וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון הארבו: "לא יפה או מושלם, אבל עשינו את זה"

מאמן בולטימור התרגש מהאליפות והודה: "המפגש עם ג'ים בסיום היה הדבר הקשה בחיי". ריי לואיס: "מה צריך יותר מזה?"

עונת 2012/3 ב-NFL הסתיימה הלילה (בין ראשון לשני) בדרך הכי דרמטית שיכולה להיות, עם 31:34 של בולטימור על סן פרנסיסקו בסופרבול. הרייבנס, שזכו באליפות שנייה בתולדות המועדון, כמעט היו קורבן לקאמבק הגדול בתולדות הסופרבולים, זאת לאחר שהפסקת חשמל של למעלה מחצי שעה עזרה לניינרס למחוק פיגור של 22 נקודות ולהיות על סף מהפך. אבל הגנת העורבים עמדה בפרץ וריי לואיס פרש עם טבעת אליפות שנייה.

לואיס היה בטירוף במעמד קבלת התואר: "בולטימווווור", הוא צעק אל המיקרופון מספר פעמים, "זה פשוט, כשאלוהים איתך, מי יכול מולך. יצאתי לנסיעה האחרונה עם אלוהים ועם חברי לקבוצה, מה צריך יותר מזה?".

לאחר מכן הוסיף לואיס: "כשאתה מאמין, לא משנה מה קורה, הדברים הטובים ביותר קורים. הגעתי למשחק כילד ואני עוזב אותו כאדם בוגר, עם שתי אליפויות. היינו עם הגב לקיר והסתכלנו אחד על השני. אמרנו לעצמנו שחייבים לנצח. אף אחד לא עושה את זה כמונו. אני האוהד מספר 1 של ג'ו פלאקו ואמרתי לו שאם הוא רוצה להיות עילית, הוא צריך לקחת את הסופרבול. זה בדיוק מה שהוא עשה".

ג'ון הארבו עם ג'ים הארבו. רויטרס
רגע מדהים בסיום. ג'ון וג'ים הארבו/רויטרס

הקוורטרבק ג'ו פלאקו, שזכה בתואר ה-MVP בזכות משחק של 287 יארד ושלושה טאצ'דאונים (סגר את הפלייאוף על 11 טאצ'דאונים ואפס איבודים), אמר בהתרגשות: "אנחנו לא עושים דברים בקלות, אבל כזו היא העיר בולטימור וכאלה אנחנו. עשינו את זה עבור האנשים בבית והאנשים שליוו אותנו לכאן ואנחנו אלופים".

פלאקו סיכם: "יש לנו חבורת שחקנים נהדרת וזה היה ניצחון מדהים. היינו במצבים לא פשוטים כאלה בעבר והמשכנו לעשות את מה שאנחנו יודעים. היו לנו כמה מהלכים טובים, אבל הניינרס עשו מצידם כמה מהלכים גדולים מאוד. לקולין קפרניק יש את הידיים הכי חזקות שראיתי".

הקוורטרבק הוסיף: "אתה חולם על זה כל חייך, לשחק בסופרבול ולנצח. אי אפשר יהיה לקחת מאיתנו את זה. ריי רצה את הניצחון הזה עבור כולנו יותר מאשר עבור עצמו וזה נהדר לתת לו את האליפות הזו. קו ההתקפה שלנו היה מעולה, התופסים עשו דברים גדולים וככה זה נראה".

המאמן ג'ון הארבו, שגבר כמובן על אחיו הצעיר ג'ים, מאמן סן פרנסיסקו, אמר: "דיברנו עם השחקנים כל הזמן. זה אף פעם לא יפה, אף פעם לא מושלם, אבל זה אנחנו ועשינו את זה. סיום המשחק והמפגש עם ג'ים היו הדבר הכי קשה שחוויתי בחיים. אמרתי לו שאני אוהב אותו והוא בירך אותי".

לאחר מכן המשיך ג'ון להחמיא לאחיו הצעיר: "ג'ים הוא המאמן הכי טוב בפוטבול. אין לי ספק בכך. מה שהוא השיג בסן פרנסיסקו בשנתיים זה פשוט מדהים. הניינרס חזרו מהפסקת החשמל והפכו את המומנטום ועבור קבוצה צעירה כזו, זה הישג נהדר".

על ג'ו פלאקו הוא אמר: "אני מרגיש כמו אח גדול מלא גאווה. יש לו את האש הזו, המיוחדת שלו. הוא שחקן ענק וזה ברור".

על ריי לואיס אמר הארבו: "ריי מנהיג ענק. הוא דיבר עם הקבוצה אתמול והיום. אבל גם אד ריד, טרל סאגס, ג'ו פלאקו. יש לנו המון מנהיגים. ריי מובל על ידי האמונה והרוחניות שלו וזה הופך את כל המסע שלו למושלם ויפה כל כך".

הפסקת חשמל במהלך הסופרבול. רויטרס
רגעים לא נעימים בסופרדום. הפסקת החשמל/רויטרס

והייתה גם כמובן הפסקת החשמל, עליה עוד ידובר רבות בארצות הברית. המשטרה המקומית מסרה כי צריכת החשמל באצטדיון הייתה גבוהה מדי וגרמה לקצר. במהלך הפסקת החשמל, פעל אומנם גנרטור שהשאיר מעט אור באצטדיון, אבל לא מעט אנשים נתקעו במעליות או נאלצו להתנייד בעלטה כמעט מוחלטת.

מהנדסי האצטדיון וחברת החשמל של ניו אורלינס כבר פצחו בחקירה על מנת למנוע מקרים עתידיים ודובר הסופרדום, אקיר אגן, מסר: "אנו מתנצלים מעומק ליבנו על המקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully