וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מייק מקוי יאמן את סן דייגו

15.1.2013 / 17:42

הצ'ארג'רס הצליחו לשים את ידם על אחד השמות הכי מבוקשים בליגה. ג'ון פוקס על הכריעה: "תמיד אקח את אותה החלטה"

ביום ראשון הקרוב, החל מהשעה 22:00 - דיווח חי באתר ממשחקי הגמר בשתי החטיבות

שלושה ימים בלבד לאחר שקבוצתו דנבר הודחה מהפלייאוף, החליט מתאם ההתקפה של הברונקוס ואחד השמות החמים ביותר בשוק המאמנים בשבועיים האחרונים, מייק מקוי, על ביתו החדש. החל מהעונה הבאה, מקוי יפגוש פעמיים בכל שנה את הברונקוס, כאשר יעמוד על הקווים בסן דייגו.

מייק מקוי מאמן סן דייגו צ'ארג'רס. Mike McCoy, GettyImages
כולם ניסו, סן דייגו השיגה. מקוי/GettyImages, Mike McCoy

כזכור, מיד עם תום העונה הסדירה, הצ'ארג'רס נפרדו ממאמנם בשש העונות האחרונות נורב טרנר, לאחר שסיימו במאזן 9:7 חלש ולא הצליחו להעפיל לפלייאוף עונה שלישית ברציפות. מקוי, שהיה מבוקש גם בשיקגו, אריזונה, בפאלו ופילדלפיה, בחר להישאר ב-AFC מערב וינסה להחזיר את מצב הרוח החיובי לדרום קליפורניה.

מי שבוודאי מרוצה מהחתמתו של מקוי בן ה-40 כמאמן הוא פיליפ ריוורס, שנראה אבוד לחלוטין בעונה החולפת. לאחר שעבד תשע עונות בתפקידים שונים בצוות האימון של קרולינה ואף הגיע עם הקבוצה לסופרבול בעונת 2003, מקוי הפך למתאם ההתקפה של הברונקוס. תחתיו, פרח קייל אורטון בשתי עונות רצופות ולאחר מכן, גם טים טיבו הצליח להוביל את הקבוצה להצלחה מרובה, כאשר מקוי מתאים את סגנון ההתקפה ליכולות של המשיח והקבוצה מובילה את הליגה ביארדים על הקרקע. בעונה החולפת הוא כמובן עבד עם פייטון מאנינג, כאשר הקבוצה משיגה את כמות היארדים הרביעית בטיבה בליגה ואת כמות הנקודות השנייה בטיבה.

* עוד בדנבר: ג'ון פוקס, שספג לא מעט ביקורת על ההחלטה להורות לפייטון מאנינג לכרוע ברך בשניות הסיום של הזמן החוקי במשחק ההפסד לבולטימור, עומד מאחורי החלטתו. "גם בעשר הפעמים הבאות בסטיאוציה הזו אקח את אותה החלטה", הוא הבהיר. גם ג'ון אלווי תמך במהלך: "זו הייתה ההחלטה הנכונה באותו רגע. הקבוצה הייתה במצב מנטלי ובסיטואציה בה זה היה הצעד הנכון לעשות".

ג'ון אלווי מנכ"ל דנבר ברונקוס. Patrick Smith, GettyImages
תומך במאמן שלו. אלווי/GettyImages, Patrick Smith

* אנדי ריד מתחיל להיכנס לעניינים בקבוצתו החדשה קנזס סיטי. לאחר 14 עונות רצופות על הקווים של פילדלפיה, ריד צובר סמכויות מחודשות אצל הצ'יפס והודיע כי הוא יהיה זה שיקרא את מהלכי ההתקפה של הקבוצה ולא מתאם ההתקפה דאג פיטרסון, שעבד איתו גם באיגלס. כמו כן, ריד הבהיר כי הוא מתכוון להמשיך להשתמש בהגנת 3-4, בניגוד לזו בה השתמש בעיר האחווה לאורך השנים.

* למרות שהפך לשחקן הראשון בתולדות המועדון שמוסר ליותר מ-4,000 יארד בעונה ואף שבר את שיא המועדון עם 27 טאצ'דאונים בעונה החולפת, היכולת הלא יציבה של ג'וש פרימן מובילה את ראשי טמפה ביי להסס. "המאמן גרג שיאנו ואני דיברנו על זה ואין לחץ לחתום איתו על חוזה חדש", אמר הג'נרל מנג'ר של טמפה ביי, מארק דומיניק, "אף אחד לא ממהר לשום מקום, גם לא השחקן והנציגים שלו. יש תקשורת טובה בין הצדדים ויש לנו זמן. ג'וש ינסה לשחק הכי טוב שהוא יכול בעונה הבאה ואנחנו נבחן את המצב ונחליט. הוא עשה עבודה טובה בעונה האחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully