וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנאתינייקוס וסיינה בפיינל פור

היוונים השלימו 1:3 על ברצלונה, סיינה שלחה הביתה את אולימפיאקוס. ולנסיה וריאל מדריד הולכות למשחק חמישי

משחק מספר 4 בסדרות רבע גמר היורוליג הביא לסיומן של שלוש סדרות. מכבי תל אביב בפיינל פור ואליה יצטרפו גם פנאתינייקוס וסיינה. היוונים ניצחו 67:78 את אלופת אירופה היוצאת, ברצלונה, שלא תהיה בפיינל פור אותו היא תארח. סיינה השלימה את המהפך המדהים מול אולימפיאקוס עם ניצחון ביתי 76:88. הסדרה היחידה שנותרה פתוחה היא זו בין ולנסיה לריאל מדריד. ולנסיה ניצחה הערב 72:81 וכפתה משחק חמישי ומכריע שיתקיים בשבוע הבא במדריד. אחת מהשתיים תהיה יריבת מכבי תל אביב בחצי גמר הפיינל פור בשישי במאי.

פנאתינייקוס - ברצלונה 67:78 (פנאתינייקוס מנצחת 1:3 בסדרה)

איזו סדרה מצוינת קיבלנו בין שתי אלופות היורוליג האחרונות והתסריט שנראה דמיוני התממש. ברצלונה לא תהיה בפיינל פור שייערך באולמה הביתי. אלו הן בהחלט בשורות טובות למכבי תל אביב וגם לשאר הקבוצות שיהיו שם בתחילת מאי. האם השועל ז'ליקו אוברדוביץ' בדרך להחזיר את כבודו האבוד? הסרבי נהנה מערב נהדר של שחקניו וחלוקת הנקודות השוויונית מלמדת על כך יותר מכל.

ברצלונה נלחמה בשיניים וירדה להפסקה בפיגור נקודה, אבל בסיום הרבע השלישי פאו ברחה ליתרון תשע עליו שמרה ברבע הרביעי. אלופת אירופה לא הצליחה להתקרב ולהפוך את הסיום לדרמטי והאוהדים באתונה חגגו חזרה לפיינל פור אחרי הביזיון של השנה שעברה.

פראן ואסקז (14) ואלן אנדרסון (13) היו היחידים שקלעו בדאבל פיגרס לקטלאנים. ניק קלייטס הוביל את היוונים עם 12, דיאמנטידיס הסתפק הערב ב-11 לצד חמישה אסיסטים וארבעה ריבאונדים. גם אנטוניס פוטסיס הוסיף 11 משלו.

סיינה - אולימפיאקוס 76:88 (סיינה מנצחת 1:3 בסדרה)

זוכרים איך התחילה הסדרה? שאולימפיאקוס דרסה את סיינה 41:89 במשחק הראשון באולם השלום והאחווה. אלופת איטליה קמה מהקרשים, הצליחה להתאושש ולנצח כבר במשחק השני 65:82 וגם בחזרה לאיטליה במשחק השלישי, 72:81 לפני שהשלימה את המלאכה עם עוד ניצחון ביתי גדול. סיינה חוזרת לפיינל פור לראשונה מאז 2008. אולימפיאקוס, פינאליסטית אשתקד, הולכת הביתה.

מרקו יאריץ', מצטיין משחק 3, היה סולידי ופינה את הבמה למאליק היירסטון שסיים עם 25 נקודות. סיינה רצה 2:12 בשלוש הדקות האחרונות של הרבע הראשון ופתחה יתרון דו ספרתי. אולימפיאקוס חזרה בפתיחת הרבע הרביעי וצימקה למינוס חמש, אבל לא מצאה תשובה להיירסטון הנהדר. לצד היירסטון, קשישטוף לברינוביץ' היה ענק עם 19 נקודות. חאמון גורדון ויואניס בורוסיס קלעו 16 כל אחד למפסידים. יותם הלפרין שיחק 20 דקות וקלע 10 נקודות.

ולנסיה - ריאל מדריד 72:81 (2:2 בסדרה)

הבלאנקוס הצליחו לכפר על הפסד הבית שלהם במשחק מספר שתיים ולנצח 66:75 במשחק האחרון ולעלות ל-1:2 בסדרה הכל ספרדית הזו, אבל הסדרה הנפלאה והצמודה הזו מסרבת להיגמר. ולנסיה תצא למשחק חמישי ומכריע במדריד בשבוע הבא. כאשר אחת מהשתיים הללו תהיה יריבת מכבי תל אביב בחצי גמר הפיינל פור בשישי במאי.

אחרי שלושה רבעים צמודים ולנסיה ברחה בפתיחת הרבע הרביעי בזכות ערב דקות מצוינות של עומאר קוק (16 נקודות), רפא מרטינז (12 וחמישה אסיסטים) ורוברטס יבטוקאס (12 ושבעה ריבאונדים). אנטה טומיץ' קלע 20 למפסידים, קליי טאקר הוסיף 14, אבל זה לא ימנע מהבלאנקוס משחק חמישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully