וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טומלינסון: "צייד הראשים הוא פשוט חלק מהמשחק"

6.3.2012 / 12:25

הרץ הותיק של הג'טס לא נשמע מוטרד מהפרשה שהתפוצצה, איליי דווקא כן: "אין לזה מקום בפוטבול". וולקר ובואו תויגו

פרשיית "צייד הראשים", במסגרתה מואשמת ניו אורלינס על ידי הליגה בפציעות מכוונות של שחקנים יריבים במסגרת 'פול כספי' אותו אירגנו השחקנים יחד עם מתאם ההגנה שלהם, גרג וויליאמס ובמסגרתו חילקו תמורות כספיות לפי חומרת הפציעה, לא יורדת מהכותרות בליגה.

לדניאן טומלינסון, הרץ של ניו יורק ג'טס, התבקש להגיב על הדברים ואמר: "נצטרך לחכות ולראות מה הקומישינר יחליט לעשות עם הדברים, אבל בכל הכנות, נראה לי שזה פשוט חלק מהמשחק. אני לא חושב שאפשר להעניש את החבר'ה האלה יותר מדי", אמר השחקן הותיק, "אני בטוח שזה היה קיים קודם לכן, גם כלפיי. אתם חושבים ששחקנים לא אמרו 'אני רוצה להוציא את טומלינסון מהמשחק'? גם ככה אומרים את זה, אז אם שמים על זה גם כסף, לא צריך לעשות מהעניין סיפור גדול".

ה-MVP של הסופרבול, איליי מאנינג מניו יורק ג'איינטס, נשמע אחרת לגמרי: "אני מודע לחשיבות להגיע לקוורטרבק ולהפיל אותו, זה חלק מהמשחק, אבל כשאתה מתחיל לדבר על לגמור לשחקנים עונה או קריירה, אין לזה מקום בפוטבול. צריך להיות לנו יותר כבוד למשחק מאשר דברים כאלה".

ג'וש פרימן, הקוורטרבק של טמפה ביי, הצטרף לחגיגה ואמר: "ידענו שכל פעם שאנחנו משחקים מול הסיינטס, הם ישתמשו בכמה מכות מלוכלכות. אני לא מופתע, המאמנים אמרו לנו לשמור על עצמנו במשחקים מולם".

ומה קורה בניו אורלינס? הבעלים טום בנסון, העניק גיבוי למאמן שון פייטון, שהואשם בכך שידע על התוכנית שהופעלה בקבוצתו ולא עשה דבר בשביל לעצור אותה. "החיבור בין שון למר בנסון לא יכול להיות חזק יותר", מסרה הודעה רשמית של הקבוצה, "הבעלים עומד מאחורי המאמן ב-110 אחוזים". הסיינטס יבחנו בקרוב את התופס הותיק רנדי מוס, שהודיע לאחרונה על חזרתו מפרישה לאחר שנה.

עוד בליגה: הקבוצות ממשיכות לתייג שחקנים, כשמי שזכה לכבוד והכסף בניו אינגלנד הוא התופס הנפלא ווס וולקר, שצפוי להרוויח 9.5 מיליון דולר בעונה הבאה, גם במידה והוא והקבוצה לא יסכמו על חוזה ארוך טווח מעבר לכך. "הוא שחקן מיוחד עבור הקבוצה שלנו וחלק בלתי נפרד מההתקפה". עוד תופס שזכה לתיוג הוא דווין בואו מקנזס סיטי. גם האנד ההגנתי של דטרויט, קליף אבריל, הליינבקר של דאלאס אנתוני ספסנר, הבועט של דנבר מאט פרייטר וזה של ג'קסונוויל ג'וש סקובי, קיבלו תיוגי פרנצ'ייז.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully