וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: טיבו עבר לג'טס, שון פייטון הושעה לשנה

22.3.2012 / 7:45

אחרי סאגה מוזרה, הקוורטרבק יגיע לתפוח הגדול. הסיינטס ספגו עונשים חסרי תקדים על פרשת "צייד הראשים"

זה לא היה פשוט, אבל בסוף זה קרה וזה הולך להיות מעניין מאוד. בצעד שהיה צפוי לאחר הגעתו של פייטון מאנינג לקבוצה, טים טיבו עזב את דנבר ונחת במקום היחידי בעולם כנראה שיכול להכיל את ה'טיבומאניה', ניו יורק והוא יצטרף לג'טס.

הסאגה הגדולה בדבר העברתו של הקוורטרבק הצעיר החלה כבר אמש (רביעי), כאשר על פי דיווחים בארצות הברית, הברונקוס והג'טס הגיעו לסיכום על טרייד, במסגרתו יעבור טיבו לסילונים תמורת בחירת סיבוב רביעי בדראפט. אלא שחלפו כמה שעות והעסקה כמעט התפוצצה, משום שהג'טס גילו סעיף בחוזה, שיחייב אותם לשלם לשחקן חמישה מיליון דולרים נוספים כבר עכשיו, כחלק מהחוזה שהיה לו במייל היי סיטי.

בשלב זה, ג'קסונוויל נכנסה לתמונה והחלה לאותת שבמידה וטיבו לא ינחת בניו יורק, היא מעוניינת בשחקן. אלא שסוף טוב הכל טוב, לפחות עבור מי מאנשי הג'טס שהיה מעוניין בעסקה, ובמהלך הלילה הברונקוס והג'טס הצליחו להגיע לעמק השווה וטיבו נשלח באופן סופי לקבוצה של רקס ריאן, יחד עם בחירת סיבוב שביעי בדראפט, תמורת בחירות סיבוב רביעי ושישי.

הג'טס מחזיקים כמובן בקוורטרבק פותח בדמות מארק סאנצ'ז, שאף זכה להארכת חוזה לשלוש שנים נוספות לפני מספר שבועות בלבד ומגן הפינה של הקבוצה, אנטוניו קרומארטי, כבר צייץ לפני מספר ימים: "אנחנו לא צריכים את טיבו", אולם כעת ייתכן שהוא ייאלץ להתרגל אליו כחבר לקבוצה. אגב, הג'טס החתימו בפגרה גם את דרו סטנטון, כקוורטרבק מחליף והם מחזיקים בסגל גם את הקוורטרבק הצעיר גרג מקלרוי. השילוב של טיבו וכל מה שהוא מביא עימו, על ומחוץ למגרש, יחד עם המאמן הצבעוני של הג'טס רקס ריאן, כבר מרטיט את לבבותיהם של חובבי המשחק.

"אני שמח שבניו יורק לא ויתרו עליי, למרות התהליך המשוגע", אמר טיבו, "אני מאוד מתרגש"

שון פייטון הושעה לשנה

ולנושא מדהים לא פחות. ה-NFL גזר היום עונשים כבדים מאוד על אנשי ניו אורלינס סיינטס והמעורבים באותו 'צייד ראשים', פול כספי בין שחקני ההגנה של הקבוצה בעידוד מתאם ההגנה לשעבר, שנועד לחלק כספים לשחקנים שהצליחו לפצוע את יריבים על המגרש. מאמן הקדושים שון פייטון, ספג השעייה לעונה שלמה ולא יוכל לאמן את הקבוצה בעונת 2012.

מתאם ההגנה שהוביל את העניין, גרג וויליאמס, שכבר הספיק לעזוב את הקבוצה, הושעה ללא הגבלת זמן, הג'נרל מנג'ר של הקבוצה מיקי לומיס הושעה לשמונה משחקים ועוזר המאמן ג'ו ויט לשישה משחקים (ונקנס גם ב-100 אלף דולר). פייטון, לומיס וויט לא יהיו זכאים לקבל כסף בתקופות ההשעייה שלהם. כמו כן, הקבוצה נקנסה ב-500 אלף דולרים ואיבדה בחירת דראפט בסיבוב השני של 2012 ושל 2013. עונש חסר תקדים לקבוצה, שסיימה ב-3:13 את העונה החולפת ונהנתה מעונת שיא של הקוורטרבק שלה דרו בריס.

"לכולנו יש אחריות על בטיחות ובריאות השחקנים", אמר רוג'ר גודל בהצהרה רשמית, "לא נסבול הפרה של הדברים האלה. אנחנו צריכים לכבד את מי שמשחק את המשחק".

עדכון ראשון: 21.3.2012, 19:25

עדכון שני: 22.3.2012, 01:45

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully