וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוהו ובוהו

21.5.2008 / 9:18

חולון שבעה, בני השרון פצועה ומכבי ת"א נטולת רוטציה. במצב כזה, אפילו נהריה, שמגיעה במומנטום הטוב ביותר לפיינל פור, יכולה להפתיע

הפסדה של ירושלים בגליל מסכם היטב את כישלון העונה הנוכחית של הקבוצה. הירושלמים עשו במכנסיים ברגע שעזבו את מלחה, וההפסד בכפר בלום אינו מפתיע, ומצטרף לשרשרת ארוכה של הפסדי חוץ; התלות ההתקפית בארנולד פעלה כחרב פיפיות; ההישענות על סגל הישראלים חשפה קבוצה עייפה בסוף העונה; חילופי הזרים והשימוש המוגבל בהם הפכו את ירושלים לקבוצה חסרת כלי נשק; האמונה העצמית של שמיר לא חילחלה לשחקנים, שהלכו והתרחקו ממאמנם. לא היה בכוחו של אותו פולס חשמלי, הנקרא זיו ארז, כדי לכסות על כשלים של עונה שלמה.

ירושלים הקפידה להרפות את אחיזתה בגורלה, ולתת לאחרות לקבוע כיצד תסתיים העונה שלה, אבל כשהיה עליה לבצע את המינימום אשר יקנה לה סיכוי קלוש להאריך את העונה - ניצחון בגליל - היא כשלה במשימה. אפילו את כבודה העצמי, אחרון נכסיה, היא השאירה על הפארקט, דבר שאי אפשר לומר על שתי יריבותיה למאבק על מקום בפיינל-פור, נהריה ואשקלון. ירושלים של העונה היתה קבוצה שנבנתה עקום, צמחה פרא ונוהלה ביד המקרה וללא יד מאמן. הגביע בו זכתה היה סוג של נס. הקבוצה הנוכחית לא הותירה שום ירושה לזו של השנה הבאה, והיא תצטרך לבנות עצמה מהיסוד, החל מעמדת המאמן ועד אחרון הזרים.

מחזור הנעילה של העונה שיקף נאמנה את הלך הרוח השורר בתקופה האחרונה בצמרת הליגה: תוהו ובוהו. חולון, זו ששייטה אל המקום הראשון, מפגינה שובע וחוסר יציבות, ומתקשה מול קבוצות שנופלות ממנה באיכותן; בני השרון הפצועה הזיעה רבות עד שהבטיחה סופית את מקומה בין ארבע הגדולות, ויכולתה מול גלבוע/עפולה אינה מוסיפה לביטחונה; מכבי ת"א, שנראתה כמו בר מינן, חזרה להתלוצץ עם רופאיה, אך היא עדיין נטולת רוטציה ברורה.

אל המשוואה הזו מתווספת נהריה, שתגיע ליד אליהו בכושר הטוב ביותר מבין ארבע הקבוצות. מאז מונה בוסאני, החבר'ה מעין שרה ניצחו את שלוש הקבוצות המדורגות מעליהם, ולמרות שכמעט בעטו בדלי בהפסד לירושלים, הם חדורי ביטחון ומלאי אמונה עצמית. בליגה לא צפויה כמו זו של השנה, מדובר בשני כלי הנשק הכי חשובים שיש. תואר האליפות מונח על הפארקט, וזו שתתכופף הכי מהר ונמוך תיקח אותו. עכשיו, עם הרוח בגבה, גם נהריה רוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully