וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום שני בטורינו: הופעה מכובדת לרנג'ין

20.2.2006 / 23:33

הגולש הישראלי סיים במקום ה-32 בג'איינט סלאלום, בני רייך זכה, מילר שישי. זהב נוסף לדורפמייסטר ולקופצים האוסטרים

הופעה מכובדת למיכאל רנג'ין, המשתתף הישראלי היחיד במקצועות הגלישה ב[[אולימפיאדת החורף]] בטורינו. רנג'ין סיים את מירוץ הג'איינט סלאלום בזמן כולל של 3:00.41 דקות בשני המקצים והגיע במקום ה-32 מתוך 82 משתתפים.

למרות המיקום הלא גבוה, חשוב לזכור כי התנאים במסלול היו קשים, בעיקר בשל השלג הרב שירד בטורינו בימים האחרונים. רק 47 מ-82 המשתתפים סיימו את המקצה המוקדם, כשבין אלה שנפסלו היה גם האמריקאי דארון ראלבס, אחד המועמדים למדליה.

את הזהב לקח האוסטרי בנג'מין (בני) רייך, בתום מיאוץ מרתק, בו רשם תוצאה כוללת של 2:35.00 דקות והתקדם אל הזהב מהמקום החמישי במירוץ המוקדם. הצרפתי ג'ואי שנאל הגיע שבע עשיריות השניה אחריו, לאחר שהיה ממוקם שני גם במירוץ המוקדם, ואת הארד נטל אוסטרי אחר, הרמן מאייר (ההרמינייטור), בזמן של 2:35.16 דקות. בודי מילר שוב לא זכה בזהב, כשהגיע שישי בזמן של 2:36.06.

מילר שוב עשה טעות של פזיזות, נתקע באחד הדגלים, שגיאה שגילחה לו זמן מהשעון, וסיים רק במקום ה-12. "אין לו את הביטחון הדרוש בתחרות הזו", אמר אביו, וודי. הקנדי פרנסואה ברק בן ה-21 סיים במפתיע בראש הרשימה בסיבוב המוקדם, עם זמן של 1:16.61 דקות, אבל סיים רק רביעי והחמיץ את המדליה ב-76 מאיות השניה בשל טעות מנטאלית שגילחה לו חצי שניה מהשעון.

יופי, מיקי!

בין הנשים התנהל בסופר ג'איינט סלאלום קרב ענקיות בין הקרואטית יאניסה קוסטליץ' לאוסטרית מיקאלה דורפמייסטר. כל אחת לקחה זהב בתורה, תחילה דורפמייסטר בתחרות הדאונהיל, ובשבת קוסטליץ' במירוץ המשולב במורד.

וזה היה קרב ראוי, שבסיומו ניצחה דורפמייסטר וצברה מדליית זהב שנייה באליפות. להזכיר, הגולשת הותיקה נכנסה לתחרות בלי מדליית זהב אולימפית, כעת יש לה שתיים.

דורפמייסטר רשמה זמן של 1:32.47 דקות, 27 מאיות טוב יותר מקוסטליץ' שהתחרתה לפניה. אלכסנדרה מייסניצר, גם היא מאוסטריה, זכתה בארד בזמן של 1:33.06 וכמו בין הגברים, כך גם בנשים התאכזבה קנדה, כשקלי ונדרביק, שהובילה במשך פרק זמן לא קטן בעמדת הזהב, סיימה רביעית בזמן של 1:33.09. בסך הכל יום ענק לאוסטרים, עם שתי מדליות זהב ושתיים מארד בתחרויות הסקי האלפיני של היום.

יום מושלם לאוסטרים

אחרי מדלית הזהב של דורפמייסטר בסקי האלפיני, האוסטרים, שכל כך כועסים על הוועד האולימפי בעקבות פרשיות בדיקות הסמים, רצו עוד. רצו וקיבלו. יומיים אחרי מדלית הזהב של תומאס מורגנשטרן בקפיצות ממקפצה גבוהה, האוסטרים זכו גם במדלית הזהב הקבוצתית.

הנבחרת המורכבת בין השאר ממורגנשטרן ואנדראס קופלר (שזכה אף הוא במדליה ביחידים), עשתה את זה בקלאסה כשמורגנשטרן נתן את הפינאלה עם קפיצה מדהימה ל-140.5 מטר והבטיח את הניצחון בסיבוב האחרון. קופלר תרפ קפיצה של 130 מטר והאוסטרים סיימו עם 984 נקודות (כל אחד מארבעת הקופצים קפץ פעמיים). פינלנד סיימה במקום השני עם 976.6 נקודות ונורבגיה סיימה שלישית עם 950.1 נקודות. רואר ליוקלסוי הנורבגי, רשם הערב את הקפיצה הטובה ביותר ל-141 מטרים. גרמניה, האלופה האולימפית ממשחקי סולט לייק סיטי, סיימה במקום הרביעי בלבד.

זהב לבנות קנדה בהוקי קרח

נבחרת הנשים של קנדה זכתה הערב כצפוי בטורניר ההוקי קרח, אחרי שהביסה את שבדיה 1:4. הניצחון הזה היה צפוי, שכן נשות קנדה שולטת ללא עוררין בענף הזה בעולם ולמעשה השער שהן ספגו הערב מהשבדיות היה השני בלבד שספגו לאורך כל הטורניר, אותו סיימו במאזן שערים מדהים של 2:46.

שבדיה יכלה להתנלם בכך שהיא סיפקה את ההפתעה הגדולה של הטורניר. זו הייתההפעם הראשונה בשלוש אולימפיאדות ובתשע אליפויות עולם, שקנדה לא פוגשת במשחק הגמר את יריבתה המושבעת ארה"ב. הערב, השבדיות הבינו בשלב מוקדם מאוד שהן לא יוכלו לעורר סנסציה נוספת. קרולין אולט וג'יליאן אייפס העלו את קנדה ליתרון 0:2 כבר בשליש הראשון, פיפר והפורד הוסיפו שני שערים בשליש השני וגנילה אנדרסון כבשה את שער הכבוד לשבדיות בשליש האחרון, כשהקנדיות חסרו שחקנית בגלל הרחקה.

ארה"ב זכתה במדלית הארד אחרי שהביסה את פינלנד 0:4 במשחק על המקום השלישי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טבלת המדליות

1. גרמניה - 7 זהב, 7 כסף, 4 ארד

2. אוסטריה - 7 זהב, 5 כסף, 3 ארד

3. ארה"ב - 7 זהב, 5 כסף, 3 ארד

4. רוסיה - 7 זהב, 2 כסף, 5 ארד

5. קנדה - 3 זהב, 6 כסף, 5 ארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully