וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: גלגל הצלה

כדי להישאר בתמונת הדולפינס חייבים ניצחון בבפאלו, שמצידה רוצה לקטוע רצף של שלושה הפסדים (שישי, 3:20, ESPN)

בפאלו (6:3) - מיאמי (5:4), בין חמישי לשישי, 3:20, ESPN

לפני שנצא לדרך עם עוד מחזור, חובה להודות: יש משהו בעייתי עדיין בניסוי של ה-NFL, לשבץ משחק בכל ליל חמישי. נכון, לכולנו כיף שיש עוד משחק פוטבול בשידור ישיר, אבל מה לעשות, חלק מהמשחקים לא מרתקים מספיק, לא לפני שהם מתחילים ולא במהלכם. נקווה לטוב יותר בעונה הבאה.

בינתיים, נהנה ממה שכן יש לנו והשבוע, המחזור ה-11 ייצא לדרך עם מפגש על טהרת ה-AFC מזרח, בו יעלו הדולפינס את כל קו החוף המזרחי של ארצות הברית ויגיעו לצפון ניו יורק. שתי הקבוצות מגיעות עם רצף של הפסדים, מיאמי עם שניים ובפאלו עם שלושה ומבחינתן, המשחק הזה הוא הזדמנות מצוינת, כל אחת עם המטרות שלה.

על הנייר, הבילס רחוקים רק משחק אחד מהדולפינס, שנמצאים במקום השני בבית. אלא שמהפלייאוף הם רחוקים הרבה יותר ועוד עונה שלהם הלכה לשום מקום, למרות ציפיות גדולות בתחילתה. ביום ראשון בפאלו שוב הוכיחה שאם היא לא מובסת, היא מוצאת את הדרכים להפסיד במשחק צמוד, בעיקר כשהוא מול ניו אינגלנד. מול האין הגנה של הפטריוטס, ריאן פיצפטריק נראה נפלא והשאלה היא האם זה יילך גם מול מיאמי, שנמצאת במקום ה-28 בליגה ביארדים שהיא נותנת באוויר. פרד ג'קסון ייחסר בבפאלו.

הדולפינס איבדו המון גובה בשבועיים האחרונים, תחילה עם הפסד לאינדיאנפוליס ולאחר מכן עם תבוסה ביתית מביכה מול טנסי. כדי לשמור על איזשהו סיכוי להיכנס לפלייאוף, הם חייבים לחזור לנצח, בעיקר לאור העובדה שנותרו להם עוד שני משחקים מול הפטריוטס ומשחק נוסף בסן פרנסיסקו. רג'י בוש, שהיה חלש להחריד בשבוע שעבר, התנצל בפני האוהדים ויקווה להציג יכולת משופרת מול הגנת הריצה הגרועה בליגה ומן העבר השני, ההגנה תנסה להתמודד עם סי ג'יי ספילר הנפיץ.

מיאמי לקחה את שני המפגשים בעונה שעברה ושתי הקבוצות תפגשנה שוב ב-23 לדצמבר בפלורידה.

התחזית: בפאלו

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully