וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מריאנו ריברה קרע את הרצועה הצולבת

מכה קשה לקלוזר הוותיק של היאנקיז, שנפצע באימון: "לא יודע אם אוכל לחזור". הפסים הפסידו, דאבל ניצחון לברייס הארפר

זה ממש לא היה בתוכניות של אף אחד. לא של אוהדי היאנקיז ואפילו לא של השונאים הכי גדולים של הקבוצה. הקלוזר האגדי של הקבוצה מהתפוח הגדול, מריאנו ריברה בן ה-42, קרע הלילה (בין חמישי לשישי) את הרצועה הצולבת כשניסה לתפוס כדור באאוטפילד במהלך אימון החבטות של הקבוצה לפני משחק החוץ בקנזס סיטי. ריברה, שמחזיק בשיא השמירות בכל הזמנים, כבר רמז כי זו תהיה עונתו האחרונה והוא הובל מהמגרש על ידי אלונקה למה שעלול להיות ניתוח שמסיים את העונה שלו. כנשאל האם יוכל לחזור הוא אמר: "כרגע, אני לא יודע. קודם אצטרך להתמודד עם המצב, הכל תלוי בשיקום". לאחר מכן הוא כבר התקשה לדבר ועיניו דמעו. דרק ג'יטר, חברו לקבוצה לאורך שנים ארוכות, בטוח ביכולותיו של ריברה: "הוא עובד קשה. לא אופתע אם הוא יחזור כבר השנה". אלכס רודריגז ההמום הוסיף: "קשה אפילו לדבר על זה כרגע".

והיה גם משחק, ובו היאנקיז לא ממש הצליחו להתרכז ואיפשרו לאחת הקבוצות החלשות בליגה, הרויאלס, להשיג ניצחון בית ראשון העונה אחרי עשרה הפסדים 3:4. טמפה ביי ניצלה זאת וברחה עוד קצת קדימה לאחר שהשלימה סוויפ של ארבעה משחקים על סיאטל האומללה, 3:4. הרייז במאזן 1:12 בבית. ג'ייסון קיפניס חבט להומראן בן שלוש ריצות, ג'וני דיימון השיג חבטה ראשונה בקבוצה וקליבלנד גברה על הוויט סוקס 5:7. ברנדון מורו נתן הצגה גדולה בלוס אנג'לס ועם משחק שלם, שמונה ניפנופים ושלוש חבטות בלבד, הוביל את טורונטו ל-0:5 על האיינג'לס. ספירת אלברט פוחולס: אפס הומראנים, חמש הכנסות רצים ב-101 ניסיונות. 20.8 אחוזי חבטה.

ב-NL: ה'הארפרסניטי' ממשיכה לצבור תאוצה והלילה, דאבל של הילד באינינג השישי נתן לוושינגטון ניצחון 1:2 על אריזונה, שנפלה למרות שבעה וארבעה טובים מצד איאן קנדי. מיאמי סופסוף נראית כמו קבוצה והשלימה סוויפ בסן פרנסיסקו אחרי 2:3. אניבל סאנצ'ז תרם את חלקו עם שבעה וחמישה. מי שנמנעה מסוויפ היא פיטסבורג, שניצחה 3:6 בסנט לואיס עם אריק בדארד, שהכיש 11 בחמישה אינינגים של עבודה. הקאבס נהנו משלושה סולו הומראנים ונכנסו לאינינג התשיעי ביתרון 0:3, אותו פוצץ קרלוס מרמול וסינסינטי השוותה. באינינג הבא, חבטת הקרבה של סקוט רולן כבר הכניסה עבורה את הריצה המנצחת, 3:4 בסיום. ריאן דמפסטר חזר ביום הולדתו ה-35 מרשימת הפצועים ונתן שמונה ושישה, שלא הספיקו לקאבס. אחרי המשחק המטורף ביניהן בליל רביעי, פילדלפיה הייתה זו שגברה הפעם על אטלנטה, 0:4 קל, כשג'ו בלנטון מנצל את עייפות היריבה, מרשה שלוש חבטות בלבד במשחק שלם ועם שישה סטרייקאאוטים משיג השתקה ראשונה מזה חמש שנים.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully