וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: טוד היילי פוטר מקנזס סיטי, ספראנו ממיאמי

13.12.2011 / 1:10

מאמני הצ'יפס והדולפינס שילמו את המחיר על המאזן החלש והחמצת עוד פלייאוף. גרג ג'נינגס בחוץ לפחות עד לפלייאוף

במחזור הראשון של העונה, קנזס סיטי צ'יפס איבדה את הסייפטי המצטיין שלה אריק ברי, שנפצע וגמר את העונה. שבוע בלבד חלף והרץ הבכיר של הקבוצה, ג'מאל צ'רלס, נפצע וגמר את העונה גם הוא. אם לא די בצרות, במחזור ה-11 הגיע תורו של הקוורטרבק מאט קאסל להיפצע ואיך לא, לגמור את העונה. אלא שבהנהלת הקבוצה לא נתנו לאוסף הפציעות הבלתי סביר לבלבל אותם והחליטו שהאחריות למאזן 8:5 ולעובדה שהקבוצה לא תהיה בפלייאוף העונה שייכת למאמן טוד היילי והוא פוטר היום (שני), לאחר שאמש הקבוצה הפסידה בפעם החמישית משישה משחקים, 37:10 לניו יורק ג'טס.

"זו הייתה החלטה קשה, אבל הרגשנו שהיא הטובה ביותר עבור עתיד המועדון שלנו", אמר נשיא הקבוצה קלארק האנט בהודעה לעיתונות, "למרות שהיו מספר נקודות אור העונה, לא עשינו התקדמות משמעותית. אנחנו מעריכים את תרומתו של טוד למועדון ומאחלים לו בהצלחה בהמשך, אך הרגשנו שחייבים לעשות שינוי". הקבוצה, שהגיע בעונה שעברה (שהייתה העונה השנייה בלבד של היילי על הקווים כמאמן ראשי בליגה) לפלייאוף אחרי שהפתיעה וזכתה בבית ה-AFC מערב. הוא מסיים את תפקידו בקנזס סיטי עם מאזן של 19 ניצחונות לעומת 26 הפסדים (42.2 אחוזי הצלחה).

מי שיתפוס בינתיים את עמדת המאמן, לפחות עד לסיום העונה הוא רומאו קרנל הותיק, שהיה עד כה מתאם ההגנה. הוא עבר בעבר כמאמן ראשי בקליבלנד למשך ארבע עונות והיה מתאם ההגנה של ניו אינגלנד כשזו זכתה בשלוש אליפויות בתחילת העשור הקודם. יש לציין כי עוד מפתיחת העונה מעמדו של היילי בקבוצה לא היה יציב, כשהוא זוכה לביקורות רבות בשל מחנה האימון וההכנה לעונה שעשתה הקבוצה, ביקורות שרק התגברו לאור הפציעות שכאמור תקפו את הצ'יפס.

גם מיאמי נפרדה מהמאמן, במקרה הזה טוני ספראנו, לאחר שבעקבות ההפסד לפילדלפיה ירדה הקבוצה למאזן 9:4 והבטיחה עוד עונה עם יחס שלילי של ניצחונות והפסדים. ספראנו העלה את הדולפינס לפלייאוף ב-2008, עונתו הראשונה בקבוצה, אולם מאז כשל עימם באופן עקבי. טוד בולס, שהיה מאמן המגנים ועוזר המאמן, קודם לתפקיד המאמן הראשי הזמני.

פציעות: הבדיקה של גרג ג'נינגס מהפאקרס, שנפצע אמש במשחק מול אוקלנד, הראתה פגיעה ברצועות הברך הימנית. הוא צפוי להחמיץ מספר שבועות ובגרין ביי מקווים שיהיה כשיר לפלייאוף, שם הקבוצה כבר הבטיחה את שבוע החופש בסיבוב הראשון. מאט מור יעבור בדיקה שתבחן האם הוא ספג זעזוע מוח בהפסד מול פילדלפיה. הסייפטי של הג'טס ג'ים לאונרד גמר את העונה לאחר שנפגע בניצחון על קנזס סיטי. גם את העונה שעברה לאונרד לא סיים לאחר ששבר את רגלו.

עדכון ראשון: 12.12, 22:10

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully