וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייגר וודס ממשיך להסתבך

בבריטניה מדווח כי רעיית שחקן הגולף, אלין נורדגרן, העידה כי הוא נטל משככי כאבים קודם לתאונה. ייתכן שאף צרך אלכוהול

פרשת תאונת הדרכים של טייגר וודס ממשיכה להתפתל ולהסתבך. עיתון ה'סאן' הבריטי חושף כי ייתכן ששחקן הגולף מספר 1 בעולם צרך משככי כאבים ואלכוהול קודם לתאונת הדרכים שקרתה לו.

כזכור, ב-27 לנובמבר התנגש וודס עם רכבו במטף כיבוי אש ולאחר מכן ובעץ. וודס נפגע קל בתאונה, כאשר בתחילה חשד לנהיגה בשכרות נשלל. אט אט התברר כי הגורם המרכזי לתאונה של וודס הייתה מריבה עם אשתו השבדית אלין נורדגרן, לאחר שזאת גילתה שהוא ניהל רומן. מאז יצאו לאור עוד ועוד נשים שהעידו כי וודס קיים יחסים גם עימן. לאחר אותן חשיפות החליטה הרעייה נורדגרן לצאת מהאחוזה המשפחתית, ונראה שהיא תדרוש סכום של כ-300 מיליון יורו מוודס.

אלא שזה כנראה רחוק מלהיות סוף הסיפור. ה'סאן' חשף כי עדה לתאונה, ככל הנראה רעייתו של וודס, אמרה לשוטר משטרת התנועה של פלורידה, ג'ושוע אוונס, שוודס נטל קודם לכן תרופות, אחת מהן משכך כאבים בשם ויקודין. אם לא די בכך, בדוח שהגיש השוטר נכתב: "עד העיד כי הנהג צרך אלכוהול קודם לכן באותו היום, כאשר אותו עד עזר לנהג להיחלץ לאחר מכן ממקום התאונה".

אחד הדברים שמחזקים את דברי השוטר היא העובדה כי בדוח הרפואי שמולא כאשר וודס נקלט בבית החולים אכן נרשם כי הוא נטל תרופות, אותן הגדיר השחקן ככאלה שעוזרות לו להתגבר על בעיות נשימה. נראה שהפרשייה הסבוכה תמשיך ללוות את וודס ואותנו עוד הרבה זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully