וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ניו אורלינס תייגה את דרו בריס

4.3.2012 / 16:32

הסיינטס מקווים להגיע עם השחקן לחוזה ארוך טווח. אישום ב"באונטי" גם נגד וושינגטון, פיטסבורג ממשיכה לשחרר

בעוד היא טרודה בפרשה חדשה של פגיעות מכוונות בשחקני יריב, בחרה ניו אורלינס סיינטס בדרך הקלה של הורדת בעיות מהגב. היום (ראשון) שמו הסיינטס על הקוורטרבק דרו בריס את תג הפרנצ'ייז, ובכך הבטיחו את שירותיו של הקוורטרבק המצטיין לפחות לעוד עונה אחת.

הסיינטס לא רצו לאבד את בריס, אבל סובלים מבעיה קשה של תקרת שכר, מה שלא מאפשר להם להחתים את השחקן על חוזה ארוך טווח. באביב תיערך בחינה מחודשת של התקציב, ואז אולי יוכלו הצדדים להתדיין שוב. ניו אורלינס מתכננת להציע לבריס חוזה של 90 מיליון דולר לחמש שנים.

ובינתיים, גם בוושינגטון יש כעת האשמות על דברים דומים לאלה שקרו בניו אורלינס, תחת אותו מתאם הגנה. על פי "וושינגטון פוסט", גרג וויליאמס, העומד במרכז הטענות לכך שארגן "קופת צדקה" לשחקן הגנה שיפצע שחקן יריב בניו אורלינס, עשה זאת גם בימיו כמתאם בוושינגטון. הליגה צפויה לפתוח בחקירה גם נגד הרדסקינס.

עוד מהליגה: בולטימור שמה את תג הפרנצ'ייז על הרץ האחורי ריי רייס. פיטסבורג, שנפרדה מהתופס היינס וורד, שחררה גם את הליינבקר ג'יימס פריור והקיצוני הגנתי ארון סמית'. הסטילרס סובלים מבעיות קשות של תקרת שכר, מה שאילץ אותם להיפרד משני שחקני המפתח בהגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully