וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: הפצצה מבוקרת

טרג'ן לנגדון הפציץ 7 מ-10 ל-3 וצסק"א הביסה את פילזן בחוץ, 55:74. ברצלונה חזרה עם 64:76 מסופוט. אלבה ניצחה בחוץ את חובנטוד 75:79

לאחר שלושה שבועות של פגרה, חזרה היורוליג עם חמישה משחקים מכריעים במסגרת המחזור התשיעי. במוקד יצאה אלופת אירופה למשחק קשה על הנייר באבדי איפקצ'י מול אפס פילזן, ולאחר מחצית בינונית חזרה עם ניצחון חוץ ענק, 55:74, תודות ל-7 שלשות של טרג'ן לנגדון. גם ברצלונה חזרה עם ניצחון חוץ גדול, כשניצחה 64:76 את פורקום סופוט בפולין, והבטיחה לעצמה את ראשות בית ב'.

בבית א', בו משחקת גם מכבי תל אביב, נמנעה לה מאן מכניסה לספרי ההיסטוריה כשסוף סוף הצליחה לרשום ניצחון ראשון ביורוליג, 88:92 על אבלינו שאיבדה עוד לפני כן סיכוי להעפיל לשלב הבא. בבית ג' עשתה אלבה ברלין צעד ענקי לכיוון הטופ 16 כשגברה בחוץ על חובנטוד בדאלונה, המתמודדות העיקרית שלה על הכרטיס לשלב הבא, 75:79. פרטיזן בלגרד הביסה בביתה את פאניוניוס היוונית 57:80 וגם היא קרובה ל-16 האחרונות.

בית א'

לה מאן - אבלינו 88:92

אוי, כמה שההיסטוריה לעיתים משפיעה על ההווה. מאז עונת 2001/2 לא היתה אף קבוצה ביורוליג שסיימה את שלב הבתים ללא ניצחון, ואת העובדה הסטטיסטית העלובה הזאת ידעו היטב בלה מאן, שערב המשחק עמדה על מאזן מביש של 8:0. משחק ביתי מול אבלינו, שכבר איבדה סיכוי להמשיך לשלב הבא היה בדיוק מה שהיו זקוקים לו הצרפתים, שהצליחו להציל מעט מכבודם העצמי. לה מאן טסה לרבע ראשון גדול עם 19:27, ולקראת הרבע האחרון היא כבר הוליכה בפער של 20 נקודות.

כמו לוזרים אמיתיים, נתנו הצרפתים לאבלינו את הצ'אנס לגנוב להם גם את הניצחון הזה, כשאיפשרו לאורחים להתקרב עד פער של 4 נקודות, דקה לסיום, אבל שם נעצרו האיטלקים, ובכל רחבי צרפת פרצו בחגיגות ספונטניות. דוואריק ספנסר הוליך את קלעי לה מאן עם 25 נקודות ו-7 ריבאונדים וקיבל סיוע מבריאן צ'ייס עם 21. דייויד בלות'נטל תרם 14 משלו. קלעו לאבלינו: טרוויס בסט 19, כריס וורן 18.

בית ב'

פרוקום סופוט - ברצלונה 76:64

הפולנים שמחו לקבל משחק בית בשלב כה מכריע ביורוליג, אלא שאת היריבה שם היו שמחים מאוד להחליף. ברצלונה הגיעה כשהיא במקום הראשון בבית ב', והמשיכה להראות שהיא מועמדת חזקה במיוחד לתואר השנה. הפולנים, שהיו חייבים ניצחון כדי לשפר את הסיכויים שלהם להעפיל לטופ 16 פתחו חזק והוליכו 8 בסיום הרבע הראשון, אבל אז טסו הקאטלונים ל-15:28 ברבע השני, ורבע שלישי טוב שמר על פער דו ספרתי שהבטיח את ניצחון החוץ.

רוג'ר גרימאו וארסן אילייסובה (10 ריבאונדים) הוליכו את קלעי ברצלונה עם 14 נקודות כל אחד, ודייויד אנדרסן היה מצויין עם 12 נקודות ו-8 ריבאונדים. קלעו לפורקום סופוט: דייויד לוגן 19 ו-5 ריבאונדים, פט בורק 13 ודניאל יואינג 11.

בית ג'

חובנטוד בדאלונה - אלבה ברלין 79:75

איזו מלחמה נהדרת נרשמה באולם בבדאלונה, כששתי הקבוצות יודעות שניצחון אחד יכול לשנות את גורלן האירופאי העונה. חובנטוד פתחה את העונה מצויין אבל נחלשה מאז, וניצחון ביתי שלה היה הכרחי לקראת המחזור האחרון, אבל הגרמנים לא עשו לה חיים קלים. לאחר שהוליכו המארחים ב-7 בסיום הרבע הראשון חזרה אלבה למשחק, ובשני רבעים נהדרים הגיעה יתרון של 5 לרבע האחרון. בחובנטוד נזכרו לשחק ודקה לסיום הפער עמד על 2 בלבד, אבל החטאה של שלשה של ברייסי רייט ודאנק מהעבר השני של עמנואל מקלרוי העניק ניצחון חוץ ענק לגרמנים.

מקלרוי סיים כקלעי המוביל של אלבה עם 26 נקודות באחוזים מצויינים (6 מ-7 ל-2, 4 מ-4 לשלוש) והוסיף גם 4 אסיסטים, קייסי ג'ייקובסן ונאג'פג'י (12 ריבאונדים) סייעו לו עם 12 כל אחד. קלעו לחובנטוד: יאגלה 15, ברייסי רייט 13. ריקי רוביו חזר לשחק, ורשם 2 נקודות, 6 אסיסטים ו-3 חטיפות ב-21 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בית ד'

אפס פילזן - צסק"א מוסקבה 74:55

האבדי איפקצ'י המפוצץ אירח את אלופת אירופה, אבל בפילזן דיברו השבוע אך ורק על ניצחון, שהיה מבטיח להם את הכרטיס לטופ 16. גם שם ידעו שהפסד ביתי עלול לסבך אותם עם מילאנו, פרטיזן ופאניוניוס, ולכן עלו הטורקים ללא פחד. הרבע הראשון היה בשליטת צסק"א שפתחה פער דו ספרתי, אבל פילזן חזרה למשחק וריצה שלה ברבע השני הורידה אותה בפיגור נקודה בלבד במחצית. אלא שלמחצית השניה עלתה קבוצתו של מסינה בטירוף, וטסה ל-13:22 שמלעשה סגרה את המשחק. אלא שזה לא הספיק לחבורה הצוהלת באדום, והיא ניצלה את הרבע האחרון כדי להשפיל את המארחים ולהגדיל את הפער.

טרג'ן לנגדון רשם משחק ענק והוליך את קלעי צסק"א מוסקבה עם 27 נקודות, כשהוא קולע לא פחות מ-7 מ-10 מחוץ לקשת. עם הופעה כזאת, לא היתה צריכה אלופת אירופה הרבה יותר, וארזם לורבק סייע עם 12 נקודות ו-6 ריבאונדים. הטורקים קיבלו משחק טוב מבוטסי ת'ורנטון עם 19 נקודות, אבל הוא היה היחידי שעבר את הספרות הכפולות, כשהקלעי הבא ברשימה הוא סנק אקיול עם 7 בלבד.

פרטיזן בלגרד - פניוניוס 57:80

המאבק על הכרטיס האחרון לטופ 16 בבית ד' מסובך במיוחד, כשלא פחות מ-3 קבוצות החזיקו באותו מאזן ערב המחזור. אלא שבפרטיזן החליטו לקחת את גורלם בידם, ניצלו את העובדה שמדובר במשחק ביתי והביסו את פאניוניוס כדי לקרב את עצמם מאוד לשלב הבא. עד כדי כך רצו המארחים את הניצחון, שהם רשמו רבע הגנתי מהמם בפתיחה, והחזיקו את פאניוניוס על 9 נקודות בלבד, לעומת 30 (!).

היוונים חזרו ברבע השני וצימקו ל-11, אבל שוב קלעו 9 בלבד ברבע השלישי, ואיפשרו לציבונה לזכות בניצחון החשוב. יאן וסלי הוליך את קלעי פרטיזן עם 19 נקודות ו-10 ריבאונדים, וליקוביץ' וטריפקוביץ' עזרו לו עם 12 נקודות כל אחד. לפאניוניוס: ארון מיילס 14, איבן זורוסקי 12, לוני בקסטר 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully