וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייטון: "יש לי הרבה עבודה, אני שמח להיות כאן"

20.3.2012 / 22:25

הקוורטרבק הוצג רשמית במדי דנבר, ילבש את החולצה מס' 18: "זו הייתה התאמה מושלמת". אלוויי: "נרגשים שהוא בחר בנו"

עכשיו זה רשמי, פייטון מאנינג הוא ברונקו ואפילו חולצה יש. הערב (שלישי), הוצג הקוורטרבק במייל היי סיטי במסיבת עיתונאים, בה השתתפו גם הבעלים הנרגש פאט בולן והנשיא הנרגש לא פחות ג'ון אלוויי.

"אני מאוד נלהב להתחיל את השלב הבא בקריירה שלי, עם דנבר ברונקוס", אמר מאנינג, "יש לי עבודה לעשות, אני עוד לא איפה שאני רוצה להיות. אני רוצה לחזור למה שהייתי לפני הפציעה והדרך לשם ארוכה. האירגון הזה מחויב לניצחונות, אני שמח להיות חלק מזה, זו הייתה התאמה מושלמת. תמיד כיבדתי את ג'ון אלוויי ולדבר איתו ועם המאמן ג'ון פוקס על פוטבול גרם לי לרצות לשחק כאן. אני מחכה לפגוש את חבריי לקבוצה".

מאנינג הוצג כמובן עם החולצה מספר 18, שהייתה מספר שהופרש עבור פרנק טריפוקה, קוורטרבק הקבוצה בראשית שנות ה-60', אבל הוחזר אחר כבוד עבור מאנינג. טריפוקה אמר: "אין לי שום בעיה שהוא ישתמש במספר הזה, זה כבוד עבורי".

בולן אמר: "פייטון נותן לנו הזדמנות נוספת לזכות באליפות" ואלוויי הודה לבעלים: "בלי המחויבות של מר בולן, פייטון לא היה איתנו היום. פייטון העביר כמה ימים בדנבר והבין איזה בסיס אוהדים נהדר יש כאן. אנחנו ברי מזל ונרגשים שהוא בחר בנו ואני מאמין שיש לו עוד הרבה פוטבול מצוין לתת. המטרה שלי היא להפוך את פייטון לקוורטרבק הכי טוב ששיחק אי פעם".

גם הבוס הקודם של מאנינג, ג'ים אירסיי, היה במברכים: "אני מברך את פייטון על הצטרפותו לאירגון נהדר כמו דנבר. אנחנו מאחלים לו כל טוב בהמשך הקריירה הנפלאה שלו".

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully