וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: בוטלו השעיות שחקני ניו אורלינס סיינטס

8.9.2012 / 0:31

ועדה מיוחדת הפכה את החלטת רוג'ר גודל להעניש ארבעה משחקני ההגנה של הסיינטס: "לא הייתה לו סמכות שיפוטית"

פחות מ-48 שעות לפתיחת עונת ה-NFL, קיבלה קבוצת ניו אורלינס סיינטס בשורה ענקית: השעיות ארבעה משחקניה בעקבות פרשת הבאונטי בוטלו והם יוכלו לעלות לשחק כבר במחזור הפתיחה.

ג'ונתן וילמה ושלושה שחקני הגנה אחרים נידונו להשעיה ארוכה בעקבות פרשת הבאונטי שנחשפה בסיום העונה שעברה. הלילה (בין שישי לשבת) נערך דיון מיוחד בערעור השחקנים, שבסיומו התקבל ערעורם והעונש בוטל. הליגה החזירה אותם לפעילות דקות לאחר פסק הדין.

חברי הוועדה שזיכתה את הארבעה פסקו כי לקומישינר רוג'ר גודל, שהיה האיש שהעניש את הארבעה, לא הייתה סמכות להענישם. מה-NFL נמסר כי גודל יגיב עם סנקציה חדשה כלפי הארבעה, אבל זה לא יקרה לפני משחקי יום ראשון, כך שהשחקנים יוכלו ליטול חלק בהתמודדות עם וושינגטון.

וילמה ציטט את סטואי גריפין מ"איש משפחה" כשצייץ בטוויטר "Victory is mine!". הוא וחברו לקבוצה וויל סמית' יוכלו לחזור לסיינטס ובכך יובטח שכרם בעונת 2012. סקוט פוג'יטה המשחק כעת בקליבלנד ייטול חלק במשחק קבוצתו, לאנתוני הארגרוב ההחלטה לא משנה כרגע יותר מדי, הוא שוחרר מגרין ביי לפני פתיחת העונה. עם זאת, ההשעיות של צוות המאמנים שון פייטון, גרג וויליאמס וג'ו ויט לא בוטלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully