וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "כנראה שלא הולך לי נגד קבוצות ספרדיות"

מאמן מכבי ת"א, עדיין לא ניצח קבוצה ספרדית מאז שחזר למועדון. אנדרסון: "אני תמיד במשחק, בכל משחק"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

לא למשחק הזה ציפו במכבי תל אביב. האלופה הישראלית קיוותה לנצל את הסגל הפצוע של קאחה ויטוריה ולנקום בה על ההפסד שהנחילה לה בספרד, אבל במקום זה הראתה שההגנה שלה עדיין פגיעה במיוחד בהפסד 91:82 לספרדים. היו לא מעט סיבות להפסד של הצהובים. לסיבה המרכזית קוראים מירזה טלטוביץ', שהרג את המארחים בחוץ לקשת עם 8 שלשות, בדרך ל-28 נקודות. הסיבה השניה היתה יכולתו העלובה של אלן אנדרסון, שהמשיך ללכת עם הראש בקיר, וסיים עם סל שדה בודד מ-11 ניסיונות, שהותיר את פיני גרשון ללא ניצחון על קבוצה ספרדית מאז שחזר למכבי.

"אני לא יכול להיות מושלם בכל משחק"

מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון, תלה את האשמה בהפסד בעיקר בנקודות של האורחים: "חטפנו באחוזים מדהימים. הצלחנו לעצור שני שחקנים מרכזיים שם, אבל את אינגליש וטלטוביץ' לא עצרנו. שיחקנו כמעט עם כל ההרכבים שאפשר, כולל שחקנים נמוכים שישמרו על טלטוביץ'. חזרנו למשחק פעמיים, אבל כנראה שהכוח שלנו לא נתן לנו לעבור את זה. שיחקנו נגד קבוצה טובה. במחצית הראשונה לא עשינו כמעט עצירה".

על הסיבות להפסד הערב, אמר המאמן: "אני חושב שהבעיה שלנו הייתה היום ההגנה שלנו". על ההמשך, אמר גרשון: "אנחנו צריכים לשחק בצסק"א וגם הם. צסק"א ניצחה היום ובכל מקרה זו בעיה. אמרנו ששלוש הקבוצות האלה יתמודדו על המקומות הראשונים, ונצטרך לעשות את זה בדרך הקשה. יכול להיות שלא נצליח. הכל יכול להיות בטופ 16, אבל היה כיף יותר גדול אם היינו מנצחים ופותרים את כל הבעיות. אם הם שיחקו כל כך טוב, אז כנראה שמגיע להם. וכנראה שלי לא הולך נגד הקבוצות הספרדיות".

השחקן החלש של המשחק, אלן אנדרסון אמר בסיום: "אפשרנו להם הרבה מאוד זריקות חופשיות, וברגע שהם פנויים קשה לעצור קלעים טובים". על היכולת שלו הערב, אמר השחקן: "הייתי מרוכז. אני משחק, פיני מאמן, והוא מקבל את ההחלטות. אני לא מרגיש שהכרחתי את הזריקות, אני תמיד במשחק - בכל משחק. זה כדורסל, כדורסל מלא בריצות ואני לא יכול להיות מושלם בכל משחק. הגורל שלנו בידינו, אנחנו טובים יותר מאיך ששיחקנו, אבל אנחנו לא יכולים לשחק ככה נגד צסק"א בשבוע הבא, כי נפסיד".

גיא פניני, שהיה אחת מנקודות האור הבודדות הערב עבור הצהובים, אמר: "היה להם אחוז מטורף מהשלוש וידענו שהם קלעים שצריך לצאת אליהם. לא עשינו את זה טוב. יש ימים כאלה שהכל הולך לקבוצה השנייה וכל תוכנית המשחק שלנו לא עבדה. צריך להרים את הראש כי הדרך עוד ארוכה, ועכשיו זה מבחן כי נראה איך אנחנו מתרוממים מזה. האנרגיות היו אבל יכולת לא הייתה היום. אנרגיות לא מנצחות משחק. אחרי שזה נגמר, היכולת לא הספיקה היום".

צ'אק איידסון, שכמעט והחזיר במו ידיו את הקבוצה הערב: "לא הייתי אומר שזה היה בלתי אפשרי לעצור אותם, אבל זה הטריד אותנו. אתה פשוט צריך ללמוד מהטעויות שלך, הם ניצחו אותנו פעמיים, פעם מבפנים ופעם מבחוץ". מאצ'יי לאמפה, שכמעט ולא ראה פרקט הערב: "ברור שאני מאוכזב. רצינו לנצח את המשחק הזה. ביצענו טעויות וזה מה שגורם לנו להרבה מאוד אכזבה. לטלטוביץ' היה משחק מצוין, ידענו שהוא קלעי מצוין. אנחנו צריכים לקחת את המשחק הזה כאות להתעורר ולהמשיך להשתפר לקראת המשחקים הבאים".

"זה מוזר להיות פה"

השחקן שסביר להניח הכי רצה לנצח הערב, הלא הוא ליאור אליהו, אקס מכבי תל אביב, אמר לאחר הניצחון: "זה לא היה כזה קל. היה משחק קשה מאוד. אני חושב שהשלשות שלנו הן אלה שניצחו לנו את המשחק. לא כל הזריקות היו קשות, אלא נוחות יחסית ואני שמח". על החזרה ליד אליהו, אמר הפורוורד: "זה מוזר להיות פה והתרגשתי מאוד מהטקס. ידעתי שכשאני אגיע למגרש, אני אעשה את העבודה". כשנשאל למה הוא מתגעגע בארץ, אמר אליהו: "אין תחליף למשפחה ולא משנה מה אני אעשה ואיפה אני אהיה, המשפחה תמיד תהיה קרובה אליי ואני ארצה לשמור עליה קרובה".

אליהו המשיך ואמר: "יש לנו לוח זמנים מאוד קשה. כשאמרתי שהליגה הספרדית שונה התכוונתי לזה. אני לא יודע נגד מי מכבי תשחק ביום ראשון, אבל זה לא נגד באדלונה". על מצבו בקבוצה, בה הוא נדחק אל הספסל, אמר השחקן: "אני חושב שמגדירים את המצב שלי לא נכון. אני חלק אשם מהמצב שלי היום. עברתי שתי פציעות של שבועיים כל אחת. אי אפשר להגיד למאמן לתת לשחקן לשחק 35 דקות לשחקן שישב בצד. אני מקווה שלאט לאט אני אקבל את הדקות שלי. אני נמצא אצל מאמן שדורש שאני אשמור יותר טוב. אמרתי תמיד שאני חושב שמוציאים את זה מפרופורציה".

מאמן קאחה ויטוריה, דושקו איבנוביץ' נשמע מרוצה מאוד בסיום: "ניצחנו את המשחק הזה עם הגנה טובה. עצרנו את ויז'נייבסקי, שלדעתי הוא שחקן חשוב מאוד. היינו סבלניים בהתקפה וטלטוביץ' פגע מהשלוש כשהיינו צריכים. יש לנו קלעים טובים שיודעים לקלוע". על ההמשך אמר המאמן: "אני חושב שהבית עדיין פתוח. לנו, למכבי ולצסק"א יש אותו סיכוי לסיים ראשונים את הבית, כך שהכול עדיין יכול לקרות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully