וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמריקאים מרטשים את בודי מילר

1.3.2006 / 23:55

גולש הסקי שנכשל בטורינו הפך למושא לעג אצל בדרני הסטנדאפ, כשבינתיים הוא לפחות כן: "כל מה שחיפשתי בטורינו היו נשים ובילויים"

האולימפיאדה האחרונה בטורינו הייתה הרסנית עבור גולש הסקי האלפיני, בודי מילר. הציפיות ממילר היו גבוהות, אבל בחמש תחרויות הוא לא השיג אפילו מדליה אחת והוכרז באופן לא רשמי ככישלון הגדול של האולימפיאדה, אפילו יותר מאולה איינאר ביורנדאלן, שליט הביאתלון שבעצמו ציפה לחמש מדליות זהב והסתפק רק בכסף ובארד.

והאמנים בארה"ב, שעטים על כשלונות, תפסו הפעם את מילר כקרבן: "אני מרגיש טוב עם עצמי אחרי האולימפיאדה. אחרי הכל, זכיתי באותה כמות מדליות של בודי מילר", אמר קרסון דיילי. ג'יי לנו הוסיף: "בחדרו של בודי מילר נמצאו בקבוקי אלכוהול שבורים, או כפי שבודי קורא לזה 'הכנות אולימפיות'". דייויד לטרמן שידר במבזק: "ידיעה שקיבלנו כרגע - תוצאות הבדיקה של בודי מילר למדליות זהב היו שליליות".

מילר עצמו אמר אחרי התחרות: "כל מה שחיפשתי באולימפיאדה הוא לעשות חיים. רציתי מסיבות, שתיה ובחורות". הוא ריטש גם את חברו לנבחרת, דרון ראלבס: "תראו אותו, איך הוא היה תקוע בקרוואן שלו, דואג להצהיר כמה שהאולימפיאדה חשובה. ועם מה הוא יצא? עם כלום. אני לפחות דאגתי לכיף ברמה אולימפית".

ראלבס, הגיב להצהרות של מילר. "אני לא מופתע. זה לא שהתופעה החלה רק עכשיו. הוא לא עושה את זה רק באולימפיאדה, אלא כל שנה, כל הזמן", אמר. "כל אחד חי בסגנון שלו. אני לא רוצה לצאת החוצה ולבלות. שהוא יעשה מה שהוא רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully