וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: לאקוביץ' ייעדר 8-6 שבועות

הרכז הסלובני ייאלץ לעבור ניתוח ויחמיץ את משחקי הטופ-16. פסקואל: "אם אנחנו לא מנצחים ב-20 הפרש, אומרים ששיחקנו גרוע"

בשורות קשות לברצלונה. הרכז הסלובני של הקבוצה, יאקה לאקוביץ', ייאלץ להיעדר כשישה עד שמונה שבועות מהמגרשים, וכמובן שלא ישתתף במשחקה של ברצלונה מול מכבי תל אביב ביום חמישי במסגרת המחזור השני של הטופ-16. הסלובני, שסובל מבעיה בנשימה באפו, יעבור ניתוח על מנת להוריד את הגידול באפו, ויחמיץ את שאר משחקי הטופ-16. הקבוצה אומנם תוכל להחתים שחקן אחר במקומו לחלק השני של משחקי הטופ-16, אך בינתיים תצטרך להסתדר רק עם הגארד אנדרה בארט.

מנגד, מי שכן יהיה כשיר יהיה הקפטן רוג'ר גרימאו, שנטש את משחק הליגה האחרון של ברצלונה בגלל כאבים בכתף.

כמו כן, בברצלונה מדווחים על כוננות מיוחדת של כוחות הביטחון המקומיים, שכבר קיימו שיחות מקדימות עם קב"טים ישראלים. בעיר קיימת אוכלוסייה מוסלמית לא קטנה, ובאוניברסיטה המקומית כבר הופצו כרוזים שקוראים לנצל את הביקור של הישראלים כדי להפגין כנגד מדיניות הממשלה הישראלית בפעולה בעזה. בעבר כבר נראו לא פעם ביציעים של ברצלונה דגלי פלסטין, וזכור אף מקרה שאוהד פרץ למגרש, אבל בקבוצה מבטיחים ש"תהיה אבטחה מיוחדת, ולא יקרה כלום ישראלים".

למעשה, יו"ר הקבוצה ג'וזף קובייס, מזהיר את האוהדים, וטוען כי "זו תהיה טעות מוסרית מבחינתנו לא להתייחס אליהם בכבוד או לשמור עליהם, כי צריך לזכור שעוד מעט גם אנחנו נצטרך להתארח אצלם".

אגב, בקבוצה ניסו לשנות את שעת המשחק (20:45 שעון ישראל) כיוון שב-21:30 תשחק קבוצת הכדורגל של ברצלונה מול מאיורקה בגביע המלך. המפגינים, לעומת זאת, לא יצטרכו לדאוג או להתלבט יותר יותר מדי, כיוון שיוכלו להפנות את זעמם כלפי שוערה הישראלי של מאיורקה, דודו אוואט.

פסקואל: "אם אנחנו לא מנצחים ב-20 הפרש, אומרים ששיחקנו גרוע"

מאמן ברצלונה חאבי פסקואל סיפר היום לתקשורת הספרדית על הלחץ התמידי שיש על קבוצתו. "זה מתחיל מהרגע שהמשחק נפתח", מספר פסקואל, "התחושה היא שאם אנחנו לא מנצחים ביותר מ-20 הפרש, שיחקנו אם אנחנו מנצחים בין 10 ל-15 הפרש, שיחקנו מתחת לרמתנו, אם אנחנו מנצחים בין 15 ל-20 הפרש הקבוצה השנייה הייתה רעה, ואם ניצחנו ביותר מ-20 הפרש, סימן שהיא הייתה זוועתית. הכל מוכר, אי אפשר לדאוג מזה כל הזמן".

ההפסד במדריד לריאל העלה את רף המתח במועדון. "למרות ההפסד, אנחנו משחקים טוב", אומר פסקואל, "ההכנות היו טובות, אבל לפעמים הקבוצות מולנו נהנות ממזל שאין לנו". פסקואל טוען ש"מה שאנחנו צריכים עכשיו זה קצת שקט, כיוון שברגעים המכריעים אנחנו נוטים לאיבודי כדור".

קקיוזיס חוזר ליוון?

התקשורת היוונית מפרסמת היום שאריס סלוניקי מעוניינת במיכאליס קקיוזיס ואף הגישה לו הצעה לעבור לשורותיה. הפורוורד/סנטר היווני משחק באפס פילזן שמוליכה את הליגה הטורקית, אבל בשורותיה משחקים שישה זרים ויהיה עליה לשחרר את אחד מהם.

השחקן בן ה-32 עזב את יוון כבר בשנת 2002 ושיחק מאז בסיינה, ברצלונה וקחסול סביליה לפני שעבר לפילזן, אבל בראיון לרדיו היווני אמר היום שהוא ישמח לשחק באריס בשלב מסויים. ב-10 משחקי יורוליג רשם העונה קקיוזסי ממוצעים של 6.4 נקודות ו-3 ריבאונדים למשחק.

ועוד ביוון: אמש (שני) מינתה אולימפיאקוס את שחקן העבר, ניקוס בודוריס, למנהל של המועדון. בודוריס שיחק בקבוצה בשנים 2000-2003 ובמהלך הקריירה לבש את מדיהן של קבוצות יווניות נוספות. את העונה הוא התחיל כמנהל הטכני של פאוק סלוניקי, אבל בהמשך פוטר, כנראה מסיבות כלכליות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אחותו של טיאגו ספליטר הלכה לעולמה

מישל ספליטר, אחותו של שחקן טאו ויטוריה, טיאגו ספליטר, הלכה לעולמה בגיל 18 לאחר מאבק ממושך בלוקמיה. ספליטר יצא לברזיל להיות עם אחותו ברגעיה האחרונים. מישל, שחקנית כדורסל בעצמה, עברה ניתוח מוצלח להשתלת מח עצם, ואף הספיקה לחזור למגרשים, אך המחלה חזרה והכניעה אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully