וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: גונזאלס, בקט וקרופורד עברו לדודג'רס

26.8.2012 / 0:31

עכשיו זה סגור: בוסטון הורידה את נטל המשכורת של שלושת כוכביה ושלחה אותם בטרייד גדול מימדים ללוס אנג'לס

עכשיו זה סופי: אדריאן גונזאלס, ג'וש בקט וקרל קרופורד כבר לא שחקני בוסטון רד סוקס, אלא שייכים ללוס אנג'לס דודג'רס. זאת, לאחר שהטרייד שעליו דובר ביום שישי יצא לפועל ושלושת הכוכבים הגדולים חצו את היבשת. הדודג'רס ישלחו חבילה נאה של שחקנים פעילים ופרוספקטים. לבקט יש זכות להטיל וטו מתוקף מעמדו כשחקן "10-5" - פעיל עשר שנים, מתוכן חמש באותה קבוצה, אולם לא נראה שיעשה זאת לאור האפשרות להגיש עבור אליפות בקבוצה מה-NL, שנחשבת לליגה טובה יותר למגישים.

בעקבות יציאת העסקה לפועל, הרד סוקס ישילו מעליהם 261 מיליון דולר, שווי החוזים של השלושה. זהו לא סוד שבבוסטון מאוכזבים מקרופורד, שיעבור ניתוח טומי ג'ון ויחמיץ את מרבית העונה הבאה, ומבקט, שבשנים האחרונות מהווה גורם שלילי לדעת רבים במועדון.

ההעברה המפתיעה היא זו של גונזאלס, שהגיע לרד סוקס בסיום עונת 2010 וחתם על הארכת חוזה לשבע שנים ב-2011. בבוסטון מתעקשים שלגונזו אין בעיות על המגרש ומחוצה לו, וקולות בענף תמהו על המהלך, אם כי ההבנה היא שהוא לא היה מתבצע ללא גונזאלס. גונזו נשלף מההרכב למשחק מול קנזס סיטי ביום שישי, מה שרמז על כך שדיבורי הטרייד היו רציניים.

ויש, כמובן, את הצד של הדודג'רס בסיפור. לוס אנג'לס איבדה גובה לאחרונה במירוץ ב-NL מערב, והסוויפ שחטפה מסן פרנסיסקו הגביר בה את הצורך להתחזק. לדודג'רס קופת מזומנים נאה, ומוקדם יותר ניסתה לשים יד על קליף לי, שהוצב ברשימת הווייברס של פילדלפיה. כעת, ללוס אנג'לס יש הרכב מפחיד שכולל את אנדרה אית'ייר, שיין ויקטורינו, הנלי רמירז וגונזאלס. לגבי ההגשה, הכל תלוי ביכולות של בקט לחזור לעצמו ולהצעיד את הקבוצה קדימה.

עדכון ראשון: 25.8, 2:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully