וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס רודריגז: "הייתי טיפש"

9.2.2009 / 22:19

כוכב הבייסבול הודה בראיון לפיטר גאמונס מ-ESPN, כי נטל סמים אסורים מ-2001: "הרגשתי שמופעל עלי לחץ עצום"

מי שחשב שאלכס רודריגז ייצא קטן וכמו רוג'ר קלמנס ובארי בונדס ימשוך את סיפור ההפללה שלו על כך שנטל סמים אסורים, טעה. בראיון שהעניק הערב (שני) רודריגז לפיטר גאמונס, הפרשן הבכיר של ESPN, הודה כוכב ניו יורק יאנקיז כי אכן השתמש בסטרואידים, והחל לעשות זאת עוד לפני 2003, השנה בה התגלו הסמים בבדיקת השתן שלו.

"כשהגעתי לטקסס ב-2001 הרגשתי כמות אדירה של לחץ", אמר א-רוד, שחתם בריינג'רס בתחילת אותה שנה. "הרגשתי שאני צריך להיות בטופ כל יום, ואז הבייסבול היה שונה. הייתי מאוד משוחרר, מאוד צעיר, מאוד טיפש. רציתי להוכיח לכולם שאני השחקן הטוב ביותר אי פעם. לקחתי חומרים אסורים, ואני מאוד מצטער על זה".

רודריגז העניק את הראיון 48 שעות בלבד לאחר ש"ספורטס אילוסטרייטד" פרסם כי היה אחד מ-104 שחקנים שנתפסו על נטילת חומרים אסורים ב-2003, השנה האחרונה שלו בריינג'רס. "למען האמת, אני עדיין לא יודע במה אני מואשם", אמר א-רוד, "הרגשתי שאני צריך דחיפה, משהו שימשוך אותי למעלה. אני מתנצל בפני האוהדים של טקסס".

רודריגז גם רמז לשחקנים פעילים אחרים שעדיף שיאמרו את האמת אם ייתפסו: "ככל שנהיה ישרים יותר, כך נוכל להודות בטעות ולחזור מהר לשחק בייסבול. ככל שהימים חולפים אני מבין שבכלל לא הייתי צריך את החומרים האלה". הוא הודה ששיקר בראיון לקייטי קוריק ב-"60 דקות" ב-2007: "אמרתי אז שלא השתמשתי מעולם בסמים אסורים, לא הייתי נאמן לאמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully