וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: תנו לכיף להתחיל

5.10.2012 / 8:30

הפלייאוף יוצא לדרך עם שני משחקי הווילד קארד: אטלנטה מחכה לסנט לואיס (ו', 23:07, FOX), טקסס לבולטימור (ש', 2:30)

מיגל קבררה עשה את זה בגדול וזכה בטריפל קראון, החובט הראשון שעושה זאת מאז 1967, בניצחון 0:1 של דטרויט על קנזס סיטי. דווקא הפעם מיגי לא הצליח לחבוט בשני ניסיונות, אבל הוא סיים את העונה כמוביל ה-AL באחוזי חבטה (33.0), הומראנים (44) והכנסות רצים (139) – מרשים מאוד.

במזרח, היאנקיז נעזרו בשני התותחים הכבדים שלהם, קרטיס גרנדרסון ורובינסון קאנו, שירו לצד הומראנים כל אחד ב-2:14 הקליל על בוסטון, שהבטיח לפסים את הזכייה בבית. במקביל, גם בולטימור עשתה עבורם את העבודה עם הפסד 4:1 לטמפה ביי, אצלה שלח אוון לונגוריה שלושה סולו הומראנים ליציע.

אין זמן לנשום. העונה הסדירה בקושי הסתיימה, אבל הפלייאוף כרגיל כבר מתחיל. החידוש של העונה הזו מביא לנו שני משחקי מיני פלייאוף, בין זוכות הווילד קארד בכל חטיבה, כאשר המנצחת תארח את שני המשחקים הראשונים מול זוכת החטיבה שלה, כבר החל מיום ראשון.

המשחק הראשון מבין שתי הדרמות הענקיות האלה ייערך ב-NL, שם אטלנטה תארח את סנט לואיס (ו', 23:07). הברייבס, שבשנה שעברה פיספסו את ה-NLDS ביום האחרון של העונה, רוצים מאוד לשוב לשם וכדי לעשות זאת, הם ישלחו לגבעה את המניה הבטוחה שלהם כריס מדלן, ששבר השבוע שיא ליגה מדהים – 23 ניצחונות רצופים לאטלנטה במשחקים בהם הוא פתח. הקבוצה מג'ורג'יה נראתה טוב לאורך כל העונה ובעיקר בישורת האחרונה, מה שעזר לה להבטיח את המקום בפלייאוף מבעוד מועד. זה עלול להיות משחקו האחרון בקריירה של צ'יפר ג'ונס, שצפוי לפרוש בתום העונה.

סנט לואיס לעומת זאת, שוב הייתה לקבוצה האחרונה מהחטיבה שמבטיחה מקום באוקטובר, הפעם דרך כרטיס הווילד קארד השני. בשנה שעברה, הריצה המצוינת של הקרדינלס ברגעי האמת הסתיימה עם אליפות, אבל כדי שיישאר להם סיכוי לעשות זאת גם השנה, הם יזדקקו לקייל לוהש בשיאו מול הברייבס. לוהש פגש את אטלנטה פעם אחת בלבד העונה וזה הסתיים לא טוב מבחינתו, עם חמישה אינינגים והפסד. מלבד לוהש, הנטל ההתקפי בסנט לואיס צפוי ליפול על מאט הולידיי וקרלוס בלטראן.

במשחק השני, ב-AL, תארח טקסס ההמומה את בולטימור (ש', 2:30). הריינג'רס, שהובילו את בית המערב לאורך חצי שנה, נפלו דווקא בסדרה האחרונה, חטפו סוויפ מהדהד מאוקלנד וייאלצו לצלוח את המשחק הזה כדי להגיע לפלייאוף. כמו שהם נראים כרגע, הסיכויים לא לטובתם, אבל אולי עם יו דרוויש על הגבעה, הדברים יראו אחרת. היפני קצר 16 ניצחונות בעונת הבכורה שלו בליגה ויחד עם ג'וש המילטון, שינסה להתאושש מהטעות שחיברה את המשחק האחרון מול אוקלנד, טקסס תנסה להתחיל את המסע לעבר הוורלד סירייס, אליו הגיע בשנתיים האחרונות.

בולטימור, אולי לצד האייז, היא ללא ספק הפתעת העונה. הקבוצה הצנועה של באק שואולטר עשתה שמות בבית המזרח, כשהיא משאירה מאחור את טמפה ביי החזקה ונכנעת רק בימי הסיום ליאנקיז במאבק על הבית. האוריולס שמטו שני משחקים מול הרייז השבוע, אבל מבחינת אופי, הם עולים על הריינג'רס בכמה דרגות וניצחו בכל 16 המשחקים האחרונים שלהם שהלכו לאקסטרה אינינגים. מי שיעלה על הגבעה עבור בולטימור יהיה ג'ו סונדרס, שהגיע במהלך העונה מאריזונה ולא הרשים במיוחד עד כה.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully