וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "ולנסיה או ריאל? אין לי העדפה"

7.4.2011 / 12:00

דיוויד בלאט מחכה ליריבת מכבי בפיינל פור, ומגלה: "הופתעתי מהרגישות של היורוליג". הרב גלויברמן: "אף אוהד דתי לא יגיע"

לא מעט ימים של מתח וחוסר ודאות עברו על אנשי מכבי תל אביב עקב סוגיית השתתפותה של הקבוצה בפיינל פור. אתמול (רביעי), כאמור, הפרשה הסתיימה בצורה חיובית, כשהנהלת היורוליג החליטה להקדים את משחק הגמר ל-17:30, ואם אכן הצהובים יצליחו להעפיל לגמר - הם לא ישחקו לאחר תחילת אירועי יום הזיכרון.

"חיכיתי בסבלנות אחר ההתפתחויות, אבל גם עם לא מעט חרדה", מודה הבוקר המאמן דיוויד בלאט בשיחה עם וואלה! ספורט, "לא ידעתי ולא הייתי בטוח איך זה יסתיים. הייתה לי כמובן המון אמונה בהנהלה שלנו שהיא תסדר את העניין, אך גם היה לי פחות אמונה ביכולת של היורוליג לשנות את הדברים, וברצון של כל הגורמים לעזור - מה שהסתבר כטעות. צדקתי לגבי יכולת ההנהלה שלנו, אבל טעיתי לגבי המוכנות והרגישות שהציגו הגורמים כלפי הבקשה שלנו ושמחתי מאוד על כך".

לשאלה כיצד השחקנים התמודדו בימים האחרונים עם האפשרות שלא ישחקו בפיינל פור, עונה בלאט: "לא דיברנו על זה יותר מדי, אבל כולם חיכו בסבלנות, בתקווה שיהיה בסדר. אני חושב שהשחקנים הישראלים יותר הבינו את הבעייתיות של העניין, הזרים פחות הבינו - אך קיבלו את זה".

הלילה יתקיים המשחק החמישי והמכריע בין ריאל מדריד לולנסיה, שיקבע את זהות היריבה של מכבי בחצי הגמר. "אין לי העדפה לגבי ולנסיה או ריאל מדריד. שתי הקבוצות הן טובות וחזקות", אומר המאמן. "אני חושב שללא ספק ריאל מדריד היא הפייבוריטיית למשחק, בייחוד שמדובר במשחק חמישי וביתי, אבל ולנסיה ידעה להפתיע לא מעט השנה וביכולתה לעשות את זה שוב".

אגב, הפשרה של היורוליג בהקדמת משחק הגמר עלתה למכבי תל אביב במחיר אחר: משחק חצי הגמר ייערך אחרי כניסת השבת. הדבר הרתיח את אוהדיה הדתיים של הקבוצה, והרב יעקב גלויברמן צוטט באתר "חדרי חרדים" ואמר: "אף אוהד דתי לא יגיע למשחקים. באחריות מלאה. כולם ביטלו. איפה שיש חילולי שבת יהודי דתי לא נמצא. גם אני ביטלתי את כרטיס הטיסה שלי. תיכננתי להגיע לשם כדי לסייע בסעודת השבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully