וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טקסס בחיים, קליבלנד מובילה בווילד קארד

29.9.2013 / 8:09

משחק אחד נותר: הריינג'רס ניצחו 4:7 את האיינג'לס והם בשוויון עם טמפה, שהפסידה בטורונטו. האינדיאנס ניצחו במינסוטה

אין יותר צמוד מזה. משחק אחד בלבד נותר לעונה הסדירה ותמונת הפלייאוף חוותה הלילה (בין שבת לראשון) טלטלה לא קטנה. קליבלנד חיכתה וחיכתה עד שהפסקת הגשם תיגמר וכאשר המשחק שלה סופסוף יצא לדרך, היא ידעה מה היריבות עשו. האינדיאנס ניצלו את ההזדמנות עד תום, ניצחו 1:5 במינסוטה ועשכיו הם ראשונים במירוץ, ביתרון משחק על פני טקסס וטמפה ביי.

* הריינג'רס אולי הצילו לעצמם את העונה אחרי 4:7 על האיינג'לס. משום מה, שתי הקבוצות שיחקו עם מדים כמעט זהים וייתכן שזה מה שגרם ללוס אנג'לס לבצע לא פחות מחמש טעויות.

* טמפה ביי הייתה זו שפישלה ואחרי הפסד 7:2 בטורונטו היא עשויה למצוא את עצמה במשחק מכריע בטקסס אם שתי הקבוצות ינצחו הערב.

חואקים סוריה טקסס ריינג'רס. GettyImages
חואקים סוריה והריינג'רס עדיין בחיים/GettyImages

* אחרי שאוקלנד הפסידה 7:5 בסיאטל (צמד לבראד מילר), בוסטון סיימה את משימותיה לעונה הסדירה וזכתה במקום הראשון ב-AL. הרד סוקס גם הפסידו, 6:5 בבולטימור.

* אטלנטה נפלה בבית מול פילדלפיה עם 5:4. סנט לואיס אמרה תודה, אדם ווינרייט קצר ניצחון 19 העונה ואחרי 2:6 על הקאבס, הקרדינלס ביתרון משחק בצמרת ה-NL. אם שתי הקבוצות תסיימנה במאזן זהה, אטלנטה תשיג את המקום הראשון בחטיבה בזכות שובר השוויון.

* פיטסבורג סגרה סופית של הסיפור שלה והיא תארח את המיני-פלייאוף מול סינסינטי. הפייראטס, עם שישה הומראנים, כולל צמד של ניל ווקר, ניצחו את הרדס 3:8 בחוץ.

* אנדי פטיט סיים את הקריירה כמו גדול עם משחק מלא וחמש הכשות ב-1:2 של היאנקיז על יוסטון. פטיט עלה למאזן 11:11 ונמנע בכך מעונה שלילית אישית ראשונה מזה 18 שנים.

* משחקים נוספים: סן דייגו ניצחה 3:9 בסן פרנסיסקו. מילווקי ניצחה את המטס בחוץ 2:4 בעשרה אינינגים. הווייט סוקס גברו 5:6 על קנזס סיטי במשחק עם שבעה הומראנים. מיאמי השוותה בתשיעי וניצחה 1:2 בעשירי את דטרויט מווקאוף סינגל של ג'אנקרלו סטנטון. וושינגטון גברה 0:2 על אריזונה. קולורדו ניצחה 0:1 את הדודג'רס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully