וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הביסה את מכבי ת"א 74:90

הצהובים רצו לסיים בטון חיובי את העונה האירופאית שלהם, אבל ברצלונה הפכה את המשחק לגארבג' טיים וניצחה בקלות 74:90

אם זה מנחם מישהו מאוהדי מכבי תל אביב, הרי שכשנערכה הגרלת המשחקים לשלב הטופ 16, היה ברור לכולם שהמשחק האחרון מול ברצלונה הוא קריטי, והפסד בו עלול לגמור לצהובים את העונה האירופאית. אז רצה הגורל (או יריבותיה של מכבי) וקבוצתו של פיני גרשון הודחה עוד קודם לכן, כך שההפסד הערב (חמישי) לברצלונה 90:74, לא משנה עבורה דבר. עבור קבוצתו של פאסקוול לעומת זאת, הניצחון הזה שווה הרבה מאוד: ברצלונה הבטיחה את המקום הראשון בבית ו', ואת יתרון הביתיות בשלב ההצלבה.

מכבי תל אביב דווקא פתחה טוב את המשחק, ונטלה את השליטה במשחק ברבע הראשון, אבל אז נזכרו הקאטלונים בחשיבותו של המשחק, והחלו להיראות כמו המכונה המשומנת שמחצה את הצהובים בספרד. ואסקז החל לחפור בצבע, באזילה צלף מכל נקודה מחוץ לקשת וההגנה הצהובה לא הצליחה למצוא תשובות. בסופו של יום נראה כי גם פיני גרשון עצמו יודע שההבדלים ברמות שחוו שחקניו על בשרם מול ריאל וברצלונה הינם גדולים מאוד, ושמקומה של מכבי תל אביב העונה אינה בין 8 הקבוצות הטובות באירופה.

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה עם קרלוס ארויו, צ'ארלס גיינס, מרקוס בראון, ליאור אליהו ודי בראון.

ברצלונה פתחה עם ג'אינלוקה באזילה, חואן קרלוס נבארו, דייויד אנדרסן, ויקטור סאדה ודניאל סנטיאגו.

די בראון פתח מצויין את המשחק עם שלשה גדולה, אבל האורחים רצו ל-0:5 עם שלשה מן העבר השני של נבארו. הקצב הנהדר נמשך כשאליהו סיים מתפרצת, אבל סנטיאגו העניש בצד השני, ושלשה של באזילה קבעה 7:10 לזכותה של ברצלונה. מכבי השיבה כדרכה, עם 6 נקודות של ליאור אליהו, ודאנק של גיינס העלה את הצהובים ל-13:16. ארויו, שאיבד כדור בהתקפה קודם לכן, החטיא לייאפ קליל, אבל החזיר בהתקפה הבאה עם סל ועבירה גדול, שהעלה את קבוצתו ליתרון 4. מרקוס בראון צלף עוד שלשה, אבל נקודות של נבארו מהקו קבעו 19:22 לזכותה של מכבי תל אביב בסיום הרבע הראשון.

פראן ואסקז פתח את הרבע השני טוב עבור ברצלונה עם 4 נקודות רצופות, אבל אליהו שוב חפר בצבע ומצא נקודות, וכספי קבע 23:25. ואסקז לא עצר והמשיך לקלוע את כל הנקודות של האורחים, כשקלע 4 נוספות והעלה את קבוצתו ליתרון 25:27. גרימאו סייע לחברו לקבוצה, ושלשה גדולה של נבארו עם הבזאר של שעון ה-24 העלו את ברצלונה ליתרון 29:32. בורשטיין ניסה לשבור את ההגנה של האורחים, ובעזרתו של מרקוס בראון החזירו את היתרון, אבל באזילה הכה עם שתי שלשות, בדרך ל-37:41 לאורחים. אליהו יצא להתקפה אבל כדרר יותר מדי ואיבד כדור, וסנטיאגו העניש בצבע והוריד את ברצלונה עם יתרון 39:45 בסיום המחצית הראשונה.

באזילה פתח את הרבע השלישי מאותו מקום בו הפסיק- עם שלשה, שהעלתה את הפער בין שתי הקבוצות ל-9. מכבי נתקעה בהתקפה, ורק שלשה מהפינה של מרקוס בראון החזירה אותה למשחק. נבארו הוד העלה את האורחים ל-10, אבל אז הגיעה החזרה של מכבי עם גיינס, חג'ג' וכספי שהורידה ל-56:53 בלבד. אלא שברצלונה לא ויתרה, ועם 5 נקודות רצופות של איליאסובה עלתה ל-55:66 בסיום הרבע השלישי.

מכבי ניסתה לחזור בפתיחת הרבע האחרון, אבל ההתקפה המשיכה להיראות כמו הצל של עצמה, כשסנטיאגו לא מאפשר לאף חדירה קלה של הגארדים המקומיים. ואסקז שוב נהנה משמירה חלשה עליו כדי להעלות את ברצלונה ליתרון 60:73. כספי עוד ניסה לצמק מעט והחזיר את הצהובים עד 9, אבל שלשה של לאקוביץ', 2 דקות לסיום סגרה את הסיפור סופית.

סטטיסטיקה

קלעו לברצלונה: ג'יאנלוקה באזילה 23 (7 מ-9 לשלוש), חואן קרלוס נבארו 19 ו-4 אסיסטים, פראן ואסקז 15, ארסן איליאסובה 14 ו-9 ריבאונדים, דניאל סנטיאגו 11, יאקה לאקוביץ' 4, רוג'ר גרימאו ודייויד אנדרסן 2 כל אחד.

קלעו למכבי תל אביב: מרקוס בראון וקרלוס ארויו 16 נקודות כל אחד, עמרי כספי וליאור אליהו (7 ריבאונדים) 12 נקודות כל אחד, צ'ארלס גיינס 9 ו-9 ריבאונדים, טל בורשטיין 4, די בראון 3, דרור חג'ג' 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully