וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ענק על ענקים

5.12.2011 / 8:00

ארון רוג'רס שוב יצא גדול וסידר לפאקרס 35:38 על הג'איינטס ואת אליפות ה-NFC צפון. סן פרנסיסקו אלופת ה-NFC מערב

העונה הסדירה של ה-NFL עשתה צעד נוסף הערב (ראשון) לעבר קו הסיום, כשהשבוע ה-13, שכבר יצא לדרך ביום חמישי עם הניצחון של סיאטל על פילדלפיה, נמשך בשיא הכוח. המשחק המסקרן ביותר על הנייר בסדרת המשחקים הראשונה היה אמור להיות בין פיטסבורג לסינסינטי, אלא שבפועל הסטילרס הראו לבנגאלס הצעירים שיש להם עוד הרבה מה ללמוד ומה לעבור כדי להגיע לרמות הכי גבוהות ודרסו אותם בקלות 7:35. בפוקסבורו, טום בריידי היה על המגרש מול הקולטס, אבל פייטון מאנינג כמובן לא עמד בצד השני וניו אינגלנד ניצחה 24:31. אינדיאנפוליס עדיין ללא ניצחון. קאם ניוטון (ששבר שיא טאצ'דאונים עונתי בריצה לקוורטרבק) וקרוליינה ניצלו את היעדרותו של ג'וש פרימן והביסו את טמפה ביי 19:38, מיאמי המשיכה את ההתאוששות עם 14:34 מהדהד מול אוקלנד, וטנסי עברה את בפאלו עם 17:23 חשוב מאוד מבחינתה.

טים טיבו שחקן דנבר ברונקוס מול קווין וויליאמס שחקן מינסוטה וייקינגס. רויטרס
זה לא חלום, זו המציאות. טים טיבו והברונקוס לא נעצרים/רויטרס

בצד היותר מותח, קנזס סיטי (ללא קייל אורטון ששבר אצבע במהלכו הראשון במשחק ואולי גמר את העונה), התגברה על שיקגו עם 3:10 מכוער, יוסטון הפצועה הצליחה לגרד 10:17 על אטלנטה ולעשות עוד צעד לפלייאוף, כשבעקבות התוצאות הללו גרין ביי הבטיחה מקום בפלייאוף מבלי לשחק. ניו יורק ג'טס שרדה משחק לא פשוט בוושינגטון ויצאה עם ניצחון חשוב 19:34. אבל עם כל הכבוד לשאר המשחקים, הסיפור הכי גדול בליגה היום ממשיך להיות דנבר. כרגיל, טים טיבו החזיר את הברונקוס מפיגור גדול ודנבר ניצחה 32:35 את מינסוטה בשנייה האחרונה, ניצחון חמישי ברציפות וצעד ענק לעבר הפלייאוף.

בסדרה השנייה, סן פרנסיסקו לא התקשתה לגבור 0:26 על סנט לואיס, ניצחון שהבטיח לה עלייה ראשונה מזה תשע שנים לפלייאוף. בולטימור התקרבה גם היא לאליפות שלה עם 10:24 בקליבלנד ואריזונה הדהימה את דאלאס עם 13:19 בהארכה. את המשחק הגדול של הערב סיפקו לנו לבסוף גרין ביי וניו יורק ג'איינטס. הפאקרס הגיעו לתפוח הגדול וארון רוג'רס הצליח לעבור את כל המגרש ב-40 שניות כדי לסדר לגרין ביי 35:38 דרמטי ומאזן 0:12. ניו אורלינס הנחיתה עוד מהלומה לסיכויי הפלייאוף של דטרויט כשגברה עליה 17:31. בעקבות ההפסד של הליונס, גרין ביי זכתה באליפות הצפון.

מחוץ לפוטבול אבל עמוק בתוכו: מדונה תככב במופע המחצית בסופרבול. זו הייתה שמועה שריחפה במשך מספר חודשים, אולם הפכה לרשמית במחצית המשחק בין ניו אורלינס לדטרויט.

טרוי פולאמלו שחקן פיטסבורג סטילרס עוצר את סדריק בנסון שחקן סינסינטי בנגאלס. don wright, AP
סדריק בנסון וסינסינטי שוב הפסידו לפיטסבורג, הפלייאוף מתרחק/AP, don wright

מינסוטה (10:2) – דנבר (5:7) 35:32

בראש הכותרות הערב, הרבה לפני כולם, ניצבים טים טיבו והברונקוס. אומנם זה לא נראה טוב במיוחד, אומנם רק מול מינסוטה החלשה ועדיין, הסיפור המדהים שמתפתח בחודשים האחרונים בקולורדו ממשיך להרקיע לשיאים חדשים, כשטיבו שוב מוביל קאמבק ודנבר רושמת ניצחון חמישי ברציפות, שישי בשבעה משחקים ועולה לראשות בית המערב כשנותרו ארבעה משחקים לסיום העונה. זה התחיל לא טוב מבחינת הברונקוס, אחרי שוויליס מגאהי הופל באנדזון לסייפטי. מריו האגן חטף את כריסטיאן פונדר ורץ לאנדזון, אבל שני שערי שדה של ריאן לונגוול בתוספת תפיסה אדירה לטאצ'דאון של קייל רודולף, הורידו את הווייקינגס לחדרי ההלבשה ביתרון 7:15. טיבו הפנים, והתעורר. שתי מסירות, ל-21 ו-41 יארד, מצאו את דמריוס תומאס לשני טאצ'דאונים, כשבין לבין פרסי הרווין מחזיר עם צמד משלו בתפיסות ל-52 ו-48 יארד. תשע דקות לסיום מגאהי הגיח לאנדזון, טיבו רץ לשתי נקודות ויש לנו שוויון. דקה וחצי לסיום, פונדר שוב נחטף, בחצי המגרש שלו על ידי אנדרה גודמן, מאט פרייטר שלח את הכדור אל בין הקורות והעיר דנבר צהלה ושמחה. טיבו סיפק רק עשר מסירות מדויקות, אבל מסר ל-202 יארד, צמד ורייטינג של 149.3! מגאהי רץ ל-111 יארד. פונדר השתולל עם 381 יארד, שלושה טאצ'דאונים, אבל גם שני איבודים, אחד מהם כאמור הפסיד את המשחק. הרווין תפס ל-156 יארד.

ניו אינגלנד (3:9) – אינדיאנפוליס (12:0) 24:31

הרבה לפני המשחק הזה, זהות המנצחת הייתה ידועה כמעט בוודאות ואכן, למרות שהקולטס ניסו להילחם במחצית הראשונה, בשלוש הדקות האחרונות שלה הם חטפו שני טאצ'דאונים מהירים, אחד ממסירה של טום בריידי לרוב גרונקובסקי הבלתי נגמר ואחד מגיחה קצרה של בנג'ארוויס גרין אליס. הפרדת הכוחות נמשכה גם ברבע הבא, כשגרונקובסקי תפס לעוד טאצ'דאון, השני שלו והשלישי של הפטריוטס בפחות משש דקות. את הטאצ'דאון הבא שלו במשחק, גרונקובסקי כבר עשה בריצה קצרה. ברבע האחרון, הקולטס נזכרו איזו קבוצה הם היו עד ממש לא מזמן והצליחו לצמק בעזרת גיחה לאנדזון של דונלד בראון ושתי מסירות מדן אורלובסקי לפייר גארסון, אבל זהו. בריידי סיים עם 293 יארד וצמד, ווס וולקר הפציץ שוב עם 11 תפיסות ל-114 יארד. אורלובסקי נתן לקולטס תקווה להמשך עם 353 יארד באחוזים מצוינים, צמד ואיבוד. גארסון סגר 150 יארד באוויר.

פיטסבורג (3:9) – סינסינטי (5:7) 7:35

בפעמיים הקודמות שסינסי פגשה את הקבוצות הגדולות של הבית, פיטסבורג ובולטימור, היא עמדה בגבורה, אבל הפסידה. הפעם, זה אפילו לא היה קרוב, כשהסטילרס מתפוצצים ברבע השני וסוגרים עניין במהירות. שתי גיחות קצרות של רשארד מנדנהול לאנדזון תוך שתי דקות, סימנו את הדרך עבור פיטסבורג, כשכעבור שתי דקות נוספות מייק וואלאס השלים את ההתפרקות של הבנגאלס עם טאצ'דאון ביתי נוסף. אנדי דלטון ואי. ג'יי גרין הצעירים ניסו לחזור למשחק והתחברו לטאצ'דאון משלהם, אבל עוד לפני המחצית אנטוניו בראון החזיר פאנט ל-60 יארד כדי לקבוע טאצ'דאון רביעי ברבע לפיטסבורג ויתרון בלתי מחיק מבחינת סינסי. וואלאס קיבל עוד כדור מביג בן רות'לסברגר ברבע הבא והפלדות הסתפקו בזה. סינסינטי עוד צריכה לעבור תהליך למידה ארוך לפני שתהיה כוח אמיתי בליגה, היום היה אחד השלבים בתהליך הזה. ביג בן הסתפק ב-176 יארד, דלטון ב-135, 87 מהם לגרין.

פייטון מאנינג שחקן אינדיאנפוליס קולטס טום בריידי שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. elise amendola, AP
מעלים זיכרונות. בריידי ומאנינג לפני המשחק/AP, elise amendola

בפאלו (7:5) – טנסי (5:7) 23:17

הקריסה של הבילס נמשכת עם הפסד חמישי ברציפות, הטייטאנס עם ניצחון חשוב, לא מוותרים על מקום בפלייאוף. כריס ג'ונסון, שנמצא במגמת התאוששות, היה מצוין וצמד גיחות שלו לאנדזון הפך פיגור מוקדם אחרי ריצה של סי. ג'יי. ספילר. סטיב ג'ונסון שם את אירועי השבוע שעבר מאחוריו וצימק, שלוש דקות לסיום, אבל בפאלו לא הצליחה לעשות שום דבר מעבר לכך ושוב ירדה מנוצחת לעיני הקהל ידוע האכזבות שלה. ג'ונסון כאמור, היה גדול על הגנת הבילס עם 153 יארד ב-23 נשיאות. 140 למאט האסלבק. ריאן פיצפטריק מסר ל-288 יארד באחוזים רעים ומאז שקיבל את החוזה הגדול והחדש הוא לא ממש מצליח לחזור לכושר הנפלא שלו מתחילת העונה. עוד עונה אבודה בצפון מדינת ניו יורק.

שיקגו (5:7) – קנזס סיטי (7:5) 10:3

במקור, זה היה אמור להיות מפגש מעניין בין ג'יי קאטלר למאט קאסל. בתכלס, קיבלנו את קיילב הייני מול טיילר פאלקו, והתוצאה בהתאם. הסיפור המעניין והעצוב של המשחק הוא דווקא של מי ש(כמעט) לא שיחק, קייל אורטון. הקוורטרבק, שהעביר את שלוש עונותיו הראשונות בליגה בקבוצה מעיר הרוחות, קיווה לחזור בצורה מרגשת הביתה, אבל כשעלה להחליף בתחילת הרבע השני את טיילר פאלקו שנפצע, אורטון שבר את אצבעו מיד במהלך הראשון ונאלץ לצאת, כשמצבו לא ידוע. הסיפור העצוב של קייל אורטון נמשך. מי שעוד עבר ערב מדכא היה מאט פורטה, שנפצע בברכו ונטש גם כן, כשעדיין לא ידוע מה יעלה בגורל העונה שלו. והיה גם משחק, בו ספגו תקוות הפלייאוף של הברס מכה אנושה, עם ההפסד הביתי. רובי גולד קבע 0:3 לברס, טיילר פאלקו מצא את דקסטר מקלוסטר ל-38 יארד בהייל מרי מטורף ברגע האחרון של המחצית כדי להפוך וריאן סוקופ השלים בשער שדה. פאלקו מסר ל-157 יארד, הייני הגדיל לעשות עם 133 יארד, אפש טאצ'דאונים, שלוש חטיפות ורייטינג מדהים של 23.8.

מיאמי (8:4) – אוקלנד (5:7) 14:34

אומנם בגארבג' טיים, אבל מיאמי ממשיכה להתאושש מפתיחת עונה של שבעה הפסדים והיא רושמת ניצחון רביעי בחמישה משחקים, ושלישי ברציפות בבית. הריידרס, לעומת זאת, איבדו את המקום הראשון במערב לדנבר וייאלצו להילחם על חייהם אחרי התבוסה שספגו. זה עוד היה פחות צמוד מכפי שמראה תוצאת הסיום, כשבין הרבע השני לשלישי דבון באס (תפיסה ל-12 יארד), רג'י בוש (גיחה ליארד), מאט מור (גיחה לשישה יארד) וקווין בארנט (החזרת חטיםה ל-34 יארד), כבר קבעו 0:34. קרסון פאלמר מצא את טי. ג'יי. חושמנזאדה ואת דריוס הייוורד-ביי לשני טאצ'דאונים שצימקו מעט את ההשפלה. 162 יארד למאט מור, 100 לרג'י בוש שממשיך לחזור לחיים בפלורידה. 273 יארד לפאלמר המפסיד, שלא קיבל הפעם שום עזרה ממייקל בוש, שנעצר על 18 יארד בלבד.

כריס ג'ונסון שחקן טנסי טייטאנס. david duprey, AP
סופסוף כריס ג'ונסון חוזר ובטנסי מרוצים/AP, david duprey

טמפה ביי (8:4) – קרוליינה (8:4) 38:19

נכון שהקבוצה שלו, וגם הוא עצמו, נחלשו מאוד מאז פתיחת העונה הסוערת שלהם, אבל קאם ניוטון הוא עדיין רוקי מיוחד מאוד בליגה הזו והיום הוא שבר שיא עתיק יומין בו החזיק סטיב גרוגן מ-1976, כשעם שלוש גיחות לאנדזון (כולן ליארד אחד), הוא הגיע ל-13 העונה, הכי הרבה לקוורטרבק בעונה אחת. טמפה עלתה ללא ג'וש פרימן הפצוע ובלעדיו, לא היה לה סיכוי. ג'וש ג'ונסון מחליפו לא ממש הסתדר, ניוטון כאמור, חגג והוסיף גם טאצ'דאון במסירה ללגדו נא'אני והפנת'רס לא הביטו לאחור בדרך לניצחון שני ברציפות. עבור הבאקנירס, זה הפסד שישי רצוף. 204 יארד לניוטון, שהוסיף 54 בריצה. 229 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לג'ונסון בטמפה ביי.

וושינגטון (8:4) – ניו יורק ג'טס (5:7) 34:19

אל תתנו לתוצאת הסיום לבלבל אתכם. הסילונים עבדו קשה מאוד, קשה מדי, בלנדובר מול הרדסקינס החלשים להחריד ועדיין, למרות הכל, הג'טס כבר במאזן שווה לזה של סינסינטי, שמחזיקה כרגע בכרטיס הווילד קארד השני והם בהחלט יכולים להשתחל לפלייאוף העונה. יחד עם זאת, כדי שזה יקרה, הם יצטרכו להשתפר ומהר. אחרי שלושה רבעים, התוצאה עמדה על 13:13 כשרוי האלו תורם טאצ'דאון למארחים ושון גרין מחזיר אחד משלו. פחות מחמש דקות לסיום, מארק סאנצ'ז נזכר להתעורר ומצא את סנטוניו הולמס ל-30 יארד כדי להעניק לג'טס יתרון ראשון במשחק, שהוגדל כעבור דקה בלבד עם גיחה שנייה של גרין לאנדזון. הרץ בירוק השלים ערב גדול מבחינה אישית, כשהשיג טאצ'דאון שלישי, 1:47 לסיום וקבע את תוצאת המשחק, שכאמור, עושה חסד גדול עם הסילונים. סאנצ'ז הסתפק ב-165 יארד, גרין הוסיף 88 קרקעיים. 221 יארד ואיבוד לרקס גרוסמן בוושינגטון, 100 להאלו בריצה, 99 לפרד דייויס באוויר.

יוסטון (3:9) – אטלנטה (5:7) 10:17

הטקסאנס כבר לא יודעים אם לצחוק או לבכות. מצד אחד, הניצחון הבטיח להם כמעט סופית פלייאוף ראשון בהיסטוריה, מצד שני, מכת הפציעות בקבוצה לא נפסקת. כזכור, רק לפני שבוע מאט ליינארט עלה להחליף את מאט שאוב שגמר את העונה, אולם נפצע, גמר את העונה גם הוא ופינה את מקומו לרוקי האלמוני טי. ג'יי. ייטס. היום, היה זה תורו של אנדרה ג'ונסון, שרק שב מפציעה ארוכה, להיפצע שוב והוא נאלץ לצאת במהלך המשחק. למרות הכל, ייטס היה לא רע, אריאן פוסטר וההגנה לקחו אחריות והעלו רמה והפאלקונס סיפקו משחק נוראי, שעלול לעלות להם בכרטיס לפלייאוף. ג'ואל דריסן קיבל מסירה מייטס כדי לקבוע 0:10 ליוסטון ברבע השני, אבל רודי וויט תפס טאצ'דאון לארבעה יארד ולרבע האחרון עלו הקבוצות בשוויון 10:10. פוסטר לקח את הכדור לאנדזון, שש דקות לסיום וניסיון קאמבק של ריאן לא עלה יפה. 188 יארד לייטס, שעוד הספיק למצוא את ג'ונסון ל-97 יארד בארבע תפיסות בלבד. 111 יארד לפוסטר הנפלא. מאט ריאן מסר אומנם ל-267 יארד, אבל האחוזים היו איומים והוא גם הוסיף שני איבודים. טוני גונזאלס האליל תפס שבעה כדורים ל-100 יארד עגולים.

קאם ניוטון שחקן קרוליינה פנת'רס. brian blanco, AP
שובר שיאים וחוגג. ניוטון/AP, brian blanco

סן פרנסיסקו (2:10) – סנט לואיס (10:2) 0:26

ברכות לניינרס, שהבטיחו בצורה סופית, רשמית והרמטית את אליפות המערב והמקום בפלייאוף, אליו הם חוזרים לראשונה מעונת 2002/03. בלי סאם בראדפורד הפצוע, להתקפה החלשה גם כך של הראמס ממש לא היה מה להציע מול ההגנה הקשוחה של סן פרנסיסקו, שממשיכה לא להרשות טאצ'דאון ריצה העונה, הישג שקרה לאחרונה ב-1928. אחרי שדייויד אייקרס עבד במחצית הראשונה עם שלושה שערי שדה ויתרון 0:9, אלכס סמית' שלח שתי פצצות ל-52 יארד (למייקל קראבטרי) ו-56 יארד (לקייל ויליאמס). סמית' נראה כמו קוורטרבק אמיתי לגמרי ומסר ל-274 באחוזים נהדרים, קראבטרי היה הנהנה העיקרי עם 96 יארדים אוויריים. פרנק גור רץ ל-73. אי. ג'יי. פילי האומלל הצליח למסור רק ל-156 יארד ואיבוד.

קליבלנד (8:4) – בולטימור (3:9) 24:10

הרייבנס ידעו שמולם עומדת הגנת המסירה הטוב בליגה ובחרו בפיתרון החכם, לתת את הכדור לריי רייס הנפלא. רייס פתח את ההבקעות עם טאצ'דאון ריצה של שישה יארדים ברבע השני, כשבהמשך ריקי ויליאמס הוסיף אחד משלו ולרדריוס ווב החזיר פאנט ל-68 יארד כדי לקבוע כבר 3:24. קולט מקוי מצא את אוון מור ל-22 יארד כדי לצמק לקראת הסיום. בולטימור נשארת חזק מאוד בתמונת שבוע החופש והיא בדרך לפחות לזכייה בראשות בית הצפון. ג'ו פלאקו לא הרשים עם 158 יארד בלבד וללא טאצ'דאונים, רייס השתולל עם 204 יארד ב-29 ניסיונות. מקוי מסר ל-192, טאצ'דאון ואיבוד, פייטון היליס הוסיף 52 באוויר ו-45 על הקרקע, אבל זה לא עזר.

אריזונה (7:5) – דאלאס (5:7) 13:19 בהארכה

איזה סיום משוגע למשחק חלש. בדיוק חודש אחרי שניצחה באותה תוצאה בהארכה את סנט לואיס, אריזונה עושה זאת שוב ומחבלת בשאיפות הפלייאוף של דאלאס, שיכולה להאשים רק את עצמה ואת המאמן שלה ג'ייסון גארט, שלקח החלטה לא ברורה בסיום הזמן החוקי. כאמור, הרמה לא הייתה גבוהה במיוחד במשך רוב שלבי המשחק, כשדז בריאנט תופס מסירה מטוני רומו לפני המחצית, כדי להוריד את הקאובויס ביתרון 3:10. דן ביילי וג'יי פילי החליפו שערי שדה, עד שבתחילת הרבע האחרון ביני וולס רץ לטאצ'דאון משווה. בשניות הסיום, ביילי, אולי הבועט הטוב בליגה השנה, ניצב בפני ניסיון מ-49 יארד ושלח אותו פנימה, אלא שרגע לפני הבעיטה דווקא מאמנו היה זה שבחר לקחת פסק זמן. את הבעיטה השנייה ביילי החטיא והמשחק הלך להארכה, שם מסירה של קווין קוב, שחזר מפציעה ארוכה, מצאה את לרוד סטפנס-הולינג, ששעט עם הכדור כחצי מגרש, בזמן שהגנת הקאובויס נתלית עליו ללא תועלת עד לאנדזון. 247 יארד לקוב, אנדרה רוברטס תפס ל-111 מתוכם. טוני רומו מסר ל-299 יארד, דז בריאנט נהנה מ-86 יארד אוויריים. הפסד ראשון לדאלאס אחרי ארבעה ניצחונות ובשבוע הבא הם מארחים את הג'איינטס לקרב ישיר על אליפות המזרח.

טוני רומו שחקן דאלאס קאובויס. Matt york, AP
מה יהיה עם הקבוצה הזו? עוד הפסד לדאלאס וטוני רומו/AP, Matt york

ניו יורק ג'איינטס (6:6) – גרין ביי (0:12) 38:35

וואו. מאיפה מתחילים לתאר את המשחק החולני הזה, אחד הגדולים שנראו בליגה בשנים האחרונות. נתחיל מהסוף, הפאקרס עלו לפלייאוף והם עדיין מושלמים, זאת בזכות שער שדה של מייסון קרוסבי עם אפס שניות על השעון. מה קרה לפני כן? הרבה מאוד. זה התחיל כבר אחרי דקה וחצי של משחק, עם לייזר של איליי מאנינג לטראוויס בקום ל-67 יארד. ארון רוג'רס מצא את ג'רמייקל פינלי והשווה עוד ברבע הראשון, כשמיד בפתיחת הרבע הבא קליי מת'יוס חטף את איליי ורץ לאנדזון. הבא בתור היה ברנדון ג'ייקובס, שרץ ליארד אחד והחזיר את היתרון לכחולים, אלא שדקה למחצית הגיע תורו של דונלד דרייבר לקלוט מסירה של רוג'רס ובהפסקה, 17:21 לגרין ביי.

במחצית השנייה הקצב אפילו התגבר. גרג ג'נינגס זכה לתפוס את הטאצ'דאון השלישי של רוג'רס והאקים ניקס את השני של איליי. שלוש וחצי דקות לסיום, דרייבר חשב שהוא גומר את המשחק אחרי שרוג'רס מצא אותו לטאצ'דאון רביעי במשחק של הקוורטרבק האלוהי והיתרון צמח לשמונה. איליי הוביל את הג'איינטס לדרייב יפהפה, בסיומו האקים ניקס תפס כדור לשני יארד ודי. ג'יי. וור השלים את ההמרה כדי לקבוע שוויון, 58 שניות לסיום. הארכה? לא אם זה תלוי ברוג'רס, שנזקק לשלוש מסירות מהירות בלבד, ל-24, 27 ו-18 יארד כדי לעבור את המגרש ולסדר לקרוסבי את השער הדרמטי. משחק אדיר בניו יורק, הסתיים בהפסד רביעי רצוף לג'איינטס, שיצאו להילחם על חייהם מול דאלאס בשבוע הבא. מבחינת גרין ביי, נדמה שכעת אין מה שיעצור אותם בדרך ל-0:16.

ניו אורלינס (3:9) - דטרויט (5:7) 17:31

בלי נדמוקונג סו המושעה, הליונס ממשיכים לאבד גובה בקרב על הפלייאוף. דרו בריס זרק לשלושה טאצ'דאונים, שניים מהם כבר במחצית הראשונה שהסתיימה ב-7:24 לסיינטס, וניו אורלינס נראית בדרך הבטוחה לאליפות ה-NFC דרום. בריס זרק ל-342 יארד והפך לקוורטרבק הראשון בהיסטוריה שחוצה את קו ה-4,000 יארד לאחר 12 משחקים. בעבר הוא כבר פספס את שיאו של דן מרינו, העומד על 5,084 יארד בעונה, נראה כי הפעם זה לא יקרה. 408 יארד, טאצ'דאון ואיבוד למת'יו סטאפורד. ההפסד של הליונס העניק לגרין ביי את אליפות הצפון.

ארון רוג'רס שחקן גרין ביי פאקרס חוגג עם ג'רמייקל פינלי. Kathy Willens, AP
לא שהוא צריך, אבל ארון רוג'רס שוב הזכיר מי השחקן הטוב בליגה/AP, Kathy Willens

תמונת הפלייאוף

AFC:

1) ניו אינגלנד (3:9)
2) בולטימור (3:9)
3) יוסטון (3:9)
4) דנבר (5:7)
5) פיטסבורג (3:9)
6) סינסינטי (5:7)
7) טנסי (5:7)
8) אוקלנד (5:7)
9) ניו יורק ג'טס (5:7)

NFC:

1) גרין ביי (0:12)
2) סן פרנסיסקו (2:10)
3) ניו אורלינס (3:9)
4) דאלאס (5:7)
5) שיקגו (5:7)
6) אטלנטה (5:7)
7) דטרויט (5:7)
8) ניו יורק ג'איינטס (6:6)

קבוצות מודגשות- עלו לפלייאוף

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully