית 54:62. מלבד היריבה עצמה, אין כל ספק שנדבך נוסף ולא פשוט עבור הישראלים יגיע מכיוון היציעים. היחסים בין ישראל לטורקיה נמצאים בשפל ידוע, ואין ספק שהקהל צפוי להיות עוין במיוחד כלפי הצהובים.

"אנחנו פוגשים קבוצה שהגיעה לגמר הפיינל פור בעונה שעברה", אמר מאמן אפס איסטנבול, אופוק סאריצ'ה, "והיא נלחמת על המקום הראשון בבית, בדיוק כמונו. זהו משחק חשוב במיוחד עבורנו שללא ספק ישפיע על הדירוג הסופי, כך שאנחנו מאוד רוצים לנצח. אחרי הכל, אם אנחנו רוצים לזכות במקום הראשון, אסור לנו בשום אופן להפסיד בבית".

גם כוכבה של אפס איסטנבול, הלא הוא סשה וויאצ'יץ', מודע לחשיבות המשחק, ועוד יותר, לחשיבותו של הקהל: "זה יהיה המשחק הראשון באולם שלנו מול הקהל הביתי, ואנחנו מצפים שהם יהיו השחקן השישי שלנו". על היריבה עצמה אמר וויאצ'יץ': "מן הסתם, אנחנו הולכים להתמודד מול קבוצה נהדרת. הם הגיעו לפיינל פור, וזה יהיה משחק קשה מאוד, אבל אנחנו חייבים להגן על הבית כדי להשיג את הניצחון".

אוהד גרינוולד מזהיר את מכבי ומנתח את אפס איסטנבול

היורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully