וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ישראל עלתה לגמר מוקדמות אליפות העולם

21.9.2012 / 22:55

צמד הומראנים נוסף של נייט פרימן הנהדר, סידר לנבחרת של בראד אוסמוס 2:4 על ספרד החזקה. הגמר ייערך ביום ראשון

נבחרת ישראל בבייסבול עשתה הערב (שישי) צעד גדול לעבר השתתפות באליפות העולם, ה'וורלד בייסבול קלאסיק', שתיערך במרץ הקרוב. במשחקה השני בטורניר המוקדמות, הנערך ביופיטר, פלורידה, ניצחה ישראל 2:4 את נבחרת ספרד החזקה והעפילה לגמר המוקדמות, שם תשחק ביום ראשון מול ספרד, דרום אפריקה או צרפת.

אחרי הניצחון 3:7 במשחק הראשון של הטורניר מול דרום אפריקה, נתקלה הערב הנבחרת של בראד אוסמוס ביריבה חזקה הרבה יותר, שגברה בעצמה 0:8 קליל על צרפת אמש. למזלה של הנבחרת בכחול-לבן, מי ששוב היה שם בשבילה הוא נייט פרימן. שחקן הבסיס הראשון, שמשחק בקבוצת הפיתוח של סן אנטוניו מישינס (השייכת לסן דייגו פאדרס), הפציץ צמד הומראנים, ממש כמו במשחק הראשון ולמעשה היה אחראי על כל הריצות שהכניסה ישראל.

המשחק היה צמוד מן הפתיחה כשצמד המגישים, ג'סטין שומר של ישראל (שסיים עם חמישה ושני שליש) וריצ'רד סלזאר מספרד (שסיים עם שישה אינינגים), מציגים יכולת גבוהה ובתום חמישה אינינגים התוצאה עמדה על 0:0. כאן נכנס לתמונה פרימן, שבאינינג השישי הכניס הביתה את עצמו ואת בן גואז בהומראן נהדר, ששבר את השוויון. הספרדים צימקו בתחתית האינינג, כשטעות של גואז אפשרה לפאקו פיגרואה להגיע מהבסיס הראשון, אבל פרימן, "הסופרמן היהודי" החדש אם תרצו, שלח עוד כדור ליציעים באינינג השמיני וסידר לישראל יתרון נוח. ג'וש זייד נכנס לסגור ואומנם הרשה ריצה, אולם הוא עמד במשימה וישראל השיגה את הניצחון החשוב.

גם במקרה של הפסד ישראל לא הייתה מודחת מהתחרות, אך הניצחון מקנה לה ביטחון רב ויום מנוחה נוסף. כעת, ספרד תפגוש את המנצחת בין דרום אפריקה לצרפת, במשחק שייערך בהמשך הלילה. המשחק של הספרדים מול המנצחת יתקיים בלילה שבין שבת לראשון ואילו ישראל תשתתף במשחק הגמר בליל ראשון, במשחק שיפתח ב-23:00 בלילה וישודר בספורט 1 ו-HD, כמו גם באתר ה-WBC.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully