וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': מכבי יבנה עלתה למשחקי הפלייאוף

יבנה סיימה ב-2:2 מול כפר יונה, אבל נהנתה מהפסד של בית"ר כפר סבא 1:0 לקטמון. דרמה אדירה גם בתחתית, השקמה ירדה

איזו דרמה אדירה ליוותה את המחזור האחרון במחוז הדרום של ליגה א', הליגה הכי מטורפת באזור, בה חמש קבוצות נאבקו כמעט לכל אורך העונה על העפלה למשחק הפלייאוף, בסיומו קבוצה אחת תחגוג עלייה מהליגה השלישית לשנייה. בסופו של דבר נקבע כי מכבי יבנה תהיה המאושרת שתקבל את הצ'אנס והיא תפגוש לקרב כפול על כל הקופה את אסי גלבוע כמובן, שפירקה את המחוז הצפוני מהרגע הראשון של העונה.

יבנה נכנסה למחזור כשהיא מקדימה את בית"ר כפר סבא בשתי נקודות, אולם מפגרת אחריה בהפרש השערים. הלחץ כנראה היה גדול על השחקנים של יוסי זוזוט ויבנה נקלעה לפיגור מפתיע 2:0 בחוץ מול מכבי כפר יונה, מצמד של גילי חג'ג', בדקה ה-47 (פנדל) ובדקה ה-58. אבל יבנה ידעה לצאת מהמצב הקשה ולא נשברה למרות שרפי סגל החטיא פנדל בדקה ה-64. מאותה התקפה של הפנדל, אדיר קרן כבש וכעבור שתי דקות אסף גובזה השווה והשיג נקודה יקרה. למזלה של יבנה, דווקא הפועל קטמון המאוכזבת סופסוף התאוששה וניצחה 0:1 בכפר סבא. בני שרקט המארח (19) ויובל פוגלמן האורח (47) הורחקו, אבל ציון זקן דאג ליבנה עם שער ניצחון בדקה ה-70.

גם התחתית הייתה דרמטית. אורתודוכסים לוד, שהייתה בעמדה מסוכנת, ניצחה 1:2 בחוץ את הפועל מרמורק וניצלה. אסי אסולין כבש צמד (44, 65), חיים קנאפו (51) השווה זמנית. מתחתיה, השקה/רמת חן ועירוני נתיבות היו צמודות בשני המקומות האחרונים עם 29 נקודות, כשרק אחת יורדת. השקמה סיימה ב-3:3 ביתי עם בני אילת, כשהיא סופגת שוויון אכזרי בדקה ה-92 מאדר זינו. אורי זוזוט (42), טל איילה (81, פנדל) ופיני מתנה (83), כמעט סידרו לה ניצחון דרמטי, אשקר סלים (60, 79), כבש גם הוא לאילת. השקמה הייתה נשארת למרות השער שספגה, אבל בנתיבות, עידו בוכובזה כבש בפנדל בדקה ה-91 וניצח את המשחק מול הפועל כפר שלם, 2:3. איתמר בן דוד (18) וראובן שרעבי (63) העלו את האורחים ליתרון פעמיים, אייל עבד (21) וערן זגר (80) השוו. נתיבות ניצלה, השקמה בליגה ב'.

משחקים נוספים:

מכבי קרית גת - עמישב פתח תקוה 1:3
לקרית גת: שלומי משה (26), נתנאל בן אבו (30, 80). לפתח תקוה: מוחמד חטארי (88)

מכבי יפו - הפועל ערד 0:3
ליפו: חן מלכה (2, 71), ליעד ברקוביץ' (81)

צפון

אחרי שאלופת המחוז הוכרעה כאמור כבר מזמן וגם יורדת אחת (אחי עכו) כבר נקבעה, היום עסקו בצפון בזהות היורדת השנייה והקבוצה שתלך למבחנים. מכבי טמרה הייתה צריכה נס כדי להישאר, שכלל ניצחון שלה, הפסד של הפועל חדרה וסך כולל של פלוס חמישה שערים בשני המשחקים האלה לטובתה.

טמרה אומנם ניצחה 0:1 את עירוני טבריה (ווג'די אבו יונס, 79), אבל חדרה ניצלה את חוסר העניין של אסי גלבוע וניצחה אותה 1:2 בחוץ. ההפסד השני בלבד ב-30 מחזורים של המארחת, הגיע משערים של ברק קודיש (23) וקובי בדש (45). ארז יוסף רק צימק (65). עבור חדרה, הניצחון אומנם הבטיח שהיא לא תרד אוטומטית, אבל היא כן תשחק במבחנים, משום ששתי הקבוצות שהקדימו אותה ערב המחזור בשלוש נקודות השיגו אחת נוספת ונשארו. אחווה עראבה סיימה ב-1:1 עם מכבי צור שלום. האני שאהין (14) כבש לעראבה, שלומי עשור (29) השווה. הפועל כפר קנא סיימה ב-0:0 עם מכבי דלית אל כרמל.

משחקים נוספים:

מ.ס. גבעת אולגה - הפועל עפולה 3:2
לגבעת אולגה: משה בלביליה (19, 74 פנדל). לעפולה: עידן דוד (35), מתן נחמני (43), מחמוד חיג'זי (84).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully