וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א מוסקבה ניצחה 74:87 את ז'לגיריס

קירילנקו ציין את החזרה ליורוליג עם 17 נקודות, 15 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 חסימות, הרוסים ניצחו במשחק הפתיחה של המפעל

צסק"א מוסקבה בנתה פרויקט שאפתני במיוחד בקיץ לאחר הכישלון בעונה שעברה והערב (שני) הוא עמד למבחן אירופאי ראשון, במסגרת משחק פתיחת העונה של היורוליג לעונת 2011/12. האימפריה הרוסית החתימה בקיץ את המאמן הוותיק יואנס קזלאוסקאס ואיפשרה לו להחתים כוכבי על כמו אנדריי קירילנקו (עד תום השביתה), ננאד קרסטיץ', מילוש תאודוסיץ', דאריוש לברינוביץ' וסמי מחיה, ובינתיים זה נראה טוב. צסק"א מוסקבה ניצחה 74:87 את ז'לגיריס קובנה ומוליכה כמובן את בית ב' עד שאר המשחקים ביום רביעי וחמישי.

קירילנקו כמובן היה בכמה דרגות מעל כולם וסיים עם 17 נקודות, 15 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 חסימות. אלכסיי שבד הוביל את קלעי צסק"א עם 19, מילוש תאודוסיץ' תרם 16 נקודות, 8 אסיסטים, 4 ריבאונדים ו-2 חטיפות. ננאד קרסטיץ' הסרבי, שהגיע לצסק"א בקיץ מבוסטון אחרי שלוש שנים בליגה הטובה בעולם, סיים ערב סולידי עם 11 נקודות ו-6 ריבאונדים. בז'לגיריס בלט סוני ווימס, שהגיע לקבוצה בקיץ מטורונטו אחרי שלוש עונות ב-NBA, עם 16 נקודות ו-6 ריבאונדים, דיג'ון קולינס קלע 18.

צסק"א תפסה פיקוד כבר ברבע הראשון ולא נלחצה מ-15 אלף הצופים הנלהבים בקובנה בדרך ל-16:26, כשקירילנקו ותאודוסיץ' מובילים את הקבוצה הרוסית. צסק"א הייתה עדיפה גם ברבע השני וירדה למחצית ביתרון 31:44. גם ברבע השלישי צסק"א נראתה מצוין וסגרה אותו ביתרון 52:67. ברבע הרביעי המארחת כבר עשתה קולות של חזרה, אך קירילנקו הנהדר לא נתן לה אפילו לחלום על זה, לקח צעד קדימה והוביל את הרוסים ל-74:87.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully