וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: במרחק נגיעה

ניצחון של סן פרנסיסקו, 7:23 על אריזונה ושל גרין ביי, 26:35 על טמפה ביי, קירבו אותן לפלייאוף. פילי הפתיעה את הג'איינטס

חובבי הפוטבול ההתקפי בוודאי התענגו במחזור ה-11 של העונה ב-NFL, לאחר שהקוורטרבקים נצצו וההגנות הלכו לישון. בגרין ביי, ארון רוג'רס והפאקרס עלו למאזן 0:10 אחרי 26:35 על טמפה ביי, שחשפה את הליקויים שלהם בצד ההגנתי של הכדור. לבולטימור לא הלך חלק, אבל היא ניצחה בבית את סינסינטי 24:31.

בי ג'יי ראג'י שחקן גרין ביי פאקרס. Jeffrey Phelps, AP
בי ג'יי ראג'י רשם טאצ'דאון נדיר, הפאקרס ב-0:10 אבל הבעיות בהגנה ממשיכות/AP, Jeffrey Phelps

ההצגה של הערב שייכת למת'יו סטאפורד ודטרויט, שגברו במשחק פרוע 35:49 על קרוליינה, הקוורטרבק זרק לחמישה טאצ'דאונים. מיאמי המתאוששת קצרה ניצחון שלישי ברציפות, 8:35 על בפאלו המתפוררת. דאלאס נזקקה להארכה כדי לנצח 24:27 בוושינגטון, אוקלנד עברה את מינסוטה עם 21:27 ורק בקליבלנד, כמו תמיד, התנהל משחק מתחת לרמה הנאותה, שהסתיים בניצחון הבראונס 10:14.

בסדרה השנייה, סן פרנסיסקו המשיכה לשעוט לפלייאוף עם ניצחון שמיני רצוף, הפעם 7:23 קליל על אריזונה. סיאטל דאגה שהניינרס יחכו לפחות עוד שבוע עם החגיגות וניצחו 7:24 בסנט לואיס. אטלנטה עברה את טנסי עם 17:23 ושיקגו ניצחה בפעם החמישית ברציפות, 20:31 את סן דייגו, שנוחלת מצידה הפסד חמישי ברצף. הבשורה העגומה לברס - ג'יי קאטלר, שהיה מצוין במשחק, סיים את העונה בגלל שבר באגודל.

במשחק הלילה הדהימו וינס יאנג ופילדלפיה במדולנדס את ניו יורק ג'איינטס 10:17 וחזרו לתמונה.

מאט מור שחקן מיאמי דולפינס חוגג עם צ'רלס קליי. Wilfredo Lee, AP
ככה פתאום, החבר'ה ממיאמי נותנים הצגות/AP, Wilfredo Lee

גרין ביי (0:10) - טמפה ביי (6:4) 26:35

הפאקרס הגיעו למאזן 0:10 שלא משקר, הם עדיין הקבוצה הכי טובה ב-NFL, אבל 342 היארדים האוויריים שספגו מג'וש פרימן פלוס 107 על הקרקע מלה-גארט בלאנט חייבים להדליק אצלם נורה אדומה. הבאקנירס כבר סגרו ל-21:19 במחצית השנייה, אלא שמסירת המרה לשתי נקודות נשמטה מידיו של קלן ווינסלו. ארון רוג'רס, מצידו, ניפק יום רגיל בעבודה עם 299 יארד, שלושה טאצ'דאונים ואיבוד אווירי ב-23 מסירות מוצלחות מ-34 ניסיונות. ג'ורדי נלסון שוב קטף את הפירות עם שתי תפיסות באנדזון ו-123 יארד. טאצ'דאון נדיר לבי ג'יי ראג'י, בגיחה מיארד אחד. פרימן סיים עם שני טאצ'ים ושני איבודים, בלאנט עם טאצ'דאון ריצה ל-54 יארד, שבו סחב חצי קבוצה ירוקה-צהובה על הגב עד לאנדזון.

בולטימור (3:7) - סינסינטי (4:6) 24:31

הרייבנס שוב נראו כמו קבוצת המטוטלת שהם תמיד, כשפתחו לא טוב, עלו לפער מבטיח ונחלצו מהארכה רק בשניות הסיום. ריי רייס המצוין סחב את בולטימור עם 104 יארד ושני טאצ'דאונים, ג'ו פלאקו סיים עם 270 יארד, צמד ואיבוד כשטוריי סמית' הוא הקוצר העיקרי עם 165 יארד וטאצ'דאון. 373 יארד, טאצ'דאון ושלושה איבודים לאנדי דלטון, שגילה יכולת אמיצה אבל ידו הייתה קצרה בסיום. 152 יארד בשמונה תפיסות לג'רום סימפסון.

דטרויט (3:7) - קרוליינה (8:2) 35:49

המשחק עם התוצאה הגבוהה של העונה עד כה. מת'יו סטאפורד פתח עם שני איבודים שסייעו לפנת'רס לעלות ליתרון 7:24, אבל אז באו 28 נקודות של הליונס לעומת 3 בלבד של חתולי הפרא, ודטרויט עלתה ל-27:35. האריות לא נבהלו גם מהשוויון והגיבו עם 14 נקודות ששמו חותמת על הניצחון. דטרויט היא הקבוצה הראשונה בליגה מאז 1950 שרושמת שלוש חזרות מפיגור בן 17 נקודות בעונה אחת. סטאפורד סיים עם 335 יארד, חמישה טאצ'ים ושני איבודים, קווין סמית' שרף את המגרש עם שלושה טאצ'דאונים, שניים באוויר ואחד על הקרקע, כשהוא רושם 201 יארדים כוללים, 140 מהם במסירה. בקרוליינה, קאם ניוטון היה טוב מאוד במחצית הראשונה, אבל כפי שקורה לו לא מעט, נחלש בשנייה. הוא סיים עם 280 יארד, טאצ'דאון וארבעה איבודים, אבל הגיח פעמיים לאנדזון.

אנקואן בולדין שחקן בולטימור רייבנס. Nick Wass, AP
אנקואן בולדין רושם טאצ'דאון על סינסינטי, ניצחון קשה לרייבנס/AP, Nick Wass

קליבלנד (6:4) - ג'קסונוויל (7:3) 10:14

כמו תמיד, במחזור טוב או לא טוב, הבראונס שם כדי לצנן את העניינים ולתת לנו משחק מכוער לפנתיאון. בליין גאברט לא הצליח להכניס את הכדור לאנדזון משלושה יארדים, וקליבלנד חגגה ניצחון. כריס אוגבוניה הגיח ל-115 יארד ב-21 ניסיונות ורשם טאצ'דאון, ג'וש קריבס הוסיף עוד אחד שעשה את ההבדל ממסירה של קולט מקוי. הקוורטרבק סיים בנוסף עם 199 יארד ואיבוד. 210 יארד לגאברט, 87 יארד וטאצ'דאון למוריס ג'ונס דרו.

מיאמי (7:3) - בפאלו (5:5) 8:35

שתי קבוצות שהולכות בכיוונים הפוכים נפגשו בפלורידה. הבילס שוב גילו לעצמם ולנו שהם בלוף, כשלאחר פתיחה נאה וקולות של איום ב-AFC מזרח ניגפים שבוע אחרי שבוע. מהצד השני, הדולפינס נראו כמי שמחפשים להפסיד כדי לזכות באנדרו לאק בדראפט, אבל יש להם כבר שלושה ניצחונות רצופים, אחד משכנע יותר מהשני. 160 יארד ושלושה טאצ'דאונים למאט מור, 32 יארד וטאצ'דאון לרג'י בוש. 209 יארד ושני איבודים לריאן פיצפטריק, שכבר לא נראה כמו הגאון מהרווארד.

מינסוטה (8:2) - אוקלנד (4:6) 27:21

ניצחון חשוב לריידרס, שהותירו את הפער מדנבר הלוהטת על משחק אחד ב-AFC מערב. אוקלנד נעזרה בפציעה של אדריאן פיטרסון במחצית הראשונה מעט לאחר שרשם טאצ'דאון, ולאחר מכן לא התקשתה לעצור את המשחק החד-מימדי של הווייקינגס. קרסון פאלמר סיים עם 164 יארד וטאצ'דאון, מייקל בוש הגיח ל-109 יארד ופעם אחת נחת באנדזון. 211 יארד, שני טאצ'ים ושלושה איבודים לכריסטיאן פונדר במינסוטה. גם לאוקלנד היה קורבן, כשדריוס הייווארד-ביי פונה לבית החולים עם פציעה בצוואר.

אדריאן פיטרסון שחקן מינסוטה וייקינגס מוצא מהמגרש. Andy King, AP
עונה מקוללת. אדריאן פיטרסון מפונה מהמגרש/AP, Andy King

וושינגטון (7:3) - דאלאס (4:6) 27:24 (הארכה)

דן ביילי השחיל כדור מוצלח אל בין הקורות בהארכה, וסיים משחק הפכפך עם ניצחון שלישי ברציפות של הקאובויס, שעושים קולות רציניים של התמודדות על אליפות ה-NFC מזרח. טוני רומו רשם משחק נקי מחטיפות עם 292 יארד ושלושה טאצ'דאונים, אותם חילק בין דז בריאנט, לורנט רובינסון וג'ייסון וויטן, בתפיסת האנדזון הארוכה שלו בקריירה - 59 יארד. הקאובויס השתחררו מפיגור 14:10 אליו נקלעו לאחר שהובילו 0:10, בגלל יכולת טובה באותן דקות של רקס גרוסמן, שסיים עם 289 יארד באוויר, שני טאצ'ים ואיבוד, והוסיף גיחה לטאצ'דאון. 115 יארד וסוכריית אנדזון לג'באר גפני. הקאובויס חיכו לניצחון פילדלפיה, שהעלה אותם למקום הראשון בבית.

סנט לואיס (8:2) – סיאטל (6:4) 24:7

בשנה שעברה זה היה מאבק במחזור האחרון על המקום בפלייאוף, העונה שתי הקבוצות בכלל לא קרובות לשם, בטח לא הראמס הגרועים, שספגו הפסד בית רביעי בחמישה משחקים. הניצחון של סיאטל קבע שסן פרנסיסקו תצטרך להמתין לפחות מחזור אחד נוסף כדי לפתוח את השמפניות בבית ה-NFC מערב. כצפוי, המשחק לא התעלה לרמה התקפית מסחררת, כאשר לאחר יתרון מהיר המארחת נעלמה מהמגרש. סידני רייס קלט כדור באנדזון ואחריו הגיחו לשם מרשואן לינץ' וג'סטין פורסט, במשחק שהוכרע בעיקר בהבדלים הגדולים במשחק הריצה, שם השיגה סיאטל 126 יארדים (88 ללינץ') ואילו סנט לואיס הסתפקה ב-42 בלבד (כולם של סטיבן ג'קסון). טרוואריס ג'קסון היה חלש עם 148 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים, אבל לא קילקל את הניצחון. סאם בראדפורד המפסיד סיים עם 181 יארד, טאצ'דאון ואיבוד.

שיקגו (3:7) – סן דייגו (6:4) 20:31

עם כל הכבוד לניצחון הנאה והחמישי ברציפות של הברס, שמיד נגיע אליו, חייבים לפתוח בשני דברים: האחד - ג'יי קאטלר הצטיין, אבל שבר באגודל גרם לו לסיים את העונה. השני - ההתפרקות המבישה של הצ'ארג'רס בשבועות האחרונים ובעיקר של פיליפ ריוורס, שנראה כאילו הוא רוצה להיות בכל מקום אחר מלבד על המגרש בחולצה הלבנה. פעם אחר פעם הוא קיבל הזדמנות להחזיר את סן דייגו למשחק ופעם אחר פעם הוא בעט בדלי, בעיקר בסיום, כשמסר פעמיים ברציפות לידיהם של מגיני שיקגו. דווקא בשלבים מהמשחק ריוורס היה לא רע וסיים עם 280 יארד וצמד, 165 מתוכם הלכו לוינסנט ג'קסון האימתני. ריאן מת'יוס היה חלש מאוד ורץ רק ל-37 יארד כשהוא גם מוסיף פאמבל. בשיקגו, הגיע הזמן לפרגן קצת לג'יי קאטלר (כשמגיע אז מגיע), שמסר ל-286 יארד, צמד ואיבוד. ג'וני נוקס תפס 97 מתוכם וגם החזיר שתי בעיטות ל-74 יארד. הברס עלו פעמיים ליתרון שבע והצ'ארג'רס הצליחו להשוות, אלא ש-59 שניות שכללו ריצת יארד אחד לאנדזון של קאטלר, הפאמבל של מת'יוס ומסירה מקאטלר לנוקס לטאצ'דאון נוסף, סגרו את הסיפור. שיקגו עם ניצחון חמישי רצוף והפלייאוף מתקרב לעיר הרוחות, אבל השבר של קאטלר מטריד מאוד את מנוחתה.

דז בריאנט שחקן דאלאס קאובויס. Evan Vucci, AP
היו לא מעט קשיים, אבל דז בריאנט והקאובויס בדרך הנכונה/AP, Evan Vucci

אטלנטה (4:6) – טנסי (5:5) 17:23

הטייטאנס כמעט חזרו למשחק מאחורי ג'ייק לוקר שהחליף את מאט האסלבק ברבע השלישי, אבל בסופו של יום הפאלקונס שמרו על הניצחון החשוב שמשאיר אותם בקשר עין עם ניו אורלינס בראשות בית ה-NFC דרום. טוני גונזאלס הבלתי נגמר תפס לטאצ'דאון ראשון, מייקל טרנר הגיח לשני ויחד עם שלוש בעיטות מוצלחות של מאט בריאנט, התוצאה הייתה כבר 3:23. כאמור, לוקר נכנס וכמעט חולל מהפך כשמצא פעמיים את נייט וושינגטון באנדזון, ל-40 ולארבע יארד, אבל לא יותר מזה. לוקר סיים עם 9 מ-19, 140 יארד וצמד, האסלבק רק עם 124 יארד ואיבוד. כריס ג'ונסון, שהיה מצוין בניצחון על קרוליינה בשבוע שעבר, חזר לסורו והעליב עם 13 יארד ריצה ב-12 ניסיונות. וושינגטון תפס ל-115 יארד. המנצחת נהנתה מיום טוב של מאט ריאן, שמסר ל-316 יארד, 147 מהם לרודי וויט. 100 יארד עגולים ויפים לטרנר על הקרקע.

סן פרנסיסקו (1:9) – אריזונה (7:3) 7:23

מה שלום הניינרס? טוב תודה. העסקים ממשיכים לתקתק אצל החבורה הקשוחה של ג'ים הארבו ואומנם הפלייאוף טרם הובטח, אבל אין ספק שסן פרנסיסקו תהיה בו אחרי ניצחון שמיני ברציפות. ששת הדרייבים הראשונים של הניינרס נגמרו בבעיטות שדה, אשר רק שלוש מתוכן אכן נכנסו, שתיים נחסמו ואחת הוחמצה, בהחלט לא מתאים לדייויד אייקרס, הבועט המדויק של הקבוצה. למרות זאת, אריזונה, שגברה על פילדלפיה בחוץ בשבוע שעבר, לא היוותה יריב, בעיקר כי ג'ון סקלטון לא הפסיק לאבד כדורים. להפסקה המארחת ירדה ביתרון 0:9 בלבד, אבל ברבע השלישי אלכס סמית' נזכר שהוא הול אוף פיימר עתידי החל מהשנה ומצא את קייל ויליאמס ו-ורנון דייויס לטאצ'דאונים. לארי פיצג'רלד השיג אחד משלו, שלא שינה הרבה. 267 יארד, צמד ואיבוד באנדזון לסמית', 88 יארד קרקעיים לפרנק גור, 120 יארד בתפיסה למייקל קראבטרי. המספרים של סקלטון אומרים הכל: 6 מ-19, 99 יארד ושלושה איבודים. ריצ'רד בארטל נכנס במקומו וגם מסר את הטאצ'דאון.

ניו יורק ג'איינטס (4:6) - פילדלפיה (6:4) 17:10

ככה פתאום, משומקום, האיגלס שוב במירוץ. מייקל ויק בחוץ? אין בעיה. וינס יאנג נחטף, אמנם, שלוש פעמים, אבל שתי מסירות שלו לטאצ'דאון, לריילי קופר ולאקס-ג'איינט סטיב סמית', סייעו לעיטמים להיאחז בקרנות המזבח ולא לוותר על העונה. יאנג הסתייע ב-113 יארדים של לשון מקוי על הקרקע ובמשחק הגנה מלא הקרבה, שהגביל את איליי מאנינג ל-264 יארד, טאצ'דאון אחד ואיבוד אווירי. הג'איינטס, הסובלים מפיצול אישיות, כבר היו על גג העולם לאחר הניצחון בפוקסבורו, וחטפו שני הפסדים שציננו אותם.

קייל וויליאמס שחקן סן פרנסיסקו ניינרס מול אובריאן שופילד שחקן אריזונה קארדינלס. Ben Margot, AP
עוד צעד בדרך לפלייאוף. קייל ויליאמס לא מתקשה לעבור את אריזונה/AP, Ben Margot

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully