וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייטון מאנינג: "לא יודע אם אפשר להתגבר על דבר כזה"

3.2.2014 / 5:34

ה-MVP של הברונקוס הפסיד עוד סופרבול: "גלולה שקשה לבלוע". בסיאטל חגגו: "פה לא מתפשרים על כלום מלבד ניצחון"

מאמן סיאטל סיהוקס פיט קרול עם ראסל וילסון לאחר זכיה בסופרבול. Jeff Zelevanski, GettyImages
איזו זכייה מדהימה. מאמן הסיהוקס פיט קרול והקוורטרבק ראסל וילסון/GettyImages, Jeff Zelevanski

גביע וינס לומבארדי מעולם לא הגיע לסיאטל, אבל היום (שני) הוא כבר יחל לעשות את הדרך לשם. זאת, לאחר שהסיהוקס מחצו בסופרבול 48 את דנבר ברונקוס 8:43 וזכו בו לראשונה בתולדותיהם.

"זו קבוצה מדהימה", אמר המאמן פיט קרול. "התחלנו את הבנייה פה לפני ארבע שנים ואף אחד לא עצר. החבר'ה האלה לא יתפשרו על שום דבר מלבד על ניצחון".

הקוורטרבק ראסל וילסון האמין שזה אפשרי מתחילת העונה. "ידענו שאנחנו מסוגלים", אמר, "יש לנו מנטאליות של אלופים, היה לנו ברור שנצטרך להביא את כל היכולות שלנו כדי לעשות את זה - ועשינו את זה".

הגנת המולדת: סיאטל סיהוקס זכתה בסופרבול עם ניצחון ענק

כמה טובה ההגנה של סיאטל, כמה נפגעה המורשת של מאנינג: סיכום הסופרבול

שחקן סיאטל סיהוקס ראסל וילסון חוגג זכייה בסופרבול. Rob Carr, GettyImages
האמין בהחלט. וילסון/GettyImages, Rob Carr

ה-MVP של המשחק היה הליינבקר מלקולם סמית', שביצע מהלכי הגנה מצוינים. אחד מהם היה חטיפה של פייטון מאנינג וריצה של 69 יארד לאנדזון. הריצה הזו העלתה את סיאטל ל-0:22 ולמעשה חרצה סופית את גורל המשחק.

"קמתי כשאני קופץ לכל כיוון, התעוררתי", אמר סמית', "היה לנו מצוין הלילה". סמית' הצטרף לריי לואיס מבולטימור (2001) וצ'אק האולי מדאלאס (1971) כליינבקרים היחידים שזכו בתואר ה-MVP של הסופרבול.

בצד השני ארה"ב הכתירה את פייטון מאנינג ללוזר פעם נוספת. ב"וושינגטון פוסט" הגדירו את ההפסד השני שלו בסופרבול כ"הופעה הכי גרועה שלו ב-NFL" ושוב נזכרו ברקורד הבעייתי בפלייאוף.

"לעולם לא אשתמש במילה 'מביך', זו מילה פוגענית", אמר הקוורטרבק של דנבר אחרי המשחק הלילה, כשנשאל על ההופעה של קבוצתו, "אין ספק שזו דרך מאוד מאכזבת לסיים את העונה".

מאנינג, כזכור, פתח את המשחק באיבוד כדור שגרם לסייפטי כבר במהלך הראשון, ופיגור 2:0 אחרי 12 שניות. מני רמירז, האיש שמסר לו, לקח עליו את האשמה ואמר ש"חשבתי ששמעתי את הספירה, אבל אף אחד אחר לא שמע". מאנינג עומד כעת על מאזן 12:11 בפוסטסיזן ומאזן 2:1 במשחקי סופרבול. גם הוא הודה אחרי ההפסד ש"לא יודע אם אפשר להתגבר על דבר כזה אי פעם, זו גלולה שקשה לבלוע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מלקולם סמית ה-MVP של הסופרבול. GettyImages
התעורר לתוך חלום. סמית'/GettyImages

אבל לא הכול היה ורוד בסופרבול. בתחנת הרכבת סיקוקוס בניו ג'רזי, המשמשת נקודת חיבור בין שתי רכבות המובילות למדולנדס, נזקקו מספר אנשים לטיפול רפואי בשל ההמתנה הארוכה. הסיבה להמתנה הייתה מחסור ברכבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully